Padła skrzynia?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pn sie 25, 2008 23:52

Jezeli wymienisz oba kola to napewno bedzie dobrze nic sie nie bedzi dzialo tylko musisz sprawdzic stan pozostalych elementow czy jeszcze cos nie jest do wymiany.
Mozna tez wymienic jedno ale z tym to loteria moze gwizdac piatka chociaz ja wymienialem jedno nie raz i jakos zawsze bylo dobrze.
kola mozesz kupic tylko w serwisie no chyba ze jakies uzywane ale z tym ciezko musisz skalkulowac czy ci sie oplaca.
Kiedys taka skrzynie mialem naprawiac ale po rozebraniu okazalo sie ze za duzo elemetowb bylo zniszczonych skonczyl sie wtedy mechanizm roznicowy i czesci z niego zrobily wszedzie masakre auto mialo przejechane 380 tys. nie oplacalo sie tego naprawiac poszla wtedy jakas skrzynia po regenaracji z trzy miesieczna gwaracja za jakies 1700zl po oddaniu starej.



fiedorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 14:31
Lokalizacja: Eg

Post autor: fiedorek » śr sie 27, 2008 14:40

Witam
mam problem z skrzynia biegow w Golfie 4 1600 cm benz... a mianowicie cos mi puka jak jade na wstecznym biegu ....

lepiej kupic uzywana skrzynie czy probowac ja naprawic ??

i czy do tego golfa pasuja inne skrzynie np od Golfa 3 ??

pozdr



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr sie 27, 2008 14:49

nie nie pasuje
rozbieraj i patrz co to puki ci skrzyni nie rozwaliło


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr sie 27, 2008 18:18

Fahoo pisze:nie nie pasuje
rozbieraj i patrz co to puki ci skrzyni nie rozwaliło
czysto po polskiemu polonisto



zeshky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt mar 28, 2008 19:10
Lokalizacja: piła

Post autor: zeshky » pn wrz 01, 2008 16:45

No i jestem po przeszczepie skrzyni. Starej nie opłacało się naprawiać.

No i mam dwa pytania ile oleju wchodzi do skrzyni? 1.6 l ? czy więcej.

Oraz czy gwiźdząca 4-ka to coś czego mam się bać czy można tak jeździć? jeśli tak to czy ktoś miał podobny przypadek i ile na tym zajechał?

Tak nawiasem mówiąc to mam już dość MK4 :grrr:


Następne auto bedzie z większym silnikiem na 100%



fiedorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 14:31
Lokalizacja: Eg

Post autor: fiedorek » pn wrz 01, 2008 19:19

2,2 L



zeshky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt mar 28, 2008 19:10
Lokalizacja: piła

Post autor: zeshky » pn wrz 01, 2008 19:43

fiedorek pisze:2,2 L
jesteś 100% pewnien?

Bo słyszałem też o 1.6 l wg. ASO no i również gdzieś wyczytałem tak jak piszesz o 2,25l.
Ostatnio zmieniony pn wrz 01, 2008 19:44 przez zeshky, łącznie zmieniany 1 raz.



fiedorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 14:31
Lokalizacja: Eg

Post autor: fiedorek » pn wrz 01, 2008 19:47

2 tygodnie temu wymienialem i brali te dane z ksiazki ze 2,2 L



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn wrz 01, 2008 21:51

zeshky, do 1,6 z twoim oznaczeniem czyli AKL 1,9litra oleju 75W90 syntetyk


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

zeshky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt mar 28, 2008 19:10
Lokalizacja: piła

Post autor: zeshky » wt wrz 02, 2008 07:26

Czy możliwe żeby w ASO się tak pomylili? podawałem gościowi symbol skrzyni i silnika ... :goof:

Tylko teraz 2.2 czy 1.9 ? ;] (chodzi o silnik AKL i skrzynię DUU)
Ostatnio zmieniony wt wrz 02, 2008 07:26 przez zeshky, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt wrz 02, 2008 14:37

Edka mowi ze do skrzyni DUU wchodzi 1.6 litra oleju wiec kazdy mowi co innego
a tak wogule to przeciez jest jest korek przelewowy z boku skrzyni lejesz do krawedzi i ma byc wiec nie widze tu zadnego problemu.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt wrz 02, 2008 15:05

autodata mówi ze 1,9L


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Pablitto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw lip 20, 2006 22:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Pablitto » pn paź 20, 2008 20:24

Witam, potrzebuje pomocy...
Autko stało 2 tyg. na warsztacie - skrzynia do roboty. Przy okazji wymiana sprzęgła. Przyczyna - fatalnie wchodzące jedynka i dwójka - okazało się po rozebraniu skrzyni że widełki i jakiś wałek pokrzywione - czekałem tydzień na części z ASO. Po złożeniu - mechanior wrzuca wsteczny i bum - biegi poblokowane - co się okazało - rozpadł się wałek przełączania (taką nazwe chyba Etka podaje, taki wałek z jakby zębatką) - koszt części tragiczny, no ale co zrobić... Wyjeżdżam autem po 2 tyg. - jade i biegi się same załączają, albo skrzynia się blokuje - ręce mi opadły. Okazało się, że regulacja na "stare nastawy" jest do d**y i trzeba regulować od nowa. Mechanior reguluje jakąś śrubą czy sam już nie wiem czym, mówił że regulacja jest za deklem skrzyni przy piątym biegu. Reguluje na "czuja" - czyli podregulować, złorzyć wszystko do kupy, przejażdżka i znów regulacja... Jestem już po 2 regulacjach - piątka kaleczy nadal, jedynka czasem też, dwójka wchodzi z oporem. Jak wrzuce bieg i nie puszcze sprzęgła, to tak jakby się wszystko poustawiało i skrzynia chodzi jak nówka.
I tu moje pytanie - czy są jakieś zasady regulacji tego ustrojstwa? Czy jeszcze gdzieś indziej można coś podregulować?
Skrzynia w środku jest ponoć super, zęby i cała reszta w znakomitym stanie - była rozebrana w mak. Mechanior znajomy, robi uczciwie, ponoć niejedną skrzynie rozebrał, a ja wpakowałem już kupe kasy a skrzynia jak chodziła kiepsko, tak nadal kiepsko..



froger2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 01, 2006 15:09
Lokalizacja: CIESZYN
Kontakt:

Post autor: froger2 » wt paź 21, 2008 11:33

witam podepne sie pod temat mam golfa MK4 1.6 16 v 2001 ROK przejechane 122tys juz jak go kupilem biegi ciezko wchodzily wymienilem olej w skrzyni i zabudowalem spod silnika bo stwierdzilem ze woda i sol dostaje sie na te czesci.po wymianie oleju biegi chodza niezle ale rano wchodzi mi ciezko 1 i 2 reszta w miare dobrze a popoludniu jak jest cieplo to biegi chodza super.co sie dzieje jakies porady prosze ........cos jest do wymiany czy regulacji?czym moge nasmarowac wszystkie czesci co ida do skrzyni mam na mysli te ciegna bo jak wypsikam w-40 to troszke jest lepiej zamiast tego wolalbym smarem przesmarowac.


FROGER2

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 191 gości