Zatkane wtryski w 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

domagalag
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 07, 2007 12:29
Lokalizacja: wolbrom

Zatkane wtryski w 1.8

Post autor: domagalag » czw sie 21, 2008 00:14

Mam problem, założyłem kiedyś temat (nieużywany samochód nie zapala), otrzymałem pomoc i zdiagnozowałem usterke, paliwo dochodzi, zapłon działa, iskra i świece w porządku - lecz z powodu długiego nieużywania wtryski się zatkały... :(( (nie wiem dlaczego???) Nie mam mozliwości kupić takich wtryskiwaczy (to jest golf GTI 1,8 Mk1). Czy da się jakoś uratować te wtryski, są zatkane i nie rozpylają paliwa...... Pomożcie, z góry dziękuję....
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 13:05 przez domagalag, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw sie 21, 2008 02:54

wykręć wtryski i włóż na noc do nafty, powstały w nich osad powinien odpaść. Dobry też będzie środek dolewany do benzyny czyszczący cały układ paliwowy STP.

tu jest opis tych środków:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=28219


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw sie 21, 2008 07:03

Można próbować wrzucić do wanienki ultradźwiękowej jeśli masz do takowej dostęp.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: POMOCY!! Zatkane wtryski w golfie mk1 gti 1,8

Post autor: bugalon » czw sie 21, 2008 08:57

domagalag pisze:Mam problem, założyłem kiedyś temat (nieużywany samochód nie zapala), otrzymałem pomoc i zdiagnozowałem usterke, paliwo dochodzi, zapłon działa, iskra i świece w porządku - lecz z powodu długiego nieużywania wtryski się zatkały... :(( (nie wiem dlaczego???) Nie mam mozliwości kupić takich wtryskiwaczy (to jest golf GTI 1,8 Mk1). Czy da się jakoś uratować te wtryski, są zatkane i nie rozpylają paliwa...... Pomożcie, z góry dziękuję....
Problem wygląda conajmniej dziwnie. Z żadnego wtryskiwacza nawet kropelka Ci nie kapnie? Ja bym sprawdził najpierw klapę spiętrzającą przepływomierza, dopiero potem bym grzebał.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

domagalag
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 07, 2007 12:29
Lokalizacja: wolbrom

Post autor: domagalag » czw sie 21, 2008 17:48

Niestety niemam dostępu do wanienki ultradźwiękowej, pozostaje mi tylko zastosować sposób podany przez prezesso. Z wtrysków ani kropelka nie tryśnie, paliwo dociera do samych wtryskiwaczy lecz one już nie rozpylają....



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt sie 22, 2008 00:37

taką wanienkę ultradźwiękową mają w serwisach GSM, naprawiają tym zalane telefony, wrzucają taką płytę główną do wanienki wypełnionej spirytusem i włączają.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt sie 22, 2008 08:38

ja bym sprawdził sterowanie wtryskami bo to mało prawdopodobne zeby wszystkie 4 wwtryskiwacze sie zatkały 50/50 jest to sprawa elektryczna tak mi sie wydaje


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt sie 22, 2008 08:40

Fahoo pisze:ja bym sprawdził sterowanie wtryskami bo to mało prawdopodobne zeby wszystkie 4 wwtryskiwacze sie zatkały 50/50 jest to sprawa elektryczna tak mi sie wydaje
A jaki to ma związek z wtryskami z MK1 ?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt sie 22, 2008 08:50

zodiak, no tak K-Jetronic czyli mechanika :rolleyes:

[ Dodano: 22 Sie 2008 08:54 ]
domagalag, tylko nafta takie cos to pewnie mikro korozja coś takiego mozna spotkac przy uzywaniu słabej jakosci paliwa co w pl zdaza sie baaardzo często :crazy:
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 08:50 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt sie 22, 2008 10:13

Czytam ten wątek i oczom nie wierzę :) Stawiam złotówki przeciw kamieniom, że problemem nie są wtryskiwacze. To że paliwo dochodzi do wtrysków nie oznacza że wtryski sa zatkane. Wtryskiwacze otwierają sie dopiero po przekroczeniu odpowiedniego ciśnienia paliwa.

Reasumując - narobi się kolega od groma a na pewno nie rozwiąże problemu :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt sie 22, 2008 10:23

Fakt faktem że wtryskiwacze otwierają sie dopiero przy ciśnieniu około 4 Barów (dokładnie nie pamiętam). Należało by sprawdzić jakie ciśnienie dociera do wtryskiwaczy (czyli może być pompa lub rozdzielacz).
Sugerowałem się tym że kolega sprawdził jakie ciśnienie do nich dociera i stad jest pewnien że to wtryski.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

domagalag
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 07, 2007 12:29
Lokalizacja: wolbrom

Post autor: domagalag » sob sie 23, 2008 21:51

nie uruchamiałem silnika od poł roku, mk1 stał w garażu i pozostał tam w stanie technicznym dobrym, przyjechałem, zgasiłem brykę i stał stał pół roku i teraz nie zapala, kręciłem rozrusznikiem ile wlezie i nie zapala, NAWET ŚWIEC nie zalewa, i nie rozpyla mgiełki na wykręconych wtryskach?? teraz już sam nie wiem co dalej, na razie probuje wymoczyć w nafcie te wtryski, po innych komentarzach sam zacząłem mieć różne wątpliwości co do tych wtrysków, z góry mówię że jestem raczej słabym mechanikiem i nie znam się na K-Jetronic, jeśli było by możliwe jak by ktoś mógł to przesłal mi instrukcje działania K-Jetronic w Mk1, schematy, porady techniczne, regulacje itp.. Jeszcze też w razie czego pozostaje zaholować do mechanika jak już bedę bezsilny.... mail- domagalag@onet.eu .



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sie 23, 2008 22:00

weź najpierw pożycz od jakiegoś mechanika manometr i zmierz ciśnienie paliwa. Po co masz w ciemno się mordować. Może przecież któraś pompa padła


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 356 gości