STUKOT ZIMNEGO SILNIKA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » czw lis 03, 2005 15:38

Ja bym najpierw sprobowal wymienic olej bo to zdecydowanie wyjdzie Cie taniej niz remont silnika za 1000 zl ... nie zaszkodzi zaryzykowac, gesty olej dobrej jakosci moze rozwiazac problem, na pewno troche lepiej uszczelni silnik i luzy ...
z drugiej strony ja przy wyzszym przebiegu leje polsyntetyk Mobila i miedzy wymianami oleju dolewac nie musze wcale... chyba ze przebieg miales grzebany...



kijannaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:06
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: kijannaa » czw lis 03, 2005 16:10

Przebieg autentyczny bo kupiłem go od mojej ciotki, która niestety nie zawsze pilnowała przeglądów i wymiany oleju :-(
A jaki jest przebieg twojego Gofra??

[ Dodano: Czw Lis 03, 2005 15:45 ]
A propos remontu silnika.
Czy ktoś z was robił szlif i wymianę uszczelniaczy??
Przy jakim przebiegu robiliście ten zabieg?



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » czw lis 03, 2005 17:06

Moj ma 181 tys. i puki co oleju nie bierze, konie mu zadne nie zdechly bo jak sie wcisnie to sie zbiera, wyciekow brak... ale wiem ze niedlugo uszczelniacze beda sie szykowaly bo po dluzszym postoju mi na siwo zakopci przy odpaleniu Uszczelniacze z tego co ktos kiedys pisal to jakis 8zl za sztuke ( jest ich 8 ) i do tego robocizna jakies 80 - 100 zl ... jesli chodzi o szlif to nie mam pojecia, sproboj poszukac na forum



vian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn paź 17, 2005 20:20
Lokalizacja: POZNAN

do kijanaa

Post autor: vian » czw lis 03, 2005 17:27

Sluchaj - to lekka przesada robic remont po 170 tys. - w moim MK2 taki remoncik to u znajomego mechanika 600 zł... a propos stukania - mi tez stuka przez 2 sec. i mysle ze to normalne,,, ja si tym nie przejmuje... :pub:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lis 22, 2005 10:38

slonko pisze:a panowie nie pomysleli o tym ze po dluszej przerwie olej poprostu splywa na sam dol silnika i po odpaleniu kilka sekund musi uplynac zanim dojdzie do zaworow? One sa regulowane hydraulicznie, czyli regulacja nastepuje w momencie gdy olej doleci do samej gory silnika a do po dluzszym przestoju trwa wlasnie ok 2- 3 sekundy. Jabym powiedzial ze wszystko w normie. Wazne zeby na cieplym nie stukaly, a jak zaczna to wtedy trzeba sie martwic.
BRAWO BRAWO BRAWO wreszcie ktoś sensownie odpowiedział na ten temat pełen podziwu jestem :okej:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 486 gości