Wymaina elementów zawieszenia a geometria.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Wymaina elementów zawieszenia a geometria.

Post autor: PinkFloyd » czw sie 21, 2008 21:29

Z tego co mi wiadomo to w MK III można ustawić kąty pochylenia koła robiąc korekte amortyzaorem w piaście i czesto się w nich sparwdza geometrie po wymianie elementów zawieszenia. Zdziwiło mnie tylko to, ze w ASO powiedzieli mi, ze w MK IV nie robi sie pochylenia kołą bo jest stałe i nieregulowane. Ze jezeli nie ruszało sie elementów ukłądu kierowniczego to nie ma potrzeby robienia geometrii. Co ciekawe w MK III jak wymieniałem sworzeń to zmieniało sie pochylenie koła a jak bedzie jak wymienię sworzeń w MK IV- bo tu sie nie reguluje tego pochylenia. Jak byście zrobili po wymienia sworzni w Mk IV- sprawdzić profilaktycznie geometrię - teraz mam cacy wartości fabryczne. Przy wymianie nie bede ruszał końcówek ani ukłądu kierowniczego.



luqua
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 17, 2006 23:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: luqua » czw sie 21, 2008 21:44

Ja bym profilaktycznie sprawdził. Ile taka przyjemność ? może 30 zł a będziesz spał spokojnie



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw sie 21, 2008 21:46

jest to koszt ale jak zrobisz geometrie to bediesz wiedział na 100 ze wszystko jest ok
z tymi stałymi nastawami to jest tak ze jak cos skrzywisz po wpadnieciu w dziure to trzeba roztoczyc otwory i przerobić na regulacje gdy jej brak :bigok: tak sie robiło i robic bedzie

[ Dodano: 21 Sie 2008 21:50 ]
luqua, chyba 300 a nie 30 to nie zbierznosc a geometria


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw sie 21, 2008 21:50

Fahoo pisze:jest to koszt ale jak zrobisz geometrie to bediesz wiedział na 100 ze wszystko jest ok
z tymi stałymi nastawami to jest tak ze jak cos skrzywisz po wpadnieciu w dziure to trzeba roztoczyc otwory i przerobić na regulacje gdy jej brak :bigok: tak sie robiło i robic bedzie
Zastanawia mnie jedno jak w MK III zmieniałęm sworzeń to pochylenie kołą się zmieniło- przypuszczałem ze nowy sworzen moze miec inne lekko wymiary. CZy jak w MK IV zmienie sworzeń na m-ki FEBI majać idelaną teraz geometrię czy zmieni się czy bede musiał rozwiercać prowadzenia zeby ja ustawić???



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw sie 21, 2008 23:10

PinkFloyd, tego nie wiem ale zasada jest taka ze jak demontujesz elementy wpływajace na geometrie to ponownym montazu robisz diagnostyke
nawet gdybys w MKIII oznaczyl sobie ustawienie na amorach poluzowal i ustawił na znaki i tak geometria ulegla by zmianie

poza tym jesli nie szkoda ci opon rób jak uwazasz obyś nie zapłacił potem 2x wiecej
chytry 2 razy płaci :bigok:
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 23:11 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 217 gości