Gaźnik - więcej powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 15, 2008 21:28

nakładka na gaźnik do której dochodzą węże lub jeden wąż z LPG


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt sie 15, 2008 23:01

Paweł Marek pisze:nakładka na gaźnik do której dochodzą węże lub jeden wąż z LPG
Nie mam gazu ale wpadło mi kiedys w oko to >>>
http://moto.allegro.pl/item415920987_mi ... olska.html
Pewnie o to chodzi
Ostatnio zmieniony pt sie 15, 2008 23:03 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
SchymoN88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn sie 11, 2008 22:11
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: SchymoN88 » pt sie 22, 2008 13:50

Mikser jest ok. Po zalozeniu innego reduktora jest lepiej...



franek69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr lis 09, 2005 18:16
Lokalizacja: Biecz

Post autor: franek69 » pt sie 22, 2008 15:14

"ta klapka jest zablokowana w pozycji zamknietej - tak ze nie dostaje tego cieplego powietrza, tylko zimne......"

Sprawdzałeś to na zapalonym silniku ? Po zapaleniu wytwarza się podciśnienie skierowane do temostatu, gdy jest zimno termostat ma otwarty przepływ podciśnienia które powoduje przełączenie klapki tak aby silnik pobierał ciepłe powietrze. Jak powietrze w układzie dolotowym jest wystarczająco ciepłe, termostat częściowo lub całkowici zamyka przepływ podciśnienia i tym samym steruje klapką tak aby silnik miał dostarczane powietrze o optymalnej temperaturze.
Ja miałem uszkodzony ten termostat w wyniku czego silnik cały czas miał dostarczane ciepłe powietrze (po zgaszeniu silnika i w wyniku zaniknięcia podciśnienia klapka przestawiała się na zimne powietrze) . Po odłączeniu przewodu podciśnienia i jego zaślepieniu silnik znacznie nabrał mocy.



Awatar użytkownika
SchymoN88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn sie 11, 2008 22:11
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: SchymoN88 » sob sie 23, 2008 15:00

franek69 pisze:"ta klapka jest zablokowana w pozycji zamknietej - tak ze nie dostaje tego cieplego powietrza, tylko zimne......"

Sprawdzałeś to na zapalonym silniku ? Po zapaleniu wytwarza się podciśnienie skierowane do temostatu, gdy jest zimno termostat ma otwarty przepływ podciśnienia które powoduje przełączenie klapki tak aby silnik pobierał ciepłe powietrze. Jak powietrze w układzie dolotowym jest wystarczająco ciepłe, termostat częściowo lub całkowici zamyka przepływ podciśnienia i tym samym steruje klapką tak aby silnik miał dostarczane powietrze o optymalnej temperaturze.
Ja miałem uszkodzony ten termostat w wyniku czego silnik cały czas miał dostarczane ciepłe powietrze (po zgaszeniu silnika i w wyniku zaniknięcia podciśnienia klapka przestawiała się na zimne powietrze) . Po odłączeniu przewodu podciśnienia i jego zaślepieniu silnik znacznie nabrał mocy.
ta klapka nie moze sie otwierac, bo jest zablokowana blachowkretem :D



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » śr paź 15, 2008 02:12

ja bym proponowal blos! zamiast miksera. :grin: 1.6 pn na blosie!! wchodzi w obroty prawie idealnie jak na benzynie.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
SchymoN88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn sie 11, 2008 22:11
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: SchymoN88 » pt paź 24, 2008 19:29

marcinek84 pisze:ja bym proponowal blos! zamiast miksera. :grin: 1.6 pn na blosie!! wchodzi w obroty prawie idealnie jak na benzynie.

myslalem nad blosem, ale moze juz raczej nie bede grzebal nic przy tym aucie, narazie zrobilem go tak ze smiga az milo - wyczyscilem wszystko i na LPG jest prawie jak na benzynce. A nie chce przy nim nic juz grzebac z prostego powodu - jest w planach w niedalekiej przyszlosci albo Corrado G60 albo, jak sie uda (z czego bylbym bardziej zadowolony) Golf II G60
Wteeedy to sie bedzie smigac :D :satan:
Pozdro!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 306 gości