Jeżdżenie na rezerwie...:):):)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lis 06, 2005 23:22

Jak mam możliwość to staram się oczywiście zalewać paliwo do baku, ale myślę, że połowa sukcesu to czysty zbiornik i przewody oraz tankowanie pewnego paliwa. Chociaż podobno jak się jeździ na pusto to skrapla się woda a to jak wiadomo nie służy niczemu dobremu



Awatar użytkownika
Ozzy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob paź 29, 2005 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ozzy » ndz lis 06, 2005 23:24

Ja jeździłe na rezerwie, aż w końcu nie dojechałem :okej:


[url=http://www.allegro.pl/item135424374_glowica_vw_golf_iii_1_8_8v.html][size=150][color=blue][b]SPRZEDAM GŁOWICĘ DO REGENERACJI WRAZ Z OSPRZĘTEM[/b][/color][/size][/url]

Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » ndz lis 06, 2005 23:27

Do czasu... :grin:
Ja też tak jeździłem z początku, chcąc wyczaić spalanie, ale za dużo forumowiczów skarży się na padnięte pompy. Dla mnie czerwone kreski to znak, że trzeba zalać, a nie, że jeszcze pare kilometrów - co ci to da? I tak musisz zalać. Moja rada - zalej mu raz więcej i traktuj pierwszą kreskę czerwoną jako koniec. Nie uwalisz pompy, a w kryzysowej sytuacji dojedziesz do stacji paliw


pozro :pub:



Awatar użytkownika
_FORNAL_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 14:16
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: _FORNAL_ » ndz lis 06, 2005 23:28

jest totlko blkad jesli jest gaz bo wtedy pompa siada ale jesli niemasz gazu to niemasz sie czym martwic



Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

Post autor: CHECIK » ndz lis 06, 2005 23:49

Jak masz wtrysk i co za tym idzie pompe paliwa elektryczną to jeżdząc ciągle na rezerwie szybko ją wykończysz gdyż jest ona w jakimś stopniu smarowana paliwem w zbiorniku. Sam tak wykończyłem pompe w mk3 1.8.



Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » pn lis 07, 2005 00:21

GRIsha pisze:Do czasu... :grin:
Ja też tak jeździłem z początku, chcąc wyczaić spalanie, ale za dużo forumowiczów skarży się na padnięte pompy. Dla mnie czerwone kreski to znak, że trzeba zalać, a nie, że jeszcze pare kilometrów - co ci to da? I tak musisz zalać. Moja rada - zalej mu raz więcej i traktuj pierwszą kreskę czerwoną jako koniec. Nie uwalisz pompy, a w kryzysowej sytuacji dojedziesz do stacji paliw


pozro :pub:
ot i madrze skwitowane



Awatar użytkownika
kociak199
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn lis 07, 2005 00:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: kociak199 » pn lis 07, 2005 08:10

Nie proponuje tego rozwiązania. Raz że nigdy nie wiesz jakie paliwo lejesz a dwa że popma to jedna z wielu rzeczy które potem pada. Najlepiej zostawić sobie jeszcze troszke benzyny.



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pn lis 07, 2005 10:57

Na dodatek ciągnie jeszcze syf z baku.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » śr lis 09, 2005 20:43

No własnie dzisiaj wyjezdzilem paliwo do samego konca (gdy tylko poczulem , ze silnik traci moc to go zgasilem)

Po ponownym zalaniu ropa z kanistra , auto jest jakby ciut slabsze, a prz 110kmh zaczyna jakby lekko szarpac


Podejrzewam , ze to filtr paliwa.

Gdzie znajduje sie ten filtr , i jak go wymienic , aby nie zapowietrzyc układu. Prosiłbym o wyczerpujacy opis dla laika

Z gory dzieki



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lis 09, 2005 21:35

Everwhite, Poszukaj na forum, było! Pod maską po lewej stronie, nieco z tyłu bedziesz miał metalową puszke. Podłączone do niej są wężyki. Odkręcasz je, do filtra zalewasz paliwo, podłączasz węzyki do nowego filtra, odpalasz i jedziesz ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » śr lis 09, 2005 21:46

znaczy ze do nowego filtra trzeba nalac ropy..



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » śr lis 09, 2005 21:48

Możesz jeździć nawet do końca pod warunkiem że sitko na pomie nie ma dziór i zbiornik w żrodku nie ma piasku kamyczków i innego tego typu badziewia.


TUTENHAMON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 464 gości