AAM nierówne obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bobik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 14:39
Lokalizacja: giżycko
Kontakt:

AAM nierówne obroty silnika

Post autor: bobik » pn paź 31, 2005 22:05

Po dwóch dizlach (mk II) sprawiłem sobie golfa 97 rocznik 75 km, benzynka daje więcej komfortu ale jeden problem spędza mi sen z powiek: silnik po odpaleniu pracuje równo ale zaraz potem (chyba jak się wyłączy ssanie) dostaje "drgawek", tzn. obroty wachają się (ok 50-100 obr/min.) czuć delikatne drgania całego samochodu, tak jakby silnik przerywał no i przerywa , ale dałbym głowę uciąć że to wina świec ,przewodów lub kopułki jednak to już wymieniłem, spalanie w normie, przy wyższych obrotach to samo chociaż oczywiście mniej zauważalnie. Sonda przestaje mi tańczyć lambde, czy może zdycha mi silnik w kroku? :grin:



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » pn paź 31, 2005 22:29

ja bym jeszze radził zapłon czy jest dobrze ustawiony sprawdzić bo i on może mieć zły wpływ na prace silnika możesz mieć minimalnie za późny


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

bobik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 14:39
Lokalizacja: giżycko
Kontakt:

Post autor: bobik » pn paź 31, 2005 22:42

ok zanim zaczne rozbierać , czyścić i wymieniać wsadzę nos do zapłonu- dzięki



domelelx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lis 02, 2005 00:36
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: domelelx » pt lis 04, 2005 23:54

spróbuj przeczyścić przepustnice - zobacz czy nie ma tam nagaru, mi pomogło czyszczenie
pozdrawiam


don't running

bobik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 14:39
Lokalizacja: giżycko
Kontakt:

Post autor: bobik » pn lis 07, 2005 19:43

dzisiaj zabrałem się za czyszczenie, żeczywiscie było trochę "smoły" ale nic to nie pomogło, w akcie desperacji zacząłem odłanczać po kolei czujniki i tutaj pytanie: co powinno dziać sie z silnikiem gdy odłanczam sondę lambda ? - gdy ją odłączyłem niebyło różnicy w pracy silnika :?:



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pn lis 07, 2005 19:52

Gdzie jest sonda w AAM? :chytry:



bobik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 14:39
Lokalizacja: giżycko
Kontakt:

Post autor: bobik » pn lis 07, 2005 20:11

tuż pod kolektorem wydechowym



Awatar użytkownika
kulfi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: sob lis 05, 2005 16:13
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: kulfi » pn lis 07, 2005 20:49

a moze to wina filtra :o spróbuj!!


POMOGŁEM >>>>WYSTARCZY KLIKNĄĆ NA (POMÓGŁ)
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a27a21eb377a4053.html][img]http://images21.fotosik.pl/15/a27a21eb377a4053med.jpg[/img][/url] mój golf http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87978 nowe foty str.2

bobik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 14:39
Lokalizacja: giżycko
Kontakt:

Post autor: bobik » wt lis 15, 2005 21:12

przeczyściłem filtr paliwa i nic



marekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn cze 06, 2005 09:16
Lokalizacja: Lyski - Rybnik
Kontakt:

Post autor: marekk » wt lis 15, 2005 22:13

a guma pod wtryskiem sprawdzona?????? poruszaj nia i zaobserwuj zachowanie silnika. mi dodatkowo magig popsikal jakim sprayem i wyszlo ze guma do wymiany



bobik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 14:39
Lokalizacja: giżycko
Kontakt:

Post autor: bobik » pt gru 02, 2005 20:35

Wreszcie chyyyyyyba wiem co jest. Jak wspomniałem m.in. wymieniłem przewody zapłonowe, kupiłem nowe w sklepie i myślałem że przewody na pewno nie, a tu masz : zagladam w nocy pod maskę a tam k... jak w lunaparku- iskry ganiają jak ż... po pustym sklepie- dacie wiarę nowe przewody za osiem dych. Zamówiłem nowe te na lepszym kablu z myslą o zagazowaniu. Jak myślicie znalazłem wreszcie przyczynę tej usterki ?



Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » sob gru 03, 2005 00:46

bobik pisze:Jak myślicie znalazłem wreszcie przyczynę tej usterki ?
... :food: no taka dyskoteka :kac: pod maską to nie było nic dobrego :chytry: :satan: ...


Pozdr :pub: .


:bylo: :bajer:

Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » ndz wrz 24, 2006 20:27

Dołaczam sie do tematu. Mam podobny problem. Wymieniłem świece przzewody, kopułke i palec i nic. U mnie objawia sie to nastepujaco na wolnych i wysokich obrotach jest ok na benzynie i na gazie. Tak w przedziale od 1500 do 2000 tys. silnik nierówno pracuje i skacze. Podobnie podczas jazdy az szarpie samochodem szczegolnie na beznynie gdy np puszczam gaz lub jade wolno na kazdym z biegow w tym przedziale obrotów. Acha jeszcze jedna uwaga dzieje sie tak dopiero po pełnym rozgrzaniu silnika gdzy trzyma juz temp jakis czas. Co to może być???? Moze znacie recepte na cos takiego????????


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

bobik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 14:39
Lokalizacja: giżycko
Kontakt:

Post autor: bobik » ndz wrz 24, 2006 21:22

Objawy wskazują na to że walneło coś innego jak u mnie, ale taki sam problem ma mój szwagier w silniku rp . Po rozgrzaniu sie silnika przerywa i słabnie ale nie zawsze jak mu zawieje. Jedno wiem na pewno jeśli cos walneło to nie do końca- mój znajomy jeżdził na komputer i nic nie pokazywał dopóki nie walnął mu do końca, w jego przypadku czujnik halama czy hala czy jakoś tak...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 491 gości