golf II 1,3 i na wielopunkcie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Serek 19

golf II 1,3 i na wielopunkcie

Post autor: Serek 19 » ndz lis 06, 2005 16:47

witam. Niedawno zakupiłem sobie wolkswagena golfa II 1.3 na wielopunkcie z ;91r.Silnik ma niby około 170tys.km przebiegu!! Po przejechaniu kilkudziesięciu km silnik po prostu staje!! Po odczekaniu kilkunastu minut zapala za pierwszym razem i moge jechać dalej.Gdy zrobie znowu kilkanascie km to ponownie staje i tak w kółko.Byłem u mechanika mówił ze to cewka.Wymienili i nadal to samo. Pojechałem ponownie. Powiedział ze to na 100% moduł.No to znowu wymieniliśmy i nadal to samo!!auto pali po odczekaniu kilku minut.Po prostu nie dam rady go zapalic po zgaśnieciu od razu!! Prosiłbym o szczegółową rade!!



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » pn lis 07, 2005 18:31

A masz takie głosne brzęczenie z tylu po prawej?? A i czy czujesz duza różnice w przyspieszeniu zaraz po odpaleniu a powiedzmy 2min przed zgasnieciem?? A najlepiej jak bys pojechał do ASO.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pn lis 07, 2005 19:27

A gdzis juz jst podbny temacik. Z tego co tam wyczytałe to moze to być przekżnik pompki paliwa. Wpisz szukaj wielopunkt i poszukaj napeno znajdziesz.


Obrazek

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn lis 07, 2005 19:50

Coś z zapłonem, cewka, czujnik halla....


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Michal 20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn paź 03, 2005 23:14
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Michal 20 » śr lis 09, 2005 00:44

Cos ci z pompka sie dzieje.U kumpla byl taki sam przpadek i mial przytopiony bezpiecznnik z pomki.Spruboj go wymienic



Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » śr lis 09, 2005 12:36

Serek 19 pisze:Po przejechaniu kilkudziesięciu km silnik po prostu staje!! Po odczekaniu kilkunastu minut zapala za pierwszym razem i moge jechać dalej.Gdy zrobie znowu kilkanascie km to ponownie staje i tak w kółko.
Może być przypchany układ wydechowy, po krótkiej przerwie spaliny wydostają się z kata/tłumika i jedzie dalej, albo czujnik temperatury płynu (niebieski) może pokazywać bzdury i silnik sie zalewa albo paliwka nie dostaje.



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » śr lis 09, 2005 14:25

Sprawdz ciśnienie w układzie poliwowym. Ja pojechałem do gości co zajmują się pompami paliwowymi. Jak zdusił wężyk powrotny to pokazało 6 atmosfer. Mówił że norma to 5.



Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » czw lis 10, 2005 00:14

Czujnik Halla :] na bank:]


_______________________________
www.stylepoznan.com

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 233 gości