Zapchany katalizator - jak to potwierdzić?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zuko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 16:51
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: zuko » śr wrz 14, 2005 12:32

Cos mi dzwoni pod nogami :) Takie jakby sie potluczona porcelana ruszala. Kat ist kaput :) 226k km zrobil i spuchl, trzeb mu zrobic - delete. Moze dlatego moje 1.6 taki beton :) A jak tam z sonda jest?


[img]http://img241.imageshack.us/img241/9333/golfgstylein8.jpg[/img]

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr wrz 14, 2005 13:13

zuko pisze:Cos mi dzwoni pod nogami :) Takie jakby sie potluczona porcelana ruszala. Kat ist kaput :) 226k km zrobil i spuchl, trzeb mu zrobic - delete. Moze dlatego moje 1.6 taki beton :) A jak tam z sonda jest?
masz sonde prawie przy samym kolektorze wiec powinno być ok:)


Mk3 GTI 16V ABF

janusz przybylski

Post autor: janusz przybylski » śr wrz 14, 2005 21:44

Ja wywaliłem porcelankę z kata bo mi dzwoniła (popękała) i nic sie nie działo po zabiegu , trochę jakby silnik mocniejszy , założyłem gaz i chula jak ta lala.



endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » śr wrz 14, 2005 22:06

sprawność katalizatora mozna ocenić /ale nie do końca/ badając skład spalin przed i za katem.niemal każdy silnik ma wyprowadzoną końcowkę przy kolektorze wyd.tylko wymaga to specjalnej cienkiej sondy.



Awatar użytkownika
maciek 1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: maciek 1.8 » czw wrz 15, 2005 09:40

dino84 pisze:Gdzie Wy robicie te przeglady ? Ja nawet samochodem nie wjezdzam na stacje
a u kogo robisz przeglądy boja jestem z tamtych okolic
Ostatnio zmieniony czw wrz 15, 2005 14:26 przez maciek 1.8, łącznie zmieniany 1 raz.


kupię alternator do mk2 1.8 RP bez wspomagania

Awatar użytkownika
3stiven3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr sie 13, 2008 13:09
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: 3stiven3 » śr sie 13, 2008 13:18

Panowie jak sprawdzić czy Katalizator jest pełny czy pusty musi być jakaś odpwiednai waga czy jak?a i jak odróżnić ceramiczny od metalowego?????? :crazy: :(

[ Dodano: 13 Sie 2008 13:26 ]
Jak sprawdzic czy kat jest pełen musi miec jakoms odpowiednią wage????i czy jest ceramiczny czy metalowy jak porównać pomóżcie :grin:



Awatar użytkownika
crupez
Golf Lover
Golf Lover
Posty: 87
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: crupez » śr sie 13, 2008 18:23

3stiven3 pisze:Panowie jak sprawdzić czy Katalizator jest pełny czy pusty musi być jakaś odpwiednai waga czy jak?a i jak odróżnić ceramiczny od metalowego?????? :crazy: :(

[ Dodano: 13 Sie 2008 13:26 ]
Jak sprawdzic czy kat jest pełen musi miec jakoms odpowiednią wage????i czy jest ceramiczny czy metalowy jak porównać pomóżcie :grin:
Wymontuj, walnij o chodnij i jak sie posypie cos w srodku, to jest, a raczej byl ceramiczny... :okej:



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr sie 13, 2008 18:27

3stiven3 pisze:Panowie jak sprawdzić czy Katalizator jest pełny czy pusty musi być jakaś odpwiednai waga czy jak?a i jak odróżnić ceramiczny od metalowego?????? :crazy: :(

[ Dodano: 13 Sie 2008 13:26 ]
Jak sprawdzic czy kat jest pełen musi miec jakoms odpowiednią wage????i czy jest ceramiczny czy metalowy jak porównać pomóżcie :grin:
ja jak sprawdzałem kiedyś w Seicento, to popatrzyłem czy widać prze niego słońce (oczywiście po uprzednim zdemontowaniu) - i było widać :rotfl:



tomi-ex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 14, 2009 16:28
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: tomi-ex » ndz lut 28, 2010 10:12

ja tez musze wymienic kata , musle nad tym zeby wspawac zwykął rure w obudowe kata.
Czy takie cos nei wpłynie negatywnie na silnik?

Co z ta sondą lambda , mój golf mk2 1.8 RP .
Czy ten pomysł wypali w RP


jakie sa śruby przy katalizatorze
Chodzi mi o te trzy które sa zaraz przed katalizatorem i te na obejmie za katalizatorem
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 16:00 przez tomi-ex, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 168 gości