mkII PL nie pali- ale jak?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

mkII PL nie pali- ale jak?

Post autor: olozwirski » pn lis 07, 2005 23:47

Witam. Problem jest taki. Samochod po przestaniu nocy nie chce zapalic. Jest to o tyle dziwne ze jak krece rozrusznikiem to nawet nie zaskoczy na chwilke, za to w momencie kiedy zwalniam rozrusznik, mam wlaczony zaplon i silnik kreci sie jeszcze sila rozpedu silnik zaczyna zalapywac. Inaczej mowiac trzeba krecic przez chwile i puszczac, tak kilka razy i odpali. Z popychu samochod pali po pierwszym metrze pchania. Wyglada na to ze rozrusznik w jakis sposob <zabiera> prad z cewki czy jakos tak i nie daje iskry na swiece, bo jak krece przez dlugi czas to smierdzi benzyna. Ale to moja teoria. Co radzicie posprawdzac? Jeszcze jedno, jak silnik sie zagrzeje to pali momentalnie z rozrusznikiem. Co wy na to?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 08, 2005 00:38

olozwirski pisze:Wyglada na to ze rozrusznik w jakis sposob <zabiera> prad z cewki czy jakos tak i nie daje iskry na swiece, bo jak krece przez dlugi czas to smierdzi benzyna. Ale to moja teoria.
Ja tak miałem. Ale aku był stary słaby i ledwo rozrusznikiem kręcił. Jak dobry aku to raczej niemożliwe coś takiego, chyba że świece się końcża. W każdym razie ja zmieniłem równocześnie świece i aku i jak ręka odjął. Uszkodzenie stacyjki też możliwe, ale wtedy problem byłby raczej na ciepłym silniku również.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt lis 08, 2005 01:18

Aku dobry. 60Ah, kreci jak glupi.
Flanel a jest jakis prosty sposob na sprawdzenie czy to stacyjka?



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » wt lis 08, 2005 01:33

A być może przyczyna leży jeszcze gdzie indziej.Może paliwo schodzi z przewodów i dopiero po jakimś czasie załapuje?


Black

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt lis 08, 2005 01:39

O ile najprostsze rozwiązania są skuteczne,to weź włącz zapłon ,a rozrusznik spod maski odpal na krótko za pomocą druta i sie okaże,czy to stacyjka,hę?



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » wt lis 08, 2005 01:45

stonefree pisze:O ile najprostsze rozwiązania są skuteczne,to weź włącz zapłon ,a rozrusznik spod maski odpal na krótko za pomocą druta i sie okaże,czy to stacyjka,hę?

Mądrtze kolega gada. :bigok:


Black

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » wt lis 08, 2005 08:59

stonefree pisze:O ile najprostsze rozwiązania są skuteczne,to weź włącz zapłon ,a rozrusznik spod maski odpal na krótko za pomocą druta i sie okaże,czy to stacyjka,hę?
Albo połącz cewę z "+ " aku za pomocą druta na wciąż :grin: i zakręć ze stacyjki
pzdr flat



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości