Po montazu MFA, nie pokazuje spalania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dante_tomek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob sie 16, 2008 17:18
Lokalizacja: NML

Po montazu MFA, nie pokazuje spalania

Post autor: dante_tomek » sob sie 30, 2008 16:15

Witam posiadam golfa mk3 1.4 abd zmieniłem zegary podłączyłęm mfa wszystko działą oprócz spalania chwilowego i sredniego pomóżcie jedni mówią ze jakiś przewód powinienem pociagną od ecu do listwy pomózcie jak to ryszuc czy jest szansa aby to dziłałało na moim silniku . krok po kroku co muszę zrobić
Ostatnio zmieniony sob sie 30, 2008 21:24 przez dante_tomek, łącznie zmieniany 1 raz.


Dante

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn wrz 01, 2008 01:39

a kolego impulsator masz z MFA czy zostawiles ten co miales???


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » pn wrz 01, 2008 12:17

szopek87, a czym sie różni impulsator zwykły od tego z mfa?? bo też zakładałem MFA w sobotę i jeszcze nie mam jednej wiązki (od manetki do bezpieczników - idzie pocztą), ale się zmartwiłem tym co mówisz. Przeglądnąłem milion postów odnośnie MFA i nic nikt nie pisał o zmianie impulsatora


Obrazek

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pn wrz 01, 2008 12:27

dante_tomek, winą tego że nie pokazuje spalania jest raczej to że w 1,4 nie było możliwości MFA zapodać.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 01, 2008 14:32

Lukasz_mk2 pisze: czym sie różni impulsator zwykły od tego z mfa
niczym
1,4 ABD obawiam się niema wyjścia z ECU na MFA


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn wrz 01, 2008 15:52

PawelMarek ja mialem zly impulsator i typ mi dal zwyly co nie bylo w nim MFA i dzialal tylko licznik a spalania sredniej predkosci nic nie pokazywal


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 01, 2008 16:00

OK, zapodaj numery takiego i takiego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn wrz 01, 2008 18:16

Paweł Marek pisze:
Lukasz_mk2 pisze: czym sie różni impulsator zwykły od tego z mfa
niczym
1,4 ABD obawiam się niema wyjścia z ECU na MFA
Na pewno ma, to bliźniaczy sterownik do takiego co w silniku ABS siedz (nawet nie wiem czy te stery czasem nie pasują zamiennie - w sesie 1,4 zadziala na sterowniku od 1.8)i. Po prostu jest na pinie, który standardowo nie jest używany. Trzeba troche pogrzebać w googlu to na pewno sie odpowiedz znajdzie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn wrz 01, 2008 18:32

Paweł Marek pisze:zapodaj numery takiego i takiego

ale teraz to ja nie podam Ci numerow bo mam zamontowany i musial bym go wyciagac


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 294 gości