Witam, wszystkich od razu mówię że tematów tak owych było trochę ale na żadnym nie padały istotne informacje. Dlatego mam dwa pytania:
Licznik z MFA -
- obrotek w ogóle nie działa, nie daje znaku życia
- MFA też padł żadnej funkcji nie ma i nic się nie świeci
Ktoś się spotkał z takim czymś? folia z tyłu wygląda na całą
Siłowniki od Seja -
- czy włączniki szyb od Golfa połączę z wiązką od siłowników z Seicento ??
z góry dzięki za odp
Licznik MFA oraz el. Szyby od seja
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Licznik MFA oraz el. Szyby od seja
Moje MK3 GTD
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]
- koloko
- Ma gadane
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:50
- Lokalizacja: Wrocław - Kozanów
- Kontakt:
Re: Licznik MFA oraz el. Szyby od seja
Maclaim pisze: Siłowniki od Seja -
- czy włączniki szyb od Golfa połączę z wiązką od siłowników z Seicento ??
z góry dzięki za odp
Jak najbardziej
Parę osób (w tym ja) ma podnośniki od seja
do silniczka od szyb seicento tak jak i do wszystkich innych idą dwa przewody, a w golfiku w wyłączniku powinieneś mieć 5 lub 4.
[ Dodano: 29-08-08, 11:21 ]
więc jeśli wiesz które przewody z oryginalnego wyłącznika szły do oryginalnej szyny, to zamiana jest prosta. może ostatecznie nie zgadzać ci się kierunek na wyłączniku z kierunkiem podnoszenia/opuszczania szyby, a wtedy wystarczy podpiąć te kable odwrotnie... tzn zamienić miedzy sobą.
[ Dodano: 29-08-08, 11:21 ]
więc jeśli wiesz które przewody z oryginalnego wyłącznika szły do oryginalnej szyny, to zamiana jest prosta. może ostatecznie nie zgadzać ci się kierunek na wyłączniku z kierunkiem podnoszenia/opuszczania szyby, a wtedy wystarczy podpiąć te kable odwrotnie... tzn zamienić miedzy sobą.
sprawdź bezpieczniki, tzn ten który zasila sterownik mfa czy coś takiego... przydałby sie pinout z jakiegoś schematu kostki do licznika, przełącznika od mfa i można byłoby szukać usterki. na początek trzeba byłoby znaleźć zasilanie tego wyświetlacza czy jest w porządku i dlaczego nic nie pokazuje, potem obejżeć piny na sterowniku jeśli takowy jest, bo możliwe że te informacje są wyświetlane z komputera wtrysku, ale raczej nie...
schemta potrzebny i można walczyć.
[ Dodano: 31-08-08, 12:59 ]
ale jeśli u ciebie nie działa obrotek to obejżyj dokładnie kostke do licznika, sprawdź czy ścieżki "minusowe" licznika mają połączenie z masą nadwozia.
schemta potrzebny i można walczyć.
[ Dodano: 31-08-08, 12:59 ]
ale jeśli u ciebie nie działa obrotek to obejżyj dokładnie kostke do licznika, sprawdź czy ścieżki "minusowe" licznika mają połączenie z masą nadwozia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 183 gości