Bezpieczniki i przekaźniki w PF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bezpieczniki i przekaźniki w PF
Siemka,
duzo czytalem i szukalem, ale nie znalazlem czegos co by pasowalo do mojego Skarbona.
Byc moze ktos dostrzeze jakies wady
Z elektryka nie mam za duzych klopotow, ale co jakis czas np przestaja dzialac wycieraczki itp.
Tu fotka
Prosilbym wlascicieli PF (lub pasjonatow) o wskazowki czy jakis przekaznik powinien sie pojawic lub zniknac lub zamienic.
duzo czytalem i szukalem, ale nie znalazlem czegos co by pasowalo do mojego Skarbona.
Byc moze ktos dostrzeze jakies wady
Z elektryka nie mam za duzych klopotow, ale co jakis czas np przestaja dzialac wycieraczki itp.
Tu fotka
Prosilbym wlascicieli PF (lub pasjonatow) o wskazowki czy jakis przekaznik powinien sie pojawic lub zniknac lub zamienic.
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 13:21 przez gogi, łącznie zmieniany 1 raz.
--
gogi
Wcześniej MK2, teraz MK4.
gogi
Wcześniej MK2, teraz MK4.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wszystko masz ok, tyle że widzę przekaźnik do kierunków od skody chyba, a od wycieraczek jest ten z nadrukiem 19, możesz zmienić na taki z nadrukiem 99 to będą czasowo ustawiane wycieraczki jak w MK3
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pierwszy z prawej/w gornym rzedzie jest od skody. Jesli jest to od kierunkow, to chyba wyjasnialoby dlaczego swieci mi sie caly czas dioda od kierunkow (tak powiedzmy na 30% swiatla). Jaki ewentualnie to nr (i nr katalogowy), to chetnie wymienie na VW.
Nastepne pytanie to czemu jest tyle wolnych miejsc. Myslalem, ze kazda dziurka potrzebuje brzydko mowiac bolca.
A kolejne to czemu nr 18 jest poziomo.
I czemu jest dwa razy 53.
Wiem, wiem duzo pytan, ale wszystkie schematy jak patrze to do 89 roku a reszta mi wizualnie nie pasuje do posiadanego. Chyba, ze ja mam od ciagnika?
Nastepne pytanie to czemu jest tyle wolnych miejsc. Myslalem, ze kazda dziurka potrzebuje brzydko mowiac bolca.
A kolejne to czemu nr 18 jest poziomo.
I czemu jest dwa razy 53.
Wiem, wiem duzo pytan, ale wszystkie schematy jak patrze to do 89 roku a reszta mi wizualnie nie pasuje do posiadanego. Chyba, ze ja mam od ciagnika?
--
gogi
Wcześniej MK2, teraz MK4.
gogi
Wcześniej MK2, teraz MK4.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no bo ty masz po 89, taki sam układ jak w mk3. Dziury jednak bywa że zostają wolne, przecież są różne wersje silnikowe i z różnym wyposażeniem, a skrzynka identyczna. Mogą dochodzić dodatkowe przekaźniki nad skrzynką, na przykład do ABS. Leżąca 18-ka chyba ci nie przeszkadza skoro służy (sorki), a 53 to standardowy przekaźnik mogacy służyć do różnych rzeczy (np sygnał dźwiękowy czy przecimgłowe jak u ciebie)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
takgailbraith pisze:Że będzie można ustalić czas pomiędzy "machnięciami"?
Zaczyna padać, dajesz wajchę w dół, w tym momencie wycieraczki machną raz a ty od razu wajchę z powrotem w pozycję wyłączone. Kiedy szyba wymaga ponownego wytarcia ponownie dajsze wajchę w dół i zostawiasz. Wycieraczki machają co tyle sekund ile czekałeś z ponownym włączeniem w dół. Zakres chyba od 2 do 20 sekund o ile pamiętam.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 228 gości