czujnik temperatury

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

czujnik temperatury

Post autor: lambert86 » wt sie 19, 2008 22:04

witajcie mam taki problem/pytanie

byłem dzis u mechanika i jako ze auto mi nie pali za pierwszym razem zajrzał pod maske ... na środku silnika http://www.iv.pl/images/wa7ijsxr24l9qn6kl5i1.jpg znajduje się czujnik o taki http://www.iv.pl/images/ygoxtv6mbyli60vxde9o.jpg i jest on koloru niebieskiego <hmmm> mechanik mowi ze on powinien być żółty.. i zapewne od niego nie pali mi za pierwszym gdyz nie załacza ssania i do tego wskazówka temperatury pokazuje cały czas ok 60-70 stopni (auto działa normalnie i sie nie gotuje) ...

powiedzcie mi czy to ma być taki jak mowił i czy serio od tego mogą być takie objawy ??



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » śr sie 20, 2008 17:26

faktycznie czujnik załącza tzw ssanie a jaki kolor powinieneś mieć to ci nie powiem bo nie wiem, ale musisz napisać jaki masz silnik to może któryś z kolegów ci napisze jaki kolor i poda Ci nr części który będziesz mógł porównać z tym czujnikiem co masz
lambert86 pisze:60-70 stopni
to za mało



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr sie 20, 2008 17:32

kolor niema znaczenia wielkiego jesli masz o takich nr. 357 919 501A i zle pokazuje to kup nowy


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

Post autor: lambert86 » śr sie 20, 2008 20:15

silnik to 1.8 ABS



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » śr sie 20, 2008 20:55

ja oryginalnie mialem zolty.... zle odpalal... kupilem zamiennik tez zolty... odpalal ok ale przeklamywal na liczniku.... po wymianie na kolejny tez ale juz nie o 20 stopni ale o 10... w koncu kupilem oryginal w aso (dodam ze niby lepsiejszy zamiennik ~65zl... a w aso ~85zl) i jak reka odjal... no i co najwazniejsze w aso dali mi niebieski a nie zlolty... na forum poszperalem w archiwum i znalazlem temat gdzie ustalono ze sa to zamienniki...


Obrazek

lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

Post autor: lambert86 » śr sie 20, 2008 21:07

drill, a co miales na mysli pisząc źle odpalał ? mam nadzieje ze u mnie tez padl ten czujnik i sie takie cuda dzieją :/

[ Dodano: 20 Sie 2008 21:09 ]
jak kupilem auto to cały czas pokazuje te 70 stopni ale palil normalnie po jakims czasie okolo 4 miesiecy zaczał nie odpalać .. ciezko palil na zimnym jak postal ... itd. czasem łapaie za pierwszym czasem dopiero za drugim, a czasem za pierwszym ale długo trzeba kecic :/



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » śr sie 20, 2008 21:21

u mnie gdy byl cieply to palil na dotyk... gdy postal czasem nawet tylko dobe to odpalal ale momentalnie gasl jakby paliwo cofalo... pomagalo delikatne wciskanie pedalu gazu... czujnik podawal zle dane do sterownika i na rozruch szla za mala dawka paliwa...

co do temperatury to jesli w korkach latem tez pokazuje Ci tylko 70 stopni to albo czujnik albo sam wskaznik na desce... jesli w korkach masz wiecej to zdecydowanie wina otwartego termostatu...


Obrazek

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr sie 20, 2008 23:01

lambert86 pisze:mam nadzieje ze u mnie tez padl ten czujnik i sie takie cuda dzieją :/
dokładnie przez niego,ja miałem takiej jaja co prawda w dieslu,wymiana czujnika pomogła,i teraz aby dobrać odpowiedni czujnik do ciebie to niestety nie wystarczy sam kod silnika ale i jego nr,jak mi dasz nr na pw to ci dobiorę



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt sie 22, 2008 12:19

lambert86, poszło na pw :bajer:



slawek317
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr cze 20, 2007 22:11
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Kontakt:

Post autor: slawek317 » ndz sie 24, 2008 10:59

Witam, u mnie też autko nie odpala od razu i temp. w czasie jazdy też jest ciągle 70 stopni, czujnik żółty, ale jak się zatrzymam na postoju i jest włączony silnik to temp. rośnie do 90 stopni no i włączają się wiatraki czyli prawidłowo więc ten żółty czujnik jest chyba raczej dobry, prawda ?



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » ndz sie 24, 2008 11:07

slawek317, wygląda na to że termostat zepsuty



lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

Post autor: lambert86 » ndz sie 24, 2008 13:25

nie wiem czy to ma jakis zwiazek z tym czujnikiem.. ale wczoraj jak zapalilem auto to obroty spadły tak do 500 i auto całe drżało tak przed 5 sekund potem podskoczyły do 800 na chwile i wzrosły do 1000 :| i teraz jest tak .. jak ruszam z jedynki i obroty dojdą do 2500 to juz tak jakby na chwile traci całkiem moc tzn ze w ogole nie przyśpiesza :| na dwojce to samo :/ jak sie zagrzał to wszystko wrocilo do normy :crazy: podczas jazdy jak dam na "luz" to obroty spadną na 800 a po chwili wzrastają na 1000 i tak sie utrzymują:| :/
coś nie tak z tym autem zaczyna się dziać :/



Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

Post autor: Maniek71 » ndz sie 24, 2008 13:28

kolego ja miałem tak z obrotami jak gaz założyłem ciągle mi skakały ale zresetowałem kompa i juz jest ok ale u Ciebie jak jest to niewiem!!!! mozesz sprobować


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

slawek317
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr cze 20, 2007 22:11
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Kontakt:

Post autor: slawek317 » pn sie 25, 2008 19:26

Witam, wojtas4589, masz chyba rację bo jak dziś zapaliłem samochód i przejechałem jakieś 2 km to dolny wąż był ciepły a powinien być zimny prawda??? No i jeszcze jedno czy ten termostat WAHLER WA 4264.87D czy będzie dobry do mojego auta bo w intercarsie piszą że to zamiennik. A ten dobry do mojego to WAHLER WA 4253.87D tylko w tej chwili go u mnie w sklepie nie ma. Wymiary niby mają takie same.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 410 gości