golf mk2 zimny silnik RP+gaz w deszcz zła praca rozgrzany OK

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mishaxxl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 02:43
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn
Kontakt:

golf mk2 zimny silnik RP+gaz w deszcz zła praca rozgrzany OK

Post autor: mishaxxl » pn lis 07, 2005 23:05

Witam mam golfa mk2 silnik RP +gaz, mam problem taki ze podczas deszczu szarpie w trakcie ruszania, nie pali tak jak gdyby na wszytskie gary no i strzela jak by nie spalał dobrze .Na wolnych obrotach szarpie i gasnie na wyzszych lepiej pracuje. Czuc czasem ze pedał gazu opada gwałtownie i sie podnosi do wyjsciowej pozycji. Jak silnik sie nagrzeje i postoi sobie nawet wyłaczony to jest juz ok. W dni bez deszczowe nie wystepuje nic takiego. Przewody WN wymieniłem ,swiece tez nie sa stare pare tysiecy ;) odzywa mi sie jeden zawór klekocze na zimnym (co to morze byc ??-drugie pytanie) no i nie moge sie wziasc za uszczelke na głowicy wiec jest tez padnieta aha i filterek powietrza tez nie jest najnowszy-brak czasu na wymiane ;) To tyle o stanie silnika ,tyle co moge powiedziec bez aparatury pomiarowej a co mogło by pomoc w odpowiedzi na moje pytanie
Prosze o POMOC



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 07, 2005 23:18

Z tego co napisłeś właściwie jasno wynika że masz gdzieś jakieś przewody źle zaizolowane. Sprawdź kopułkę rozdzielacza. Weź jakiś spray do styków i potraktuj nim wtyczki przy czujniku hallotronowym, styki przy cewce i przy module.Może sie wyjaśni.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt lis 08, 2005 10:47

klekotanie to najprawdopodobniej hydrauliczny popychacz zaworu. Albo masz stary olej (u mnie popychacze są ok, tyle że na oleju zrobiłem już no... ciut za dużo km, tak kole 15.000, i klepie przy porannym rozruchu, jak się rozgrzeje jest ok).

A zasadniczy problem to wilgoć "wgryza" się w wiązki, albo coś z krokowcem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości