Zegar Golf II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomisobi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 17:26
Lokalizacja: Toruń

Zegar Golf II

Post autor: tomisobi » pt lis 04, 2005 20:20

Mam problem z zegarem.Nie dziala obrotomierz poziom wody i kontrolka oleju.Sprawdzalem przewody w koste i wszystkie sa ok.Kostke przeczyscilem i tez nie pomoglo.Moze ktos wie w czym moze byc problem??



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » sob lis 05, 2005 02:15

Moze sie sciezka gdzies przerwala w samych wskaznikach...mi to wyglada na brak masy...przewody sa ok ale sprawdz czy na 100% masa dochodzi (np omomierzem na przewod z jednej strony a gdzies na karoserie z drugiej) jezeli tam bedzie ok to szukaj dalej...tzn rozbieraj zegary i lec po sciezkach



tomisobi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 17:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomisobi » sob lis 05, 2005 20:24

Juz sprawdzalem masa jest ok.Rozebralem zegary wszystkie sciezki maja przejscie.



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » sob lis 05, 2005 22:59

Cos mi tu nie pasuje...jakby masa byla ok i sciezki tez to chodziloby to bez problemu...ja bym dokladnie pomierzyl...a sproboj rozebrac zegary i zlapac czy sa przejscia od wskaznika do wtyczki...wedlug mnie jezeli nie dziala kilka zegarow to musi byc gdzies przerwa...

Moze glupie pytanie zadam ale: sprawdziles bezpieczniki wszystkie?



tomisobi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 17:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomisobi » ndz lis 06, 2005 18:01

Sprawdzalem bezpieczniki,sciezki i zdaje mi sie ze cos wysiadlo na płytce pod obrotomierzem.Akurat sciezki z kostki wchodza w sciezki na plytce.



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » ndz lis 06, 2005 18:16

No pewnie tak...trzeba szukac w takim razie...dobrze by bylo np od kogos zegary pozyczyc zeby miec pewniaka ze z samochodu wszystkie sygnaly przychodza tak jak potrzeba



Awatar użytkownika
guitarman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob sie 20, 2005 10:25
Lokalizacja: Zamość nad Łabuńką
Kontakt:

Post autor: guitarman » pn lis 14, 2005 18:34

wymień stabilizaztor napięcia. to takie coś z trzema nóżkami przykrecone u góry do predkosciomierza. mi wariowala temp wody i wskaznik paliwa. wymienilem i dziala. koszt 2 zl w elektronicznym można kupic


GOLF. Connecting People (-:

Aktualnie:
Ford Sierra 1.8 TD GL

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » pn lis 14, 2005 19:18

Mi sie wydaje ze to jednak nie stabilizator...

A tak odnosnie zegarow guitarman to mam pytanie odnosnie tego co masz w podpisie- to Twoje zegary?Bo cos mi sie to nie podoba :goof: o ile sie nie myle to w GTD byl obrotomierz w standardzie...nie mowiac o tym ze cos mi tu jeszcze smierdzi z Twoim podpisem- w 1992 roku w GTD byly montowane silniki RA/SB- 80 konne turbo z intercoolerem...a o ile sie nie myle to silniki RA/SB byly montowane w GTD od 1990 roku- pewien jestes ze to GTD?...nie mowiac o tym ze to strasznie niezdrowo rozpedzac samochod do 150km/h na zimnym silniku...:crazy:



Awatar użytkownika
guitarman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob sie 20, 2005 10:25
Lokalizacja: Zamość nad Łabuńką
Kontakt:

Post autor: guitarman » wt lis 15, 2005 06:32

hehe. że GTD to wiem z tego, że mam szerokie zderzaki i te plastiki na nadkolach a licznik na 100% nie jest ten oryginalny. Rozbierałem i sie okazalo ze to z jakiegoś benzyniaka, bo ma dorobioną diodę do świec. nie mam pojęcia czy to GTD czy TD. Poza tym silnik nie byl zimny, przejechałem wcześniej ponad 100 km. A o tym problemie z wskaźnikiem temp pisalem juz dużo razy i wreszcie to olalem. On zazwsze pokazuje mi tyle. Wiatrak się włącza i wszystko jest OK. Tzn do wczoraj ale to już inna sprawa. Też już o tym pisałem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=223225 i teraz GOLF stoi (-:

[ Dodano: Wto 15 Lis, 05 05:35 ]
a intercoolera nie mam... moze to jednak zwykły TD? jeśli jesteś pewien to zmienie opis, ale nie zdejme znaczka GTD. Niech leszcze co się nie znają myślą, że mam fajny samochód, hehe

[ Dodano: Wto 15 Lis, 05 05:37 ]
a może ktoś chce to kupić? nadaje się najbardziej na części bo blacha jest w nim ruina, dlatego tylko zdjęcie świata :) za 2000 oddam :)

[ Dodano: Wto 15 Lis, 05 05:38 ]
światła (nie świata) spać mi sie już chce (-:


GOLF. Connecting People (-:

Aktualnie:
Ford Sierra 1.8 TD GL

Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » wt lis 15, 2005 19:06

Ja tam stawiam na ścieżki pod zegarami.Co prawda mam 1 golfa diesla ale problem ten sam.u mnie dzialala jedynie kontrolka od długich i zegar chodzil.Rozbieralem to chyba z 200 razy nawet puszke bezpiecznikow rozebralem (koszmar-dziesiatki blaszek) i co sie okazalo przyczyna byla peknieta ściezka.Doszedlem do tego sam po 4 miesiacach bo nawet elektryk nie mogl dojsc do tego.
POZDRAWIAM :crazy:



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » wt lis 15, 2005 20:55

guitarman:

GTD moze byc...z tym ze zderzaki wcale o tym nie swiadcza...ja mam GTD z takim samym silnikiem jak Ty (tylko 3 lata starsze) i waskimi zderzakami...tak z daleka to ciezko powiedziec czy to GTD czy tylko TD...mozna by szukac po takich bajerach jak lampka z czasowym wylacznikiem, lampka w schowku i w bagazniku...w tych wersjach przewaznie byl jeszcze szyberdach...

Mozna by ewentualnie sprawdzic zawieszenie- wszystkie GTD mialy seryjnie lekko obnizone i utwardzone- mozna poznac po znacznikach na sprezynach...ja mam tam pomaranczowe i zielone kreski



Awatar użytkownika
guitarman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob sie 20, 2005 10:25
Lokalizacja: Zamość nad Łabuńką
Kontakt:

Post autor: guitarman » wt lis 15, 2005 22:16

lampke mam w schowku, bagazniku, szyberdach na korbke, lampke z wył. czasowym...


GOLF. Connecting People (-:

Aktualnie:
Ford Sierra 1.8 TD GL

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » śr lis 16, 2005 00:04

To trzeba jeszcze te sprezyny sprawdzic...wyglada na to ze to faktycznie GTD i tylko licznik zmieniony...troche mnie to z kolowalo :kac: bo wydawalo mi sie ze te silniki nie byly juz potem do GTD wsadzane...no ale nigdy nic nie wiadomo- moze mieli na magazynie (bo one nawet wyszly z produkcji przed 92 rokiem)



Awatar użytkownika
guitarman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob sie 20, 2005 10:25
Lokalizacja: Zamość nad Łabuńką
Kontakt:

Post autor: guitarman » śr lis 16, 2005 08:22

hehe, moze i tak. a zawieszenie napewno mam nieoryginalne wiec po spezynach nie dojde...


GOLF. Connecting People (-:

Aktualnie:
Ford Sierra 1.8 TD GL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 89 gości