Samochod na postoju gubi obroty i gasnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maniek byQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 26, 2008 20:33
Lokalizacja: Ateny

Samochod na postoju gubi obroty i gasnie

Post autor: maniek byQ » wt sie 26, 2008 20:45

Witam na forum jestem nowy niedawno zakupiłem golfika4 1,4 16v i mam z nim mały problem.Samochod na postoju gubi obroty i gasnie,podczas jazdy wszystko jest ok .Moze mieliscie z tym stycznosc i naprowadzicie mnie troche czego i gdzie szukac.Z gory dzieki
Ostatnio zmieniony śr sie 27, 2008 11:12 przez maniek byQ, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
marcin-noe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr mar 22, 2006 14:02
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: marcin-noe » wt sie 26, 2008 21:44

Silniczek krokowy to częsta usterka, poszukaj o tym na forum. zacznij sprawdzać od najprostszych rzeczy (przewody itd...)
Czy auto ma LPG...?
Pozdrawiam.


PozdroVWienia dla VWszystkich..:)

maniek byQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 26, 2008 20:33
Lokalizacja: Ateny

Post autor: maniek byQ » wt sie 26, 2008 21:51

nie ma



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt sie 26, 2008 22:52

Restart komputera proponuje czyli odlaczyć kleme + na 30 min najlepiej na noc silnik musi byc calkiem zimny , potem zal bez dodawania gazu musi sobie tak chodzic az wentylator sie zał , daj znać co będzie dalej.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

suselu7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn sie 27, 2007 21:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: suselu7 » śr sie 27, 2008 20:50

A czemu aż na 30min trzeba odłączać? i czy to ważne zeby silnik był zimny?
Bo dziś właśnie resetowałem ale silnik był ciepły. Co więcej od razu po odpaleniu jechałem ... Czemu trzeba czekać aż się wiatraczek włączy?


Dzięki za pomoc <beer>

Awatar użytkownika
bibi466
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 542
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: bibi466 » śr sie 27, 2008 20:56

Bo taka jest procedura resetowania komputera złapie sobie nastawy podstawowe



suselu7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn sie 27, 2007 21:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: suselu7 » śr sie 27, 2008 21:06

Ok.
Właściwie to ten reset robił elektromechanik ... zszedłem do auta i patrze zę odłączał klamę -- czyli wszystko odwrotnie zrobił !!!
ide jeszcze raz zresetować, samemu wg procedury ;)


Dzięki za pomoc <beer>

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr sie 27, 2008 21:13

yyyy I don`t think so
the engine control module fault memory can only be accessed and erased using diagnostig equipment


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

majki75
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 14:50
Lokalizacja: okolice Opola

Post autor: majki75 » śr sie 27, 2008 22:30

Fahoo pisze:yyyy I don`t think so
the engine control module fault memory can only be accessed and erased using diagnostig equipment
Zgadzam się. Błędy rejestrowane są w pamięci EEPROM. Wyłączenie zasilania nic nie daje. Nastawy podstawowe przepustnicy można przeprowadzić tylko gdy nie ma błędów za pomocą interfejsu lub (podobno) poprzez odłączenie Akku

Tak czy siak warto zacząć od czyszczenia przepustnicy. Szukajka naprowadzi Cię na (foto)poradę jak tego dokonać.


majki

maniek byQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 26, 2008 20:33
Lokalizacja: Ateny

Post autor: maniek byQ » pt sie 29, 2008 20:06

przepustnica przeczyszczona i wszystko jest ok



Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » pt sie 29, 2008 20:10

kolego dużo rzeczy ma na to wpływ np sonda lambda, silnik krokowy, przepustnica, kable i świece, filtr paliwa :grin:


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

Awatar użytkownika
caligator
Waters of Nazareth
Waters of Nazareth
Posty: 88
Rejestracja: czw lut 21, 2008 14:11
Lokalizacja: Lubin / Wrocław
Kontakt:

Post autor: caligator » pt sie 29, 2008 20:36

moim zdaniem silnik krokowy... też tak miałem... co prawda w Vectrze b ale zawsze:P



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 293 gości