Konsekwencje niskiego ciśnienia na jednym cylindrze??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tommmeek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 13:53
Lokalizacja: Białystok

Konsekwencje niskiego ciśnienia na jednym cylindrze??

Post autor: tommmeek » ndz lis 06, 2005 19:19

Na 3 cylindrach mam ciśnienie koło 13 atmosfer, a na ostatnim koło 7. Jest to początek końca silnika czy jakoś mozna to naprawić (w jaki sposób, jeśli ktoś wie) zeby silnik jeszcze troszkę posłużył ??



greg

Post autor: greg » ndz lis 06, 2005 19:29

na Twoim miejscu sprawdziłbym zawory i gniazda zaworowe czy nie wypalone bo niemożliwe żeby dołem tak uciekało, no chyba ze pękły pierścienie



tommmeek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 13:53
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tommmeek » ndz lis 06, 2005 19:45

greg pisze:na Twoim miejscu sprawdziłbym zawory i gniazda zaworowe czy nie wypalone bo niemożliwe żeby dołem tak uciekało, no chyba ze pękły pierścienie
nawet jeśli by było tak jak piszesz, to czy możliwa jest tego naprawa zeby było dobrze. bo słyszałem że jesli ciśnienie na cylindrach jest słabe to juz jest "początek końca" silnika



siwy224
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
Lokalizacja: Warszawa-Grochów

Post autor: siwy224 » ndz lis 06, 2005 20:04

Jak masz możliwość sprawdzenia ciśnienia jeszcze raz, to spróbuj wlać troche oleju do tego cyl. jak ciśnienie wzrośnie to znaczy że pierścienie lub gładzie porysowane i nimi ucieka ciś. jak nie wzrośnie to zawór nie szczelny albo nad palony.Najgorszą dla ciebie opcją jest por. cyl. bo to sie łączy ze szlifem i rem. silnika jak zaw. to pół biedy. nara :okej:



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz lis 06, 2005 20:11

Zgadzam się z przed mówcą wykonaj „próbę olejową” i będzie wiedział co jest przyczyną spadku ciśnienia pierścienie czy zawory konsekwencją dalszej eksploatacji może być porysowanie gładzi cylindra (zakładając że to zawory) teoretycznie zbyt duże różnice ciśnień i eksploatacja samochodu z takim uszkodzeniem może spowodować pęknięcie wału korbowego ale ja jeszcze nigdy się z tym nie spotkałem



siwy224
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
Lokalizacja: Warszawa-Grochów

Post autor: siwy224 » ndz lis 06, 2005 20:16

Ale mam czutke że to nie zawory jak leci zawór to pada całkiem ciś. a ma ponoć 7 atm. ale może się mykę jeżdzić z tym długo nie radze



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz lis 06, 2005 20:26

Jak ma tylko nieszczelne zawory to może trzymać jeszcze te 7 atm
Cienieje spada zupełnie jak wypali się zawór lub coś w tym stylu nie ma wtedy wcale ciśnienia na tym cylindrze a co za tym idzie auto nie pali na ten gar



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz lis 06, 2005 20:30

tommmeek pisze:
greg pisze:na Twoim miejscu sprawdziłbym zawory i gniazda zaworowe czy nie wypalone bo niemożliwe żeby dołem tak uciekało, no chyba ze pękły pierścienie
nawet jeśli by było tak jak piszesz, to czy możliwa jest tego naprawa zeby było dobrze. bo słyszałem że jesli ciśnienie na cylindrach jest słabe to juz jest "początek końca" silnika
Niskie ciśnienie we wszystkich cylindrach to początek końca, a Ty masz problem z jednym garem i też myśle że z zaworem i już piszesz kolejny post w tym temacie więc tak jak Ci pisałem i jak piszą Ci ludzie zrób tą próbę olejową!!!! i będziesz wiedział więcej



tommmeek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 13:53
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tommmeek » ndz lis 06, 2005 20:32

dodam jeszcze ,że mam problemy z odpaleniem auta.bez różnicy czy zimny silnik czy ciepły musze długo kręcić i wciskac pedał gazu. Jak juz zapali to czasami gaśnie a czasami pracuje jak trzeba. nie wiem czy to ma coś wspólnego z cylindrami zaworami i Bog wie czym jeszcze. pompka paliwa sprawna bo mechanik sprawdzał czy dostarczna jest paliwo do silnika



siwy224
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
Lokalizacja: Warszawa-Grochów

Post autor: siwy224 » ndz lis 06, 2005 20:36

Na benz. czy na gazie??



greg

Post autor: greg » ndz lis 06, 2005 20:37

problem z odpaleniem może mieć trochę związek z tym 1 cylindrem ale może np. z kopułką, przewodami, świecami itd. Nie kombinuj - zrób jedno, jak będzie źle palił to twedy będziemy szukać przyczyny trudności rozruchu..



siwy224
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
Lokalizacja: Warszawa-Grochów

Post autor: siwy224 » ndz lis 06, 2005 20:48

zamiast gadać to byś zrobił już robiłem jednego z forum auto w opłakanym stanie było.Już zpisał na straty silnik a problem z kopceniem był gażnik jakiś paprak robił gażnik i wykręciły sie dwie dysze i lało wahą jak głupie ,a w jakim stanie miał rozrząd że ludzie się nie boją , skrzynia wyje tragedia rozumiem nie wszystko naraz ale po mału przecież jesteście fanami goferów



tommmeek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 13:53
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tommmeek » ndz lis 06, 2005 21:25

siwy224 pisze:zamiast gadać to byś zrobił już robiłem jednego z forum auto w opłakanym stanie było.Już zpisał na straty silnik a problem z kopceniem był gażnik jakiś paprak robił gażnik i wykręciły sie dwie dysze i lało wahą jak głupie ,a w jakim stanie miał rozrząd że ludzie się nie boją , skrzynia wyje tragedia rozumiem nie wszystko naraz ale po mału przecież jesteście fanami goferów
masz rację, jutro podjade do mechanika wymienić świece i niech się zabiera za pierścienie lub zawory. nie ma co pisać bo od pisania jeszcze nic się nie naprawiło samo :) Dziękuje wszytkim za porady. trzymajcie się!!!

PS. apropo odpalania to źle odpala na benzynie. mam taka instalacje ze nie moge odpalac na gazie.dopiero po złapaniu obrotów przełącza sie na gaz, ale póki się przełączy to troche na benzynie się podusi, tak jakby nie dostawał paliwa, po przełączeniu na gaz kłopot znika



greg

Post autor: greg » ndz lis 06, 2005 21:34

tommmeek pisze:PS. apropo odpalania to źle odpala na benzynie. mam taka instalacje ze nie moge odpalac na gazie.dopiero po złapaniu obrotów przełącza sie na gaz
każda instalacja ma możliwość uruchomienia na gazie tylko albo trzeba dłużej przytrzymać przyciska albo wyłaczyć instalację i ponownie włączyć



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 471 gości