Remont silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

recorder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lip 10, 2008 21:52
Lokalizacja: Grudziądz

Remont silnika

Post autor: recorder » wt sie 12, 2008 22:18

witam,
zastanawiam sie nad wyslaniem auta do warsztatu w celu remontu silnika Golf IV 1.4 16V główny powód to dosyc duze spalanie oleju, wiem ze bylo duzo rozmow na ten temat ale tez tyle bylo rożnych odpowiedzi. Chciałbym sie dowiedziec co ewentualnie trzeba byłoby wymienic zeby zminimalizowac ta wade, a po przeczytaniu paru tematów widze ze duzo osob pogodzilo sie z tym problemem i jezdza dalej swoimi golfami z tym nieszczesnym silnikiem :/ i jaki bylby tego koszt mniej wiecej ?



przemooo8905
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw maja 29, 2008 21:35
Lokalizacja: Malanow
Kontakt:

Re: Remont silnika

Post autor: przemooo8905 » śr sie 13, 2008 11:27

recorder pisze:witam,
zastanawiam sie nad wyslaniem auta do warsztatu w celu remontu silnika Golf IV 1.4 16V główny powód to dosyc duze spalanie oleju, wiem ze bylo duzo rozmow na ten temat ale tez tyle bylo rożnych odpowiedzi. Chciałbym sie dowiedziec co ewentualnie trzeba byłoby wymienic zeby zminimalizowac ta wade, a po przeczytaniu paru tematów widze ze duzo osob pogodzilo sie z tym problemem i jezdza dalej swoimi golfami z tym nieszczesnym silnikiem :/ i jaki bylby tego koszt mniej wiecej ?
z tego co mi wiadomo to te silnika biora olej, jaki masz przebieg????? A jak remont to ja bym juz zrobil komplet: uszczelniacze, pierscienie,glowice do sprawdzenia i splanowania,simmering na wale, i wszystkie uszczelki nowe.



mexico
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:38
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: mexico » śr sie 13, 2008 11:59

Mam takiego golfika i potwierdzam, że te silniki biorą olej. A mechanicy nie dają dużej gwarancji, że po remoncie, przestaną brać w ogóle olej...
Tak, że temat pod rozwagę...

Pozdrawiam



recorder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lip 10, 2008 21:52
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: recorder » śr sie 13, 2008 14:41

przebieg to 142000, to ze biora olej to wiem ale chce te zjawisko zminimalizowac do mozliwego minimum



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » śr sie 13, 2008 15:00

Z tego co mi wiadomo to te typy tak mają.

Dużo ci bierze tego oleju?

Przy tym przebiegu to chyba taniej bedzie dokupić co jakiś czas butelkę niż robic remont.

Jam mam 1.6Sr, 195000 przebiegu i oleju prawie mi nie bierze.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr sie 13, 2008 16:26

odpusc remont. jaki olej tam masz?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

dara2122
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr sie 13, 2008 16:08
Lokalizacja: łódź

Re: Remont silnika

Post autor: dara2122 » śr sie 13, 2008 16:32

recorder pisze:witam,
zastanawiam sie nad wyslaniem auta do warsztatu w celu remontu silnika Golf IV 1.4 16V główny powód to dosyc duze spalanie oleju, wiem ze bylo duzo rozmow na ten temat ale tez tyle bylo rożnych odpowiedzi. Chciałbym sie dowiedziec co ewentualnie trzeba byłoby wymienic zeby zminimalizowac ta wade, a po przeczytaniu paru tematów widze ze duzo osob pogodzilo sie z tym problemem i jezdza dalej swoimi golfami z tym nieszczesnym silnikiem :/ i jaki bylby tego koszt mniej wiecej ?
Witam jak jestem tydzień po remoncie golfika 1.4 16V .Robiłem sam.Miał przejechane 125000 i brał olej jak smok.Po rozebraniu okazało się że zuzyły się pierścionki olejowe , natomiast te drugie nie.Musiałem wymienic i tak komplet.Nie było żadnych progow wiec szlif nie był konieczny, również trzeba pamiętać że po szlifie głowicy trzeba dorobić uszczelkę a nie zakładać oryginalna.Ja również nie szlifowałem głowicy bo była prosta.Przy okazji zmieniłem uszczelniacze, i zmieniłem rozrząd .Autko śmiga aż miło.


ziom

przemooo8905
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw maja 29, 2008 21:35
Lokalizacja: Malanow
Kontakt:

Post autor: przemooo8905 » śr sie 13, 2008 16:55

dara2122 pisze:również trzeba pamiętać że po szlifie głowicy trzeba dorobić uszczelkę a nie zakładać oryginalna
????? Chodzi ci o zalozenie grubszej??? Bo pierwszo slysze zeby po planowaniu sie DORABIALO uszczelke.



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » czw sie 14, 2008 16:46

a nie taniej wyjdzie Cie kupienie silnika z jakiegos anglika ??? podliczyc wszystko to pewnie bys kupil drugi silnik 1.4 a tak wogole to w ksiazkach serwisowych jest napisane ze nawet nowe silnik moga brac troche oliwy jak Ci wezmie od wymiany do wymiany z 0,5 litra to daj sobie spokoj z naprawa bo to bedzie zmarnowanie pieniedzy


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

recorder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lip 10, 2008 21:52
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: recorder » pt sie 15, 2008 13:02

ile bierze oleju? to roznie w miescie jak jezdze spokojnie to duzo nie bierze ale jak zrobie jakas wieksza trase i dam mu troche w palnik to potrafi zejsc cala podzialka !
a olej leje Mobila 15W40 bo jak sprowadzilem go z Berlina to sie nie dowiedzialem jaki tam był lany i ktos mi powiedzial ze mam lac ten



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » wt sie 19, 2008 22:24

pamietaj ze kazdy silnik troche bierze w ksiazce serwisowej czytalem ze jak Ci wezmie na trasie troche to nie jest tak zle a jak ci zeszla cala podzialka to ile km zrobiles???


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

recorder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lip 10, 2008 21:52
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: recorder » śr sie 20, 2008 17:23

ok 400 km, zmiana na inny olej pomoze zminimalizowac w jakims stopniu spalanie tego oleju ?



przemooo8905
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw maja 29, 2008 21:35
Lokalizacja: Malanow
Kontakt:

Post autor: przemooo8905 » śr sie 20, 2008 21:15

recorder pisze:ok 400 km, zmiana na inny olej pomoze zminimalizowac w jakims stopniu spalanie tego oleju ?
jak zmienisz na gestszy to moze troche pomoc ale TYLKO troche.



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » śr sie 20, 2008 22:19

wlej mineral a moze ty kolego miales mineral a zalales polsyntetic i go poprostu przeplukalo i moze to byc wina ze bierze olej


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 294 gości