Wymiana amorów przód - pytanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Andrzej1963
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
Lokalizacja: Kraków

Wymiana amorów przód - pytanie

Post autor: Andrzej1963 » pn sie 04, 2008 18:53

Cześć,będe wymieniał amorki z przodu i spotkałem się z takim określeniem którego do końca nie rozumiem.Jakby ktoś z Was mógł mi to wytłumaczyć to dzięki. Chodzi o stwierdzenie" trzeba sobie zaznaczyć połozenie blach amora,żeby zachować kąt"-o które blachy chodzi i o jaki kąt. Dzięki za podpowiedz.
P.S. Wymieniam tylko amory-spręzyny,śruby zostawiam te co były.


Andrzej

Tomek_Dx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pt sty 07, 2005 01:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomek_Dx » pn sie 04, 2008 19:27

chodzi o to że na łączeniu amortyzatora i zwrotnicy ustawiany jest kąt pochylenia koła czyli geometria w golfie. Niektore książki mówią aby zaznaczyć położenie dwóch śrób łączących ale z doświadczenia wiem że nie uda się złożyć wszystkiego co do mm a milimetr różnicy to może byc kilka stopni pochylenia koła. Najlepiej złóż na "oko" aby koła stały prosto i podjedź na stacje diagnostyczną aby ustawić geometrię i zbierzność (jak poruszysz pochylenie koła o mm to i zmieni się zbierzność)


Tomek Dx

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sie 04, 2008 19:35

W tym miejscu>>> Obrazek


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Andrzej1963
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Andrzej1963 » pn sie 04, 2008 21:54

Ok,ale w takim razie jak z jakiegoś powodu ustawię przy zakładaniu nowego amora to ustawienie nie do końca tak jak było to jadąc na zbieżność diagnosta bez problemu ustawi wspomnianą zbieżność bez ruszania tych nakretek przy mocowaniu amortyzatora?


Andrzej

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn sie 04, 2008 22:27

po wymianie należy udać się na ustawienie ( KĄTÓW)



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sie 04, 2008 22:31

Andrzej1963 pisze:diagnosta bez problemu ustawi wspomnianą zbieżność bez ruszania tych nakretek przy mocowaniu amortyzatora?
Diagnosta bedzie regulował własnie na tych śrubach.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn sie 04, 2008 22:49

aby nie mylić pojęć !ciekawa lektura
http://wwc.pl/zbieznosc.html



Andrzej1963
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Andrzej1963 » wt sie 05, 2008 00:30

Dzięki za informacje.

[ Dodano: 06 Sie 2008 19:09 ]
A jeszcze jedno,ma ktoś może dostęp do danych,a konkretnie jaka jest wartość pochylenia koła (do ustawiania).Dzięki.


Andrzej

Tomek_Dx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pt sty 07, 2005 01:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomek_Dx » śr sie 06, 2008 23:11

Bardzo proszę Kąty zależą od silnika. Załączam dane do benzyniaków Obrazek


Tomek Dx

Andrzej1963
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Andrzej1963 » śr sie 06, 2008 23:39

Tomek_Dx, Dzięki.


Andrzej

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 212 gości