Witam.
prosze o wypowiedź na taki temat: Rozmontowałem cieknący korektor siły hamowania.Okzauje si,ze zużyte są stozkowe uszczeleczki,mam nadzieje je dokupić i wymienić.Jezeli sie to uda,konieczne bedzie wyregulowanie całego ustrojstwa.Czy ktos to robił?W jaki sposób należy tę regulację przeprowadzić?może jakieś pliki?Szukałem w serwiswkach po niemiecku i rosyjsku-nie moge znależć.POZDRAWIAM!
Jak regulowac korektor siły hamowania?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
sprawdź tam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=24980
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=24980
[url=http://www.allegro.pl/item135424374_glowica_vw_golf_iii_1_8_8v.html][size=150][color=blue][b]SPRZEDAM GŁOWICĘ DO REGENERACJI WRAZ Z OSPRZĘTEM[/b][/color][/size][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
- Lokalizacja: Brzozów/Kraków
- Kontakt:
U siebie regulowałem korektor zmieniając naciag sprężyny. Rozpędzasz sie i hamujesz tak ostro aby zauważyć czy lepiej hamuje przód czy tył (fajnie jak ktoś z boku patrzył czy najpierw blokują sie koła przednie czy tylne). Jeśli tył hamuje za mocno to musisz popuścić sprężyne, a jeśli przód hamuje mocniej od tyłu to bierzesz kilka osob do auta jako obsiążenie i robisz kolejny test na balans hamulców. Jeśli przy obciążonym aucie tył dalej nie hamuje dobrze to musisz podciągnąć sprężyne. Robisz kilka takich testów aby przy obciążonym i nie obciążonym aucie hamulce hamowały wedle twojego życzenia(żeby w miare równomiernie hamował przód i tył).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości