rp zamulony falujące obroty itp

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

rp zamulony falujące obroty itp

Post autor: Trochim » wt sie 07, 2007 22:56

1.8 na monowtrysku, z dnia na dzień silnik zaczoł wariować - skaczące obroty, częste zamulanie przy wciskaniu gazu. silnik bez instalacji gazowej.

od czego by tu zacząć diagnozowanie? swiece nowe, wymieniona guma pod wtryskiem.

i jeszcze jest taka przypadłość jak ścisne powrottny przewód od paliwa to zaczyna normalnie pracować - pompa paliwa padła?


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » wt sie 07, 2007 23:03

spróbuj odpiąc wtyczke od silnika krokowego przy wtrysku na odpalonym silniku,jeśli zgaśnie to znaczy ,że jest silniczek zabrudzony albo uszkodzony....to najczęstszy objaw....


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr sie 08, 2007 01:38

sonda lambda dziala??? auto ci kopci troche na czarno?? bo jak tak to sonda albo jak kolega wyzej napisal w rp silniczki krokowe lubia robic fochy

i jeszcze sprawdz czujniki temperatury na wezu z przodu silnika


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr sie 08, 2007 02:08

Obstawiał bym wyczyścic silniczek krokowy wiem cos o tym ale najpierw walnij mu resa takiego na cala noc i sprawdz uszczelki pod silniczkiem k.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stary
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: pn lut 14, 2005 15:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: stary » śr sie 20, 2008 22:38

sprawdż przewód podciśnieniowy od serwa hamulców. ( moj miał dziurke i łapal lewe powietrze, po wymianie chodzi równo)



Awatar użytkownika
wedr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 11:27
Lokalizacja: Poznań, Wrocław
Kontakt:

Post autor: wedr » czw sie 21, 2008 17:01

zajac pisze:i jeszcze sprawdz czujniki temperatury na wezu z przodu silnika
To mi wygląda na niebieski-sprawdź go.


Golf mi się rozrósł do Sharana i zaczął pić ropę.

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » czw sie 21, 2008 17:24

moze filtr paliwa jest juz do wymiany ;)



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sie 22, 2008 11:05

Skąd jestes? RP ma diansotykę kodami i od tego by trzeba było zacząć bo to moze byc ze 20-30 rzeczy. Trzeba wymigać co wykluczy lub potwierdzi usterkę elektryczną.
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 11:10 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » sob sie 23, 2008 11:44

Trochim pisze:i jeszcze jest taka przypadłość jak ścisne powrottny przewód od paliwa to zaczyna normalnie pracować - pompa paliwa padła?
Vwitam.
obstawiam wtryskiwacz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 336 gości