Czy przy wymianie paska rozrzadu trzeba wymieniac napinacz?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy przy wymianie paska rozrzadu trzeba wymieniac napinacz?
Dokladnie jak w temacie
Czy przy wymianie paska rozrzadu trzeba wymieniac napinacz w Golfie 3 ?
Jesli tak to moze ktos zna przyblizone ceny tych elementow?
Czy przy wymianie paska rozrzadu trzeba wymieniac napinacz w Golfie 3 ?
Jesli tak to moze ktos zna przyblizone ceny tych elementow?
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Razem z paskiem powinno sie wymienic napinacz a juz Ci powiem dlaczego na wlasnym przykladzie.
Wymienilem u jednego mechanika pasek. Pozniej u innego robilem cos z silnikeim i mowie ze pasek wymienilem a on sie pyta czy napinacz tez. Ja zrobielm oczy a on ze jak to pasek bez napinacza ktos wymienil. No to mu mowie "wymien pan napinacz".
Co sie okazalo.
Przyjezdzam do niego a ten mi pokazuje napinacz kreci nim i mowi ze juz sie prawie zacieral. Biore do reki krece i faktycznie juz chrobotal. Co z tego ze wymienisz sobie pasek jak zatrze ci sie napinacz.
Tak ze rob pasek razem z napinka
Wymienilem u jednego mechanika pasek. Pozniej u innego robilem cos z silnikeim i mowie ze pasek wymienilem a on sie pyta czy napinacz tez. Ja zrobielm oczy a on ze jak to pasek bez napinacza ktos wymienil. No to mu mowie "wymien pan napinacz".
Co sie okazalo.
Przyjezdzam do niego a ten mi pokazuje napinacz kreci nim i mowi ze juz sie prawie zacieral. Biore do reki krece i faktycznie juz chrobotal. Co z tego ze wymienisz sobie pasek jak zatrze ci sie napinacz.
Tak ze rob pasek razem z napinka
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
Spece od 1.8 i 1.6 w mk2 - cisza Jak jest napinacz, to z reguły się go wymienia.
W mk3 1.4 (i chyba w 1.6) rolę napinacza pełni pompa wody i osobnego napinacza (tj. np. mimośrodowej rolki jak w 1.8 i w mk2 też w 1.6) to tam nie ma.
Spotkałem się z poglądem, że pompę powinno się wymieniać co drugą wymianę paska. Ale wkładając zamiennik to zmieniałbym przy każdym pasku. Nie wymieniana w porę pompa zaczyna niemiłosiernie rzęzić, a późniejsza wymiana pompy i tak wymaga rozbiórki rozrządu. O ile się nie mylę, to w 1.4 w mk3 jest tak samo jak w 1.3 w mk2, to prawie ten sam motor.
W mk3 1.4 (i chyba w 1.6) rolę napinacza pełni pompa wody i osobnego napinacza (tj. np. mimośrodowej rolki jak w 1.8 i w mk2 też w 1.6) to tam nie ma.
Spotkałem się z poglądem, że pompę powinno się wymieniać co drugą wymianę paska. Ale wkładając zamiennik to zmieniałbym przy każdym pasku. Nie wymieniana w porę pompa zaczyna niemiłosiernie rzęzić, a późniejsza wymiana pompy i tak wymaga rozbiórki rozrządu. O ile się nie mylę, to w 1.4 w mk3 jest tak samo jak w 1.3 w mk2, to prawie ten sam motor.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 340 gości