Obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn sie 25, 2008 11:57

na tabliczce powinno byc oznaczenie silnika


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » pn sie 25, 2008 21:58

Mi się wydaje po twoich poradach że to silnik EZ produkowany w latach 08.83 -07.91 bo RF nie możę być (daty produkcji 02.86-10.91. A mój mk2 jest z listopada 84



gailbraith

Post autor: gailbraith » wt sie 26, 2008 23:18

No mi ze zdjęcia wygląda na prawdziwego RF-a. M.in. charakterystyczna zielona "grucha" pod podszybiem.

Oznaczenia silnika można szukać na jego bloku (jest tam wybite) lub na naklejce w bagażniku, jeśli tam jeszcze jest. Warto byłoby to sprawdzić.



kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Post autor: kogan77 » śr sie 27, 2008 15:11

Otwierając klapę bagażnika, na belce pomiedzy "tylnymi światłami" jest fabryczna naklejka. Zawarty jest na niej także kod silnika. U mnie RF akurat.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr sie 27, 2008 17:41

Cypis876 pisze:A mój mk2 jest z listopada 84
Tak to z całą pewnością będzie silnik EZ.
gailbraith pisze:M.in. charakterystyczna zielona "grucha" pod podszybiem.
Silniki EZ też taką posiadały.
Ostatnio zmieniony śr sie 27, 2008 17:42 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

gailbraith

Post autor: gailbraith » śr sie 27, 2008 20:14

gailbraith pisze:M.in. charakterystyczna zielona "grucha" pod podszybiem.
Maćkooo pisze:Silniki EZ też taką posiadały.
O to mój błąd, przepraszam.
Ostatnio zmieniony śr sie 27, 2008 20:15 przez gailbraith, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr sie 27, 2008 21:58

gailbraith pisze:O to mój błąd, przepraszam.
Spoko w tym temacie mam obeznanie. Powiem nawet dla wiadomości że można i spotkac taki silnik bez tej puszki. To tylko rezerwuar podcisnienia dla gaźnika. Jego brak w zasadzie nie jest odczuwalny. Te silniki poznaje sie po gazniku i ew. po tej własnie puszcze gdyz PN-ki tego nie miały.
Podaję Wam link do fajnej stronki >>> http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... KB-EZ.html
Ps są tam zdjęcia zarówno EZ , RF jak i PN.
Tutaj kolejny >>> http://www.doppel-wobber.de/wbb2/VW-Gol ... ionen.html
Ostatnio zmieniony śr sie 27, 2008 22:02 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » pt sie 29, 2008 20:07

Maćkooo pisze:To tylko rezerwuar podcisnienia dla gaźnika
Do czego to słuzy w czym to pomaga



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob sie 30, 2008 09:43

Cypis876 pisze:Do czego to słuzy w czym to pomaga
Opóźnia otwarcie przepustnicy górnej gdyz wiadomo że powietrze musi zostać zassane z tego pojemnika a dopiero potem siłownik ssania otwiera przepustnicę.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » sob sie 30, 2008 13:12

acha

[ Dodano: 14 Wrz 2008 07:55 ]
A mam jeszcze takie pytanko od czego zależy uruchomienie ssania od temperatury. Bo wiem że to dzieje się automatycznie bez przesuwania jakichkolwiek dzwigien jeś od temp to przy jakiej powinno się załączyć Gażnik pierburg 2e2



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 366 gości