Jaki rozrząd w 1.8 AAM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Juhas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt maja 05, 2006 08:26
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Jaki rozrząd w 1.8 AAM

Post autor: Juhas » wt sie 08, 2006 10:30

Mam pytanie czy po zerwaniu paska rozrządu w silniku 1,8 55KW AAM (Golf III) zniszczeniu ulega głowica i reszta, czy może jest to rozrząd tzw. bezkolizyjny? Jeszcze mi sie takie cos nie przytrafiło ale pytam na zapas. Może ktoś posiada wiedzę na ten temat.
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 23:19 przez Juhas, łącznie zmieniany 1 raz.


Juhas

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » wt sie 08, 2006 10:36

dołączam sie do tego pytania bo mam taki sam silnik



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt sie 08, 2006 10:37

tak jest to silnik kolizyjny i raczej dbaj o rozrzad wymieniaj kiedy trzeba komplet pasek i rolke zarazem



Juhas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt maja 05, 2006 08:26
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

jaki rozrząd golf III 1,8 AAM

Post autor: Juhas » wt sie 08, 2006 10:51

dzięki dziejo będę uważał :grin:
plusik for you


Juhas

Awatar użytkownika
nartek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:28
Lokalizacja: Polska

Post autor: nartek » czw sie 21, 2008 20:09

wiem że temat jest już stary ale postanowiłem go odkopać
również posiadam silnik 1,8 AAM i chciałem sie dowiedzieć czy jest bezkolizyjny, szukam już od dobrych dwóch godz w necie i na różnych forach i w różnych tematach jedni piszą że jest kolizyjny a inni piszą że jest bez kolizyjny.
Czy jest ktoś kto jest przekonany w 100% jaki jest to silnik



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » czw sie 21, 2008 20:14

szukam już od dobrych dwóch godz w necie i na różnych forach
A czytasz odpowiedzi? Wydaje się, ze w tym temacie padła jednoznaczna odpowiedź.

Nie rozumiem po co komu taka wiedza, kupujesz samochód to licz od razu, że rozrząd należy wymienić, tak samo jak olej i inne materiały eksploatacyjne. Ktoś chce wiedzieć na 100% to niech nie zmienia rozrządu, zapewne dowie sie czy ma kolizyjny czy nie



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw sie 21, 2008 21:04

juz kiedys pisalem i podawałem źródło ze wszystkie silniki vw są kolizyjne i nie warto ryzykowac tych paru zł zaraz ktoś napisze ze PN bezkolizyjny -taaa jasne
...no max za rozrząd biora do 550zł ale da sie taniej o czym mowia przykłady na forum
silniki 8V sa proste w servisowaniu rozrządu bo blokuje sie tylko 1 wałek rozrządu i wal główny
z 16V jest ciut trudniej wszystko poblokowac
wieć reasumując przewaznie za rozrząd biorą 300zł w golfach wiec przy cenie auta nie jest to wysoka cena za spokoj
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 21:14 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Voofilmase i 280 gości