silnik 1,8 GX z KE-Jetronic, czemu 83 KM?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
- Lokalizacja: Legnica
silnik 1,8 GX z KE-Jetronic, czemu 83 KM?
Witam, pytanie do znawców tematu. Mam Golfa II 88r. z silnikiem 1,8 (GX). Ma on w briefie 83 KM a nie 90 KM, dlaczego? Również w instrukcji są dwie wersje opisane (83 i 90 KM). Skąd i w jakim celu róznice w mocy i to dość spore? Różnią się także momentem obrotowym i obrotami, przy których wystepuje.
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
- Lokalizacja: Legnica
Swap silnika ?ozzman1979 pisze:mój jest na KE-Jetronic. Ktoś zna wyjasnienie?
Masz może książkę serwisową lub wlepę w bagażniku? Jak tak to odczytaj z niej symbol silnika.
Ostatnio zmieniony śr sie 13, 2008 09:11 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
- Lokalizacja: Legnica
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
- Lokalizacja: Legnica
Ale w instrukcji nie ma symboli silników tylko podane moce, moment, rodzaj wtrysku, średnice i skok tłoków itp. W źródle na którym się opierasz masz podany silnik GX i to z dwiema różnymi mocami?
Ostatnio zmieniony śr sie 13, 2008 14:00 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
silnik "GX" byl wyposazany w katalizator oraz sonde lambda i ma moc 66KW(90KM),jest zasilany ukladem KE-Jetronic.Silnik o zwiekszonej mocy do 82KW(107KM)jest wyposazony w ulkad K-Jetronic i nosi oznaczenie "EV"lub "GZ"
"GX" (90KM) -max moment obrotowy 137 N-m ,przy 3000 obr/min
"EV" i "GZ" -------,,-------------,,------- 157 N-m przy 5500 obr/min
to dane z instrukcji
a moze tu jeszcze chodzi o rodzaj paliwa tzn ile oktan -ja w moim "GU" mam minimum 98 oktam -u ciebie moze jest min 92 oktany ?
"GX" (90KM) -max moment obrotowy 137 N-m ,przy 3000 obr/min
"EV" i "GZ" -------,,-------------,,------- 157 N-m przy 5500 obr/min
to dane z instrukcji
a moze tu jeszcze chodzi o rodzaj paliwa tzn ile oktan -ja w moim "GU" mam minimum 98 oktam -u ciebie moze jest min 92 oktany ?
Ostatnio zmieniony czw sie 14, 2008 20:32 przez albert1973, łącznie zmieniany 1 raz.
robi się takie rzeczy bo w niektórych krajach podatki, opłaty itp. są naliczane od mocy a nie pojemności silnika (a przynajmniej tak było w okresie produkcji) ale u ciebie to raczej zwykła pomyłka w papierach jakich wieleozzman1979 pisze:nie mam niestety. Opieram sie tylko na briefie i instrukcji. Ciekawi mnie po prostu dlaczego ten sam silnik z takim samym układem zasilania i pojemnością ma dwie różne moce i różne cha-ki momentu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 194 gości