problem z układem ABS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg

Post autor: greg » ndz sie 24, 2008 14:47

Dzordz-VwBora, musisz podpiąć się pod dobrego VAGa - mechanik co podpinał miał coś nie tak z programem lub z kablem - moim zdaniem problem może być np w którymś z czujników ale to właśnie VAG ma wykazać



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz sie 24, 2008 15:58

ja proponuje zrobic pelna diagnostyke a nie tylko odczyt bledow.
Chodzi mi o odczyt bloku wartosci mierzonych mozna tam sprawdzic predkosc kazdego kola porownac wszystkie czujniki ze soba czy w ktoryms momecie jeden nie glupieje kiedys mialem podobny przypadek a bledow nie bylo tylko po odczycie predkosci mozna bylo wywnioskowac ze czujnik jes uszkodzony.
Trzeba tez zrobic diagnostyke urzadzen wykonawczycz czasami mozna tez wyciagnac pewne wnioska .
Podstawa dobrej naprawy to dobra diagnoza a nie wymiana na oslep i pozniej sie okazuje to nie to a kasa wydana.



Awatar użytkownika
Dzordz-VwBora
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
Kontakt:

Post autor: Dzordz-VwBora » ndz sie 24, 2008 15:58

robiłem taką diagnostykę. sprawdzaliśmy koła przy prędkości wszystko wykazało ze jest OK. :grrr: a ABS swieci sie nadal...

[ Dodano: 24 Sie 2008 16:28 ]
tak, ale byłem w trzech miejscach u trzech mechaników z trzema Vagami :grrr: Problem dalej ten sam pompa ABS jest "POZA ZAKRESEM"
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 16:35 przez Dzordz-VwBora, łącznie zmieniany 2 razy.


Morał z historii krótki, lecz nie wszystkim znany... Jak nie ma warunków nie zapier*alamy! :)
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.

jaradeus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw gru 06, 2007 22:25
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: jaradeus » pn sie 25, 2008 23:53

Dzordz-VwBora, u mnie dzieje sie dokladnie to samo. wprawdzie jezdze tak pol roku ale dzis wlasnie podpiolem vaga i pokazalo mi blad 1044 Sterownik nieprawidłowo kodowany, Moduł kontroli transmisji - niewłaściwie zakodowany, blad nie do wykasowania. jak to usune to dam znac.



Awatar użytkownika
Dzordz-VwBora
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
Kontakt:

Post autor: Dzordz-VwBora » wt sie 26, 2008 00:22

ja w sumie też sporo jeżdżę z tą zapaloną kontrolką, u mnie natomiast wyskoczyło na Vagu że, pompa ABS jest "POZA ZAKRESEM". jak naprawisz u siebie, dawaj znać :) pozdrawiam


Morał z historii krótki, lecz nie wszystkim znany... Jak nie ma warunków nie zapier*alamy! :)
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości