wskazniki remperatury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wskazniki remperatury
Witam
Kilka dni temu jechalem autostrada i zauwazylem ze na cyfrowym termometrze, jest temperatura 106st/C a na manualnym ok.90st/C, padal deszcz i bylo dosyc chlodno wiec watpie zeby az tak sie grzal silnik. Mozliwe ze ten cyfrowy az tak przeklamuje ???
Kilka dni temu jechalem autostrada i zauwazylem ze na cyfrowym termometrze, jest temperatura 106st/C a na manualnym ok.90st/C, padal deszcz i bylo dosyc chlodno wiec watpie zeby az tak sie grzal silnik. Mozliwe ze ten cyfrowy az tak przeklamuje ???
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
kilka dni temu wracalem z wakacji z helu do wroclawia, generalnie z tymi temperaturami ok czyli jak wyzej, ale jakie bylo moje zdziwienie kiedy na jakims smiesznym kilku kilometrowym odcinku autostrady (platnej :/) przy zjezdzie temperatura oleju doszla do 116st/C wlaczyla sie kontrolka oleju i zaczal piszczec jakis piszczyk :/ malo sie nie zesralem bedac 500km od domciu, jechalem z duszyczka na ramieniu i co jakis czas sprzeglo luz i chlodzenie z rozpedu co za lipa, dwa dni temu jechalem do Poznania i spowrotem i tez sie modlilem zeby dal rade, co jest z tym olejem mam polsyntetyk 10W40 jak w instrukcji HELP PLIZZZZZZZ
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=107582
w sumie to w tym temacie w linku nie ma odpowedzina moje pytanie u mnie problem stanowi temperatura a nie cisnienie bo pewnie od tego sie wlaczylo to piszczenie, tak mi sie wydaje przynajmniej, no chyba ze wzrost temperatury wzial sie z niskiego cisnienia oleju
czy jak pompa wody padla lub pada to mozliwe ze temperatura wody jest w normie a silnik tzn blok z olejem sie grzeje ???? stad przegrzanie oleju ????
_________________
w sumie to w tym temacie w linku nie ma odpowedzina moje pytanie u mnie problem stanowi temperatura a nie cisnienie bo pewnie od tego sie wlaczylo to piszczenie, tak mi sie wydaje przynajmniej, no chyba ze wzrost temperatury wzial sie z niskiego cisnienia oleju
czy jak pompa wody padla lub pada to mozliwe ze temperatura wody jest w normie a silnik tzn blok z olejem sie grzeje ???? stad przegrzanie oleju ????
_________________
a co chcesz od tej biednej pompy wody?
jest dobrze..2ass pisze:na manualnym ok.90st/C
zmierz ciśnienie oleju na gorącym silniku, być może ssak pompy olejowej jest zapchany i stąd wyższa temp. oleju i spadające ciśnienie..2ass pisze:temperatura oleju doszla do 116st/C wlaczyla sie kontrolka oleju i zaczal piszczec jakis piszczyk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 268 gości