Proszę o porady (od czego zacząć wymianę napinacza paska wieloklinowego). Może ktoś już to robił i wie jak się do tego zabrać ??
Napinacz kupiłem ,kosztował 230zł brrrrrrrrrrrrr.
[MkIII 1,9TDI 1Z - wymiana napinacza paska wieloklinowego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
[MkIII 1,9TDI 1Z - wymiana napinacza paska wieloklinowego
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Bula88
- Forum Master
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
to i tak tanio kupiles, chyba podroba:)
a wiec tak najpierw zwal pasek musisz jakimis rolcengami naprzec na pret trzymajacy rolke i zdjac pasek, wtdy odkrecasz ta srodkowa srube wyjmujesz rolke z pretem a nastepnie odkrecasz dwie kolejne sruby od napinacza, wyciagasz napinacz i to samo ale od konca. jesli cos sie kopnalem niech ktos mnie poprawi
a wiec tak najpierw zwal pasek musisz jakimis rolcengami naprzec na pret trzymajacy rolke i zdjac pasek, wtdy odkrecasz ta srodkowa srube wyjmujesz rolke z pretem a nastepnie odkrecasz dwie kolejne sruby od napinacza, wyciagasz napinacz i to samo ale od konca. jesli cos sie kopnalem niech ktos mnie poprawi
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
nie sa w takich cenach :)
widziałem nawet za 180 zł Firmy Ruvil
To chyba wymienię sam - bo mechanior chciał za wymianę 100zł
Jeszcze skocze w poniedziałek do innego dobrego fachowca może bedzie taniej
To chyba wymienię sam - bo mechanior chciał za wymianę 100zł
Jeszcze skocze w poniedziałek do innego dobrego fachowca może bedzie taniej

Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Jesteś pewien że masz walnięty napinacz ??
Piszesz o zagiętym pręcie,
W skład zestawu napinającego pasek wchodzą :
-NAPINACZ, PRĘT, ROLKA PROWADZĄCA PASEK (czarna z tworzywa), + dodatkowo 2 tulejki (fot).
Sam pręt to nie wydaje mi się żeby kosztował 250, ale jak masz walniętą tulejkę to jest ona nienaprawialna i kosztuje w okolicach 160-200zł, potem najczęściej się okazuje że ta czarna rolka prowadząca pasek też jest do wymiany 70zł, obowiązkowo 2 tulejki ustalajęce pręt w odlewie 2x12zł i to tyle. Jak byś robił to u mechanika to nie powinien wziąść więcej jak 30zł za robote + przesmarowanie pręta !!
- jak masz walnięty pręt to nie wiem jak z odlewem - ale przy walniętym odlewie (luzy wyrobione od drgającego pręta powstałe w wyniku niewymiany uszkodzonej tulejki) jest dużo większy koszt i więcej roboty
Jeśli narazie masz uszkodzoną tylko tuleje to radze Ci ją szybko wymienić bo później może kosztować dużo wiecej
Pozdroooo...
W skład zestawu napinającego pasek wchodzą :
-NAPINACZ, PRĘT, ROLKA PROWADZĄCA PASEK (czarna z tworzywa), + dodatkowo 2 tulejki (fot).

Sam pręt to nie wydaje mi się żeby kosztował 250, ale jak masz walniętą tulejkę to jest ona nienaprawialna i kosztuje w okolicach 160-200zł, potem najczęściej się okazuje że ta czarna rolka prowadząca pasek też jest do wymiany 70zł, obowiązkowo 2 tulejki ustalajęce pręt w odlewie 2x12zł i to tyle. Jak byś robił to u mechanika to nie powinien wziąść więcej jak 30zł za robote + przesmarowanie pręta !!
- jak masz walnięty pręt to nie wiem jak z odlewem - ale przy walniętym odlewie (luzy wyrobione od drgającego pręta powstałe w wyniku niewymiany uszkodzonej tulejki) jest dużo większy koszt i więcej roboty

Jeśli narazie masz uszkodzoną tylko tuleje to radze Ci ją szybko wymienić bo później może kosztować dużo wiecej

Pozdroooo...
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości