Obroty, obroty i jeszcze raz obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zbik83
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 30
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 22:22
Lokalizacja: Sosnowiec/Opoczno
Kontakt:

Post autor: zbik83 » śr sie 13, 2008 21:21

Oryginał, nowy Boscha 500 zł


Bor(k)a

Awatar użytkownika
MWSAP
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 14, 2008 06:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MWSAP » śr sie 13, 2008 21:49

Widzę,że ciągle walczysz więc jeszcze trochę się powymądrzam: mój znajomy mechanik mówi tak-jeśli coś walnęło nagle to na 90% elektryka a jeśli stopniowo było coraz gorzej,aż padło to raczej usterka mechaniczna więc w twoim przypadku to raczej coś z elektryki,tym bardziej że jak mówisz to samo jest na LPG .przyszło mi do głowy żebyś pokręcił zapłonem(poprostu oznacz jak jest ustawiony,poluzuj śruby ,odpal ,kręć delikatnie i słuchaj) może po wymianie kopułki i palca potrzebna była korekta.Aha i przedtem zrestartuj komputer (odłącz akumulator i.t.d.)


Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!

gopiter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: gopiter » śr sie 13, 2008 22:12

W takich sytuacjach pierwsza rzecza jaka sie robi to sprawdzenie szczelnosci dolotu.Tak to mozesz pol samochodu wymienic szukajac przyczyny.Zacznij od najprostszych rzeczy czyli szczelnosc dolotu-wszystkie weze idace od filtra powietrza do przepustnicy.W jakim stanie jest uszczelka pod wtryskiem?


Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...

Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » czw sie 14, 2008 09:31

gopiter pisze:W jakim stanie jest uszczelka pod wtryskiem?
dobrze gada dac mu wódki :)

u mnie bylo to samo - szukalem przyczyn dalej a zlekcewazylem lewe powietrze

po poradach kolegi gopiter sprawdzielm dolot - i po wymianie gumowej podstawy wtrysku wszystk owrocilo do normy :chytry:

dezodoroant czy cos innego latwopalnego w spray-u i spryskuj elementy dolotu na pracujacym silniku - jesli praca silnika sie zmieni swiadczy t oo nieszczelnosci tego elementu :bigok:



jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » czw sie 14, 2008 11:16

Sprawdź podstawę wtrysku najpierw jak zalecili inni, ale ja zamiast cudować i wymyślać co mu dolega to podjechałbym na VAG-a i może coś wyjdzie.
Ostatnio zmieniony czw sie 14, 2008 11:17 przez jgkurczak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » czw sie 14, 2008 11:30

albo sprawdź wężyk podciśnienia który idzie do elektromagnesu od węgla aktywnego.ostatnio mi klepał głośno ten elektro zawór i odłączyłem wężyk który idzie do niego z podstawy wtrysku i zaczął mi skakać na obrotach bo zaciągał lewe powietrze. wymieniłem wężyk i nie słychać elektro magnesu a jak odłączę ten wężyk to teraz mi zgaśnie odrazu.......


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
zbik83
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 30
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 22:22
Lokalizacja: Sosnowiec/Opoczno
Kontakt:

Post autor: zbik83 » czw sie 14, 2008 14:50

gopiter pisze: W takich sytuacjach pierwsza rzecza jaka sie robi to sprawdzenie szczelnosci dolotu.Tak to mozesz pol samochodu wymienic szukajac przyczyny.Zacznij od najprostszych rzeczy czyli szczelnosc dolotu-wszystkie weze idace od filtra powietrza do przepustnicy.W jakim stanie jest uszczelka pod wtryskiem?
Przejrzę to i powiem co i jak...
jgkurczak pisze:Sprawdź podstawę wtrysku najpierw jak zalecili inni, ale ja zamiast cudować i wymyślać co mu dolega to podjechałbym na VAG-a i może coś wyjdzie.
sprawdziłem nic nie wyszło...
Baracus86 pisze:albo sprawdź wężyk podciśnienia który idzie do elektromagnesu od węgla aktywnego.ostatnio mi klepał głośno ten elektro zawór i odłączyłem wężyk który idzie do niego z podstawy wtrysku i zaczął mi skakać na obrotach bo zaciągał lewe powietrze. wymieniłem wężyk i nie słychać elektro magnesu a jak odłączę ten wężyk to teraz mi zgaśnie odrazu.......
Może głupie pytanie..a gdzie ten wężyk się znajduje??



Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » czw sie 14, 2008 16:53

zbik83 pisze:Może głupie pytanie..a gdzie ten wężyk się znajduje??
jeśli masz to przy obudowie filtra powietrze pod rura od dolotu jest taki elektromagnes 3 kabelki i kilka wężyków.i jeden z tych wężyków idzie właśnie do podstawy wtrysku.

a tak to wygląda. Tutaj wężyk przy podstawie wtrysku wchodzi.....

Obrazek

A tu ten sam wężyk przy obudowie filtra.

Obrazek

U mnie jest niebieski wężyk bo dwa dni temu go wymieniałem bo miałem dziurkę i ciągnął lewe powietrze. u was będzie czarny w plecionce i radze dobrze go obejrzeć...........
Ostatnio zmieniony czw sie 14, 2008 19:35 przez Baracus86, łącznie zmieniany 2 razy.


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
MWSAP
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 14, 2008 06:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MWSAP » pt sie 15, 2008 12:10

Witam na forum fanów podstawy wtrysku i wężyków :chytry: :grin: ale jak to wszystko się ma do mułowatości bo moim zdaniem nijak! :grin:


Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!

Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » pt sie 15, 2008 12:15

MWSAP pisze:Witam na forum fanów podstawy wtrysku i wężyków :chytry: :grin: ale jak to wszystko się ma do mułowatości bo moim zdaniem nijak! :grin:
a sprobuj jechać takim co mu obroty latają góra dol :bigok:


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
MWSAP
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 14, 2008 06:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MWSAP » pt sie 15, 2008 12:27

Baracus86 pisze:a sprobuj jechać takim co mu obroty latają góra dol
Zgadza się wygodne to to nie jest ale tu mamy jeden z objawów "mołowatość "silnika a to już raczej nie chodzi o wolne obroty ale o ruszanie i jazdę!!


Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!

Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » pt sie 15, 2008 12:59

MWSAP pisze:
Baracus86 pisze:a sprobuj jechać takim co mu obroty latają góra dol
Zgadza się wygodne to to nie jest ale tu mamy jeden z objawów "mołowatość "silnika a to już raczej nie chodzi o wolne obroty ale o ruszanie i jazdę!!
A no właśnie. I ja myśę że się po prostu zapłon przestawił.................. :bigok:


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 257 gości