Zmiana silnika z 1.4 na 1.8
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 17:18
- Lokalizacja: NML
Zmiana silnika z 1.4 na 1.8
Witam posiadam golfa 1.4 na mono ftrysku. chce zakupic silnik 1.8 czy mocowanie silnika jest takie same. cy komputer będzie pasował od mojego golfika czy istnieją silniki 1.8 na mono ftrysku . pomóżcie bo padł mi silnik i chciałbym wymienić?
Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 13:56 przez dante_tomek, łącznie zmieniany 2 razy.
Dante
dante_tomek pisze: mono ftrysku.
masz obecnie silnik ABD a przełożyć chcesz na 1.8 musisz wiedzieć który chcesz silnik
AAM 75 KM
ABS 90KM
ADZ 90KM
co chcesz zyskać tą zmianą ???
poszukaj na forum czym te silniki się różnią i odpowiedz znajdziesz sam !
dlaczego nie bierzesz pod uwagę silnika AEX 1,4 to ten sam silnik co masz tylko zastosowany jest w nim wielopunktowy wtrysk
Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 11:16 przez dziejo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 17:18
- Lokalizacja: NML
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 17:18
- Lokalizacja: NML
niby tak ale ?rtk pisze:Na mocy to kolega by chyba nie zyskal
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=aex
no cóz w pierwszej kolejnosci musiał byś sobie poczytać znależć opinie użytkowników o tych silnikach o których wyżej wspomniałem tzn ABS- AAM bo ADZ to młodszy brat ABSu
na temat tych silników było napradę 1000 tematów i jeszcze więcej postów
ja jestem użytkownikiem AAM jest zagazowany prawie 3 lata przejechane blisko 200tys z czego 70 tys na gazie żadnych problemów dosłownie nie jest ten silnik (demonem mocy) mi to wystarczy ! choć nie pogniewał bym się gdyby ktoś prezentował mi ABS mozna tanim kosztem zeswapować takiego AAM no ale w twoim przypadku to pronował bym ABS z tym ze skrzynię biegów równiez do tego silnika obecnie posiadasz skrzynię typu
085 CCK
a do ABSu typ
020 APW
to jedna różnica
następnie ECU czyli jednostka sterująca
i monowtrysk wraz z obudową filtra powietrza
to chyba podstawowe różnice
jaki byś silnik nie wsadził te rzeczy musisz wymienić co wspomniałem
Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 13:31 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ludki chwala ale o wadach tez pisza (przepustnica, obroty itp).
Skoro temat jest w dziale lpg wiec podejrzewam ze silnik bedzie zasilany lpg. Do AEX'a to tylko sekwencja (IV generacja koszt troche ponad 2k pln).
ABS czy tez ADZ bdb bedzie pracowal na instalacji 2generacji za 1300-1500plm wiec ja rowniez polecam przekladke na te dwie 90konne jednostki oczywiscie wraz ze skrzynia
Generalnie to jeszcze kolega musialby sie wypowiedzic czy mysli o lpg w tym aucie czy temat trafil do tego dzialu przez przypadek
jest już w technicznychrtk pisze:Skoro temat jest w dziale lpg
autor nic nie wspomnaił o tymrtk pisze:wiec podejrzewam ze silnik bedzie zasilany lpg.
widocznie się pomylił
Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 13:57 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 17:18
- Lokalizacja: NML
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 17:18
- Lokalizacja: NML
- wolfzan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 906
- Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
- Lokalizacja: Wrocław/Nisko
- Kontakt:
dante_tomek, Ja wolałbym sprzedać ten i kupić auto z silnikiem 1.8.
http://forum.pcformat.pl/showthread.php?tid=53476dante_tomek pisze:ftrysku
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 17:18
- Lokalizacja: NML
witam, ja właśnie jestem po zmianie silnika z 1.4ABD na 1.6 z seata toledo(niestety niewiem jakie oznaczenie:()miałbyć 1.8 ABS ale nic ciekawego nie znalazłem.
No więc tak:
-pierwszy problem to łapa tylna silnika od strony pasazera-musisz ją zmienić albo poduszke.
-drążek zmiany biegów cały bo ten jest za krótki jeśli masz 4-biegową skrzynie(mówie o tym drążku który idzie w kanale)
-musisz załatwić komplet wodzidełek na końcówkę drążka bo w 5-cio biegowej jest całkiem inny mechanizm,
-niepasują też węże chłodnicy bo są z drugiej strony, te od ogrzewania wystarczy przyciąć,
-półosie
-no i komputer i niektóre wiązki.
To chyba wszystko:)
Miłej pracy Zyczę
No więc tak:
-pierwszy problem to łapa tylna silnika od strony pasazera-musisz ją zmienić albo poduszke.
-drążek zmiany biegów cały bo ten jest za krótki jeśli masz 4-biegową skrzynie(mówie o tym drążku który idzie w kanale)
-musisz załatwić komplet wodzidełek na końcówkę drążka bo w 5-cio biegowej jest całkiem inny mechanizm,
-niepasują też węże chłodnicy bo są z drugiej strony, te od ogrzewania wystarczy przyciąć,
-półosie
-no i komputer i niektóre wiązki.
To chyba wszystko:)
Miłej pracy Zyczę
Ostatnio zmieniony wt sie 19, 2008 11:40 przez kropik, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 343 gości