twardy pedał hamulca.....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: szypowski1 » pn sie 11, 2008 22:48

chodzi o tą gume co jest przy tym węzyku co idzie z pompu pruzniowej??



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pn sie 11, 2008 23:22

sprawdz sobie jeszcze vacum pompe zanim zaczniesz cos wymniniac. Podlacz wakuometr i sprawdz jakie wytwarza podcisnienie.



Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: szypowski1 » pn sie 11, 2008 23:39

no własnie ostatnio zdiołem ten łacznik co ąłczy pompe vacum z przewodem serwa.....przyłaozyłem palce silnik pracował....to pompa ledwie co zassała mi skure....nie wiem myslałe mze cos wiecej to bedzie ciagło a tu taka lipa....po dodaniu gazu czułem małą poprawe ssania



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt sie 12, 2008 14:27

To ja bym stawial na pompe sprawdz ja dokladnie sprawna pompa powinna wytwarzac jakies 0.6-0.8 podcisnienia.



Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: szypowski1 » wt sie 12, 2008 18:46

pompe mozna zregenerowac czy trzeba kupic nowa?? badz jakas ze szrotu??



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » wt sie 12, 2008 19:02

A cylinderki sie nie zapiekają podnies auto ponaciskaj pożądnie hampel pare razy i zobacz czy koła ręką obrucisz.



Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: szypowski1 » wt sie 12, 2008 19:13

a jesli by sie zapiekały to jak to naprawic??



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » wt sie 12, 2008 19:50

Odkręcasz koło wysągasz zacisk podkładasz pod niego miseczke na płyn i paczysz jak wychodzi a druga osoba pompuje hamplem dopuki nie wypadnie . W srotku jest oring wysągasz go a reszte czyscisz papierkiem sciernym bardzo drobniutkim . I składzasz zalecam wymiane gumek pszy cylinderku po jego czyszczeniu ,lubią penkac szczegulnie ta osłonowa. Nie zafajnie sie ją wkłada he he. Jesli wkładasz cylinderek to go posmaruj płynem . I zalecam odkrencenie obpowiecznika przy wkładaniu jest owiele łatwiej. czasem sie wantuje i niechce wejsc metoda na dwie breszki.



Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: szypowski1 » wt sie 12, 2008 20:03

jutro pojade na warsztat i zaczne to badac ale wydaej mi sie ze to pompa pruzniowa walneła bo.....jak pisałem wyzej słabo daje



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » wt sie 12, 2008 20:13

Podepnij manomete do pompy a dowiesz się.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » wt sie 12, 2008 20:50

szypowski1 pisze:a jesli by sie zapiekały to jak to naprawic??
Jak juz wyciagniesz to wymien wszystkie uzczelki-ringi, koszt takiego zestawu naprawczego to ok 20 zl i na dlugo bedzie spokuj. :)



Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: szypowski1 » wt sie 12, 2008 21:45

tylko koledzy...ja nie mam takiewego manometru zeby to sprawdzic....;ipaaaa



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr sie 13, 2008 21:10

To pozycz od kogos moze byc wskaznik cisnienia doladowania on jest zazwyczaj wyskalowany -1/+1.5 wiec tez bedzie dobry.



Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: szypowski1 » śr sie 13, 2008 21:32

witam przedstawie bilans dzisiejszej naprawy tego problemu....
zakup całej pompy hamulca.... 40 zł urzywana.....z vw polo
zakup 1 litra płynu DOT-4...26 zł
zakup 2 odpowieczników zacisków 8 zł
mechanik 15zł (po znajomosci)

bilans strat....:
zerwanie odpowiecznika w zacisku przednim od str pasarzera.....

i finał....

auto stoi i czeka na zacisk......

koniec



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości