greg pisze:Cypis876 pisze:1 wchodzimy w moduł kontrolny Air Bag
2 wchodzimy do ADAPTACJA
3 wybrać kanał 01
a kanał 02 - wyłączamy poduszkę kierowcy
03 - boczna pasażera
04 - boczna kierowcy
05 - napinacz pasażera
06 - napinacz kierowcy
W związku z powyższym mam pytanie:
Czy jak deaktywowałbym poduszkę kierowcy (kanał 02 - na wartość 1), to kontrolka airbag, która świeci w wyniku błędu:
Błąd 588-zapłonnik poduszki powietrznej od strony kierowcy N-95 zbyt duża oporność powinien się wykasować i nie wracać ponownie?
Chcę wykonać taką operację w celu sprawdzenia, której poduszki dotyczy błąd czy po stronie kierowcy w kierownicy czy po stronie kierowcy w siedzeniu (bo takową posiadam). Nie mam pewności a opis błędu wskazuje na którąś z poduszek po stronie kierowcy.
Jak myślicie będzie to dobry test?
Nie chcę pakować kasy w taśmę/zwijacz zanim się upewnię.
P.S. Równo w rok po założeniu tematu dyskusja się ożywiła (całkiem przypadkiem).
Ostatnio zmieniony wt wrz 01, 2009 09:02 przez
odkuszacz, łącznie zmieniany 1 raz.