Paląca sie kontrolka akumulatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krakos102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt cze 20, 2008 16:24
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Paląca sie kontrolka akumulatora

Post autor: krakos102 » wt sie 19, 2008 17:47

Witam
Mam problem z kontrolką od akumulatora nie wiem dlaczego cały czas zapala się i gaśnie po czym znowu zapala i tak w kółko Wyjołem alternator okazało się że szczotek w regulatorze napięcia prawie nie było.Wstawiłem nowe myśląc ,że to był powód palącej się kontrolki niestety myliłem się.Problem cały czas jest.Sprawdzałem wszystkie przewody idące od alternatora wygląda że wszystko jest ok. Nie mam zielonego pojęcia co jest przyczyną proszę o pomoc.VW Jetta 1.6 benzyna + gaz 1991
Ostatnio zmieniony wt sie 19, 2008 21:34 przez krakos102, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
DanielK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw paź 19, 2006 11:56
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: DanielK » wt sie 19, 2008 18:36

A sprawdzałeś czy wogóle jest ładowanie z alternatora?????



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt sie 19, 2008 20:14

krakos102 pisze:Wstawiłem nowe myśląc ,że to był powód palącej się kontrolki
Lepiej sprawdz ładowanie, a zapewne dojdziesz do wniosku ze trzeba wymienic regulator napięcia.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Maniek S L
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:12
Lokalizacja: Jaroty city
Kontakt:

Post autor: Maniek S L » wt sie 19, 2008 22:28

Jeśli wymieniał szczotki to na 90% razem z regulatorem, mało komu chce się lutować same szczotki. Jeśli wymieniałeś tylko szczotki to faktycznie trzeba pomyśleć o nowym regulatorze. Przydałoby się też zmierzyć ładowanie prostym multimetrem. Nie chcę czarno wróżyć ale poza regulatorem może to być wina samego komutatora (wyjmij regulator ze szczotkami i sprawdź w jakim stanie jest komutator), moga padać diody ewentualnie uszkodzenie wirnika lub stojana :( jest cała masa nieprzyjemnych możliwości


SLOW & LOW SQUAD Pozdro olsztyńskie kiziory
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5778][img]http://www.motostat.pl/user_images/5778/icon4.png[/img][/url]
Tak było http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188123

krakos102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt cze 20, 2008 16:24
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: krakos102 » wt sie 26, 2008 21:16

Witam
Panowie w końcu kupiłem uzywke boscha i mam problem zgłowy.
Dzięki za rady pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 203 gości