Falujace obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sw6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr lip 23, 2008 22:01
Lokalizacja: jaseło RJS

Falujace obroty

Post autor: sw6 » ndz sie 10, 2008 10:46

witam szanownych użytkowników
jestem tu nowy uzywałem opcjii szukaj
mój ojciec stał sie niedawno posiadaczem vw golfa 1,3 pełny wtrysk 1990
zrobione i sprawdzone
filtry
kable wysokiego napiecia
pompa paliwowa robi cienienie
wyczyszczona przepustnica zgodnie z podpowiedziami z forum
czujnik temperatury
przewody i wężyki posprawdzane
nadal falujace obroty i podczas jazdy potrafi sie zaciac na chwile tak jak by mu brakowało paliwa pózniej jest ok i tak co pewien cczas
na komputerze podobno drogo by błedy sprawdzic
prosze o jakieś rady już byłem u trzech mechaników i nic sie niezmieniło:(
jak by ktoś miał ksiązkę do tego silnika to bardzo prosze na emalia sw6@wp.pl
pozdrowienia
Ostatnio zmieniony ndz sie 10, 2008 20:39 przez sw6, łącznie zmieniany 1 raz.


sw

Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » ndz sie 10, 2008 10:55

u mnie powodem falujacych obrotow bylo lewe powietrze - gmowa uszczelka pod wtryskiem przepuszczala powietrze

po zmianie i restarcie komputera jest ok

poszukaj czy u Ciebie nie ma jakiejs nieszczelnsci



sw6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr lip 23, 2008 22:01
Lokalizacja: jaseło RJS

Post autor: sw6 » ndz sie 10, 2008 11:45

wystarczy zdjąć klemę z akumulatora i błędy sie skasują czy cza jechać na kompa? :blush:


sw

Andrzej1963
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Andrzej1963 » ndz sie 10, 2008 19:36

sw6, Ściągnij klemę z akumulatora (możesz nawet obie) ja polecam na 2-3godziny po czym załóż i zapal silnik dając mu się zagrzać do normalnej temperatury (do włączenia wentylatora) bez ruszania pedałem gazu. Po tej operacji jeżeli wszystko jest technicznie ok z silnikiem to problemy powinny zniknąć. Życzę powodzenia.


Andrzej

moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » pn sie 11, 2008 00:52

Jeśli silnik to NZ, to odłączanie od akumulatora nic nie da. Ten sterownik (Digijet) resetuje się przy każdym uruchomieniu zapłonu, nie przechowuje błędów ani innych danych w pamięci.

Przede wszystkim sprawdź:
1. Szczelność odmy - lubi pękać, a wtedy do przepustnicy dostaje się lewe powietrze,
2. Szczelność dolotu - ściągnij z przepływomierza tą grubą czarną rurę gumową i spróbuj w nią podmuchać - wyczujesz, czy powietrze gdzieś ucieka, czy trzyma ciśnienie,
3. Sondę Lambda - odłącz ją i zobacz, czy bez sondy silnik będzie pracować równo.

Na kompa nie ma z nim co jechać, bo ten komputer i tak nie ma złącza diagnostycznego, więc do niczego go nie podłączą.

Napisz do mnie na PW, to Ci udostępnię książkę do tego silnika - jest za duża na e-maila.



sw6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr lip 23, 2008 22:01
Lokalizacja: jaseło RJS

golfik

Post autor: sw6 » pn sie 11, 2008 16:39

okazało sie że spadł kabelek od sondy lamda
dzieki wszystkim za pomoc


sw

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 377 gości