Ciśnienie doładowania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- MrKristopH
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 19:17
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Ciśnienie doładowania
Jak się ma ciśnienie doładowania odczytywane VAGiem w grupie 011 do ciśnienia doładowania mierzonego manometrem .
Wszyscy piszą, że maja ciśnienie doładowania 0,9bar; 1,35bar itp. ; max jaki wyczytałem to chyba 1,6bar (mierzone manometrem).
U mnie VAG pokazuje 2050mbar, czyli 2,05bar .
W tych okolicznościach zacząłem się poważnie zastanawiać czy poprzedni właściciel nie wgrał virusa, bo autko bardzo ładnie się zbiera jak na 101KM .
W tym miesiącu wybieram się na hamownie i na pewno pochwale się wynikami . Pozdro 4 All.
Wszyscy piszą, że maja ciśnienie doładowania 0,9bar; 1,35bar itp. ; max jaki wyczytałem to chyba 1,6bar (mierzone manometrem).
U mnie VAG pokazuje 2050mbar, czyli 2,05bar .
W tych okolicznościach zacząłem się poważnie zastanawiać czy poprzedni właściciel nie wgrał virusa, bo autko bardzo ładnie się zbiera jak na 101KM .
W tym miesiącu wybieram się na hamownie i na pewno pochwale się wynikami . Pozdro 4 All.
-
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: czw maja 29, 2008 21:35
- Lokalizacja: Malanow
- Kontakt:
Re: Ciśnienie doładowania
niemozliwe zeby turbo dawalo 2.0bar bo by sie rozleciala w tempie natychmiastowym. sprawdz czujnik cisnienia w ukladzie dolotowym, moze zabrudzony jest albo uszkodzony...MrKristopH pisze:Jak się ma ciśnienie doładowania odczytywane VAGiem w grupie 011 do ciśnienia doładowania mierzonego manometrem .
Wszyscy piszą, że maja ciśnienie doładowania 0,9bar; 1,35bar itp. ; max jaki wyczytałem to chyba 1,6bar (mierzone manometrem).
U mnie VAG pokazuje 2050mbar, czyli 2,05bar .
W tych okolicznościach zacząłem się poważnie zastanawiać czy poprzedni właściciel nie wgrał virusa, bo autko bardzo ładnie się zbiera jak na 101KM .
W tym miesiącu wybieram się na hamownie i na pewno pochwale się wynikami . Pozdro 4 All.
witam
o ile sie nie myle to max cisnienie w ukladzie dolotowym podczas testu dynamicznego na 3cim biegu i obrotach 1500 na minute i wcisnietym pedale przyspieszenia do konca jest 2200 mbar a powyzej tego cisnienia silnik wchodzi w tryb awaryjny i traci moc.jutro sprawdze na 100 procent i dam znac.
pozdrawiam
o ile sie nie myle to max cisnienie w ukladzie dolotowym podczas testu dynamicznego na 3cim biegu i obrotach 1500 na minute i wcisnietym pedale przyspieszenia do konca jest 2200 mbar a powyzej tego cisnienia silnik wchodzi w tryb awaryjny i traci moc.jutro sprawdze na 100 procent i dam znac.
pozdrawiam
camels
- MrKristopH
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 19:17
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Przy 1500rpm spaliny maja za małą energie kinetyczna zeby turbo wygenerowalo 2200mbar. Rozumiem ze to odczyt VAGiem. Jak walczylem z notlaufem to mialem nawet 2500mbar przeladowania (odczyt VAGiem). Silnik przejdzie w tryb awaryjny, jezeli wartosci mierzone przekrocza wartosci zaprogramowane w mapie i beda sie utrzymywac przez okolo 6s. Dajmy na to 2gi bieg i gaz w podloge, trubro ma zapieczone kierownice to laduje na maxa ale nikt nie pisze ze na dwojce zlapal notlauf, bo nikt nie pojedzie na dwojce z gazem w podlodze dluzej niz 6sekund.
Pytanie jest takie: w przypadku gdy VAG pokaze, ze cisnienie doladowania wynosi 2200mbar to realne cisnienie mierzone manometrem (taki wskaznik cisnienia doladowania) tez bedzie 2200mbar, czyli 2,2bar?
Pytanie jest takie: w przypadku gdy VAG pokaze, ze cisnienie doladowania wynosi 2200mbar to realne cisnienie mierzone manometrem (taki wskaznik cisnienia doladowania) tez bedzie 2200mbar, czyli 2,2bar?
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
vag podaje bezwgledne cisnienie. odlicz od tego 1000mbar, co zreszta masz w jednej z kolumn. jest to cisnienie atmosferyczne. manometr podaje wartosc wzgledna skorygowana juz o cisnienie atmosferyczne.
odczyt 2050mbar oznacza cisnienie ok. 1 bara i tyle powinien pokazac manometr.
odczyt 2050mbar oznacza cisnienie ok. 1 bara i tyle powinien pokazac manometr.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- MrKristopH
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 19:17
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
MrKristopH@wp.plcamels pisze:daj mi adres email to ci wysle ksero z ksiazki serwisowj na temat cisnienia doladowania
Dzieki wielkie kolego. O tym nie pomyslalem choc to bardzo logiczne. Nie dawalo mi to spokoju bo 2bary w dolocie to calkiem sporo.souler pisze:vag podaje bezwgledne cisnienie. odlicz od tego 1000mbar, co zreszta masz w jednej z kolumn. jest to cisnienie atmosferyczne. manometr podaje wartosc wzgledna skorygowana juz o cisnienie atmosferyczne.
odczyt 2050mbar oznacza cisnienie ok. 1 bara i tyle powinien pokazac manometr.
Bazujac na odczytach z VAGa moj ECU dopuszcza 2040mbar doladowania a u wiekszosci forumowiczow nie siega nawet 1900mbar. Wiem, że każdy może mieć inny silnik ale czy na tej podstawie moge podejrzewac ze poprzedni wlasciciel zapuscil virusa?
Ostatnio zmieniony wt sie 05, 2008 22:07 przez MrKristopH, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 252 gości