Swap z 1.6 na 2E z Passata
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
panowie nie ma sensu się przepychać o cenę różne towary, różni sprzedawcy, różna jakość
muszę jescze się rozejrzeć co ze skrzynią biegów dokładniej, AutoDatę mam ale do elektroniki przysiądę później, wolałbym zebrać wszystkie części potrzebne do złożenia mechaniki...
niestety miejsce w moim zaprzyjaźnionym monster garage bede mial w okolicy połowy września... do tej pory muszę zebrać wszystkie częśći...
Paweł Marek, zrobię jutro zdjęcie poglądowe skrzynki bezpieczników w moim golfie i rzucisz okiem czy będzie się nadawać...
muszę jescze się rozejrzeć co ze skrzynią biegów dokładniej, AutoDatę mam ale do elektroniki przysiądę później, wolałbym zebrać wszystkie części potrzebne do złożenia mechaniki...
niestety miejsce w moim zaprzyjaźnionym monster garage bede mial w okolicy połowy września... do tej pory muszę zebrać wszystkie częśći...
Paweł Marek, zrobię jutro zdjęcie poglądowe skrzynki bezpieczników w moim golfie i rzucisz okiem czy będzie się nadawać...
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
-=ren=- pisze:krzysio1985, ale co do wspomagania to mam taki pytanie, odnośnie drążka tego kierowniczego centralnego. wymienialismy kiedys z kolegas w bmw e i drążek musiał byc krótszy, bo maglownica była odrobinę wyższa od tej bez wspomagania...
co laczy kolumne kierownicy z maglownica i ma te dwa krzyzaki...a no faktycznie...musialem zmieniac bo inny wieloklin mialem.za trzy dychy wyrwiesz
spoko krzysio1985 z kierownicą damy radę kilka szrotów w okolicy jest ale to dobrze ze sobie przypomniales...
panowie znalazłem przepływomierz... o dziwo w domu tylko on chyba nie był wyjęty z VW to jest BOSCH 0 280 202 033.
jeśłi któryś z kolegów mogłby się wypowiedzieć na temat kompatybilności tej części do silniczka 2E...
panowie znalazłem przepływomierz... o dziwo w domu tylko on chyba nie był wyjęty z VW to jest BOSCH 0 280 202 033.
jeśłi któryś z kolegów mogłby się wypowiedzieć na temat kompatybilności tej części do silniczka 2E...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
skąd wiedziałeś Paweł Marek, dla mnie to generalnie bez różnicy ważne co by zadziałał... podobno to była ascona 1.8
[ Dodano: 31-08-08, 01:31 ]
NAPISZCIE TYLKO CZY BEDZIE PASOWAŁ DO VW??, wiem ze dla niektorych może to być profanacja ale 200 złotych piechotą nie chodzi, a jak leży w piwnicy to trzeba wykorzystać...
[ Dodano: 31-08-08, 01:31 ]
NAPISZCIE TYLKO CZY BEDZIE PASOWAŁ DO VW??, wiem ze dla niektorych może to być profanacja ale 200 złotych piechotą nie chodzi, a jak leży w piwnicy to trzeba wykorzystać...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
do 2E nie będzie pasował, byc może do mk2 PB, PF. Po prostu ma inna charakterystykę
[ Dodano: Nie Sie 31, 2008 9:30 am ]
[ Dodano: Nie Sie 31, 2008 9:30 am ]
przecież numer widać-=ren=- pisze:skąd wiedziałeś
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tez raczej nie , bo ostanio mierzylem przeplywkę ktora wyglada tak samo jak taka z PFa a miala inny nr i tez sie rezystancje nie zgadzały.Paweł Marek pisze: byc może do mk2 PB, PF. Po prostu ma inna charakterystykę
do PF ma byc nr bosch 0 280 202 106 albo nr VW 037 906 301 a ten ma inny nr
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 14:02 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
do 2E VW 037 906 301C
to C na końcu robi zasadniczą różnicę. Bez tej litery jest do PF lub PB z mk2 i do 2E się nie nadaje. Do 2E może być jeszcze z literą B zamiast C. Nic innego nie pasuje.
to C na końcu robi zasadniczą różnicę. Bez tej litery jest do PF lub PB z mk2 i do 2E się nie nadaje. Do 2E może być jeszcze z literą B zamiast C. Nic innego nie pasuje.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
no to jestem w du...******....ie. wejde na forum opla i może komuś wcisne tą przepływkę i kupię do VW, to taki optymistyczny wariant...
czyli reasumując śmiałe plany zostało do zorganizowania:
- przepływomierz Bosch o numerze czesci VW 037 906 301C.
- krokowiec Bosch 0 280 140 505/ VW 034 133 455
- rura dolotowa miedzy filtr a przepustnicę
- sprzęło...
przyszły tydzień spędze na szukaniu gratów i targowaniu cen
[ Dodano: 17-09-08, 17:29 ]
Po długiej nieobecności zaczynamy zabawe...
Dawca został wypatroszony, na zdjęciu poniżej nowy motor bez skrzyni...
sam sterownik do silnika i instalacja:
jednak pojawia się pewien problem i potrzebuje waszej pomocy. Otóż w wiązce tej od silnika pojawiły się dwie dodatkowe złączki, których nie ma na zdjęciach z ETKI (www.vagcat.com). Oto one:
Łączą się one z wiązką nr 6 i dochodza do bezpiecznika i przekaźnik (lub czegoś podobnego) o symbolu 150... na bank to coś związane z automatem, bo tam tez prowadzi wiązka od tego przekaźnika, aż do sterownika DIGIMAT od skrzyni.
Co z tym zrobić?? zostawić to czy trzeba coś przerabiać żeby normalnie gadało??
czyli reasumując śmiałe plany zostało do zorganizowania:
- przepływomierz Bosch o numerze czesci VW 037 906 301C.
- krokowiec Bosch 0 280 140 505/ VW 034 133 455
- rura dolotowa miedzy filtr a przepustnicę
- sprzęło...
przyszły tydzień spędze na szukaniu gratów i targowaniu cen
[ Dodano: 17-09-08, 17:29 ]
Po długiej nieobecności zaczynamy zabawe...
Dawca został wypatroszony, na zdjęciu poniżej nowy motor bez skrzyni...
sam sterownik do silnika i instalacja:
jednak pojawia się pewien problem i potrzebuje waszej pomocy. Otóż w wiązce tej od silnika pojawiły się dwie dodatkowe złączki, których nie ma na zdjęciach z ETKI (www.vagcat.com). Oto one:
Łączą się one z wiązką nr 6 i dochodza do bezpiecznika i przekaźnik (lub czegoś podobnego) o symbolu 150... na bank to coś związane z automatem, bo tam tez prowadzi wiązka od tego przekaźnika, aż do sterownika DIGIMAT od skrzyni.
Co z tym zrobić?? zostawić to czy trzeba coś przerabiać żeby normalnie gadało??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości