W czym tkwi problem ze świecami??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bzykss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn mar 06, 2006 19:32
Lokalizacja: Olsztyn, Warszawa
Kontakt:

W czym tkwi problem ze świecami??

Post autor: bzykss » czw sie 14, 2008 12:45

moze jest ktos kto by mi udzielil jakiejs porady kupilem swiece beru ultra z91 wczesniej mialem beru ultrax i bylo ok tylko ze te swiece juz sa wypalone wiec postanowilem je wymienic i wzielem tez beru zalozylem nowe i czuc ze silnik nie pracuje tak jak powinien slychac ze nie spala calej dawki paliwa a ponadto lubi sobie zgasnac np. gdy sie pokręci kołami wymienialem po koleji kazda z tych swiec na stara i silnik dopiero zaczął pracować normalnie gdy wszystkie były stare świece próbowałem nawet dwie stare i dwie nowe i lipa nawet z jedna nowa próbowałem a 3 stare i to samo dodam ze palec i kopułka są ok wczesniej mialem świece 4 elektrodowe a teraz 3 ale to zadnej roznicy przeciez nie robi no i nie wiem co zrobic chyba pojade do sklepu i oddam w cholere


Oddałem te świece wziełem NGK takie jak powinny byc i dalej jest to samo aczkolwiek tak tego nie czuć to ja juz nie wiem co jest ma moze ktos jakies pomysły??na obroty wchodzi dobrze tak jak powinien normalnie sie kreci i w ogole dziwna sprawa jak dla mnie:(
Ostatnio zmieniony czw sie 14, 2008 15:00 przez bzykss, łącznie zmieniany 2 razy.


[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

MOJE MK3 >>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133666 <<< MOJE MK3

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw sie 14, 2008 12:47

nie wszystkie świece są do golfa najlepiej dobrać z katalogu jak producent świec zaleca

[ Dodano: 14 Sie 2008 12:48 ]
problem napewno tkwi w ciepłocie


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pt sie 15, 2008 00:07

kazda swieca ma swoje parometry i nie koniecznie musi byc dibra dla twojego golfera zrob tak jak napisal norek111 niech Ci dobiora w sklepie ngk do twojego silniczka i ma chodzic a to czy ma 3 czy 4 elektrody to nie ma duzego znaczenia ja w swoimmialem jedno elektrodowe i je sobie chwale


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
bzykss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn mar 06, 2006 19:32
Lokalizacja: Olsztyn, Warszawa
Kontakt:

Post autor: bzykss » pt sie 15, 2008 02:08

dobrali mi tak jak trzeba NGK i tak jak patrzyłem na stronie producenta i dalej lipa moze to paliwo cos lewe jest no nie wiem zaleje innego paliwa i zobacze


[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

MOJE MK3 >>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133666 <<< MOJE MK3

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sie 16, 2008 00:30

Twój tkwi albo

1 w źle dobranych swiecach (nie wiem jaki masz dokładnie silnik, napisz to sie sprawdzi)
2 albo odpowiedź jest na poniższym zdjęciu i tego po prostu nie dopatrzyłeś, zwróć uwagę na przejściówki.

Obrazek

[ Dodano: Sob Sie 16, 2008 00:31 ]
mówisz ze na starych jest to samo to sprawdź jeszce po kolei kazdą fajkę, docisniej kabel do fajki, tam w srodku są normlane styki damsko męskie i czasem się mogą wysunąć jesli wypinając kable nie ciągnie sie za fajkę tylko za kabel. Za kabel ciągnąć sie powinno.

[ Dodano: Sob Sie 16, 2008 00:34 ]
jak miałeś ngk bur6et (vline nr1) to można ultraX ux79 BERU zakładać . Tylko trzeba pilnować tych przejściówek

[ Dodano: Sob Sie 16, 2008 00:36 ]
bzykss pisze:Oddałem te świece wziełem NGK takie jak powinny byc i dalej jest to samo
moze wszystkie które wkręcałeś zamiast miały nakręcone przejsciówki albo ich nie miały (nie wiem jak powinno być bo nie wiem jaki masz motor)
Ostatnio zmieniony sob sie 16, 2008 00:32 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bzykss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn mar 06, 2006 19:32
Lokalizacja: Olsztyn, Warszawa
Kontakt:

Post autor: bzykss » sob sie 16, 2008 10:28

mam motor 1.8 AAM więc świece są NGK BKUR5ET i takie też powinny być nie wiem kable przebicia nie mają dotykałem wszystkie osobiście ręką gdy auto chodzi i zastanawiałem sie czy to nie mogą być kable bo wcześniej gdy były poprzednie świece i one były strasznie powypalane to moze nie potrzebowały takiej dobrej iskry a teraz gdy są nowe po potrzebują większej.jak sie odpuszcza gaz od 2 tys do 1 tys obr. to jest szarpanie, gdy sie przyśpiesza jest oki pożycze od kumpla dzisiaj kable i zobacze czy bedzie dobrze:)


[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

MOJE MK3 >>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133666 <<< MOJE MK3

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sie 16, 2008 14:19

bzykss pisze:mam motor 1.8 AAM więc świece są NGK BKUR5ET i takie też powinny być
w.g mnie i dostępnych mi źródeł świece wcale nie powinny być BKUR5ET tylko BUR5ET
Ostatnio zmieniony sob sie 16, 2008 14:19 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bzykss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn mar 06, 2006 19:32
Lokalizacja: Olsztyn, Warszawa
Kontakt:

Post autor: bzykss » sob sie 16, 2008 17:11

sorka masz racje własnie takie mam BUR5ET pomyliło mi się.kable dzisiaj były zmieniane i nadal to samo jest gdy sie trzyma gaz w jednej pozycji pomiedzy 1 a 2tyś to te obroty sobie troszke w dol i w gore wykluczam silnik krokowy poniewaz to by bylo w kazdym zakresie obrotow a dzieje sie tak tylko do 2 tyś no i te szarpanie gdy sie puszcza gaz a kolega mówił ze może trzeba troszke zapłon przestawic bo to może być tego przyczyną


[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

MOJE MK3 >>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133666 <<< MOJE MK3

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 231 gości