
[mk2]Slabe ladowanie?? prosze o pomoc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- juuzek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 530
- Rejestracja: czw paź 28, 2004 15:41
- Lokalizacja: Legnica (DL)
- Kontakt:
[mk2]Slabe ladowanie?? prosze o pomoc
Witam, mam mk2 1.3. Jest taki problem, przy wlaczonym silniku telepie deska, tak wszystko drga w srodku, a jak wlacze swiatla to jeszcze bardziej, dobrze to widac wlasnie po wlaczeniu i wylaczeniu swiatel, co to moze byc? szczotki w altermatorze? 

JEST->Jetta V, A4 B6 1.8T, BoraT V5, Golf Mk4, Audi A3 Ambiente, Lupo 1.4 16v,Audi A3 8L Ambition, mk2 Fire & Ice, mk2 1.6 GL, mk3 GTI Edition, mk2 1.3 Bistro, Jetta Mk1 1.1 <- BYŁO 



Hmm kolega miał podobny problem silnik gasł mu na światłach i dmuchawie
Okazało się że walnęła dioda w alternatorze robiło się zwarcie takie że aż wirnik stawał
Ale u ciebie nie koniecznie musi to być alternator sprawdź ładowanie
Czy nie masz czasem ustawionych za wolnych obrotów biegu jałowego
W moim 1,3 jest podobnie jak ma za wolne obroty to przygasa mi jak obciążę go światłami i dmuchawą ogrzewania
Okazało się że walnęła dioda w alternatorze robiło się zwarcie takie że aż wirnik stawał
Ale u ciebie nie koniecznie musi to być alternator sprawdź ładowanie
Czy nie masz czasem ustawionych za wolnych obrotów biegu jałowego
W moim 1,3 jest podobnie jak ma za wolne obroty to przygasa mi jak obciążę go światłami i dmuchawą ogrzewania
- juuzek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 530
- Rejestracja: czw paź 28, 2004 15:41
- Lokalizacja: Legnica (DL)
- Kontakt:
No u mnie niekiedy wlasnie jest tak ze np radio gra, swiatla swieca dmuchawa na 1 i tak przymruzaja sie swiatla ale jak dam wiecej gazu to jes OK, a gdzie sie podkreca te obroty? z tylu gaznika??Neoarti pisze:Hmm kolega miał podobny problem silnik gasł mu na światłach i dmuchawie
Okazało się że walnęła dioda w alternatorze robiło się zwarcie takie że aż wirnik stawał
Ale u ciebie nie koniecznie musi to być alternator sprawdź ładowanie
Czy nie masz czasem ustawionych za wolnych obrotów biegu jałowego
W moim 1,3 jest podobnie jak ma za wolne obroty to przygasa mi jak obciążę go światłami i dmuchawą ogrzewania
JEST->Jetta V, A4 B6 1.8T, BoraT V5, Golf Mk4, Audi A3 Ambiente, Lupo 1.4 16v,Audi A3 8L Ambition, mk2 Fire & Ice, mk2 1.6 GL, mk3 GTI Edition, mk2 1.3 Bistro, Jetta Mk1 1.1 <- BYŁO 



- juuzek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 530
- Rejestracja: czw paź 28, 2004 15:41
- Lokalizacja: Legnica (DL)
- Kontakt:
odp
No dokladnie, mam taka wlasnie wezyk, tylko raz tym zaczelem krecic na przypal, ale bylo dobrzeNeoarti pisze:Zależy jaki masz model gaźnika szukaj śruby regulacyjnej na wkrętak płaski powinna mieć naciągnięty plastykowy wężyk ułatwiający regulację (nie zsuwa się wkrętak)

JEST->Jetta V, A4 B6 1.8T, BoraT V5, Golf Mk4, Audi A3 Ambiente, Lupo 1.4 16v,Audi A3 8L Ambition, mk2 Fire & Ice, mk2 1.6 GL, mk3 GTI Edition, mk2 1.3 Bistro, Jetta Mk1 1.1 <- BYŁO 



- juuzek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 530
- Rejestracja: czw paź 28, 2004 15:41
- Lokalizacja: Legnica (DL)
- Kontakt:
Neoarti pisze:Aby podnieść obroty musisz wkręcić śrubę aby je zmniejszyć odwrotnie silnik powinien mieć ok. 1000 obr/min
Okey, dzieki wielkie, jeszcze zebym mial licznik z obrotkiem to moze i bym zobaczyl ilosc obrotow, ale tak czy inaczej, cos pomysle

JEST->Jetta V, A4 B6 1.8T, BoraT V5, Golf Mk4, Audi A3 Ambiente, Lupo 1.4 16v,Audi A3 8L Ambition, mk2 Fire & Ice, mk2 1.6 GL, mk3 GTI Edition, mk2 1.3 Bistro, Jetta Mk1 1.1 <- BYŁO 



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości