Problem ze zmiana kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kori
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lip 01, 2008 08:24
Lokalizacja: lbn
Kontakt:

Problem ze zmiana kierownicy

Post autor: kori » ndz sie 03, 2008 22:37

Chciałem założyć drugą kierownice i po odkręceniu starej są tam: jeden (wielkszy) wieloklin na którym osadzona jest kierownica, ten wieloklin jest osadzony na mniejszym wieloklinie. Druga kierownicę mam na mniejszy wieloklin a wiekszego nie moge zdjąć, jak to zrobic ?
Obrazek



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » ndz sie 03, 2008 22:44

Trzeba napie....ć ;)


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

kori
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lip 01, 2008 08:24
Lokalizacja: lbn
Kontakt:

Post autor: kori » ndz sie 03, 2008 22:49

Widziałem że ktoś wczesniej już używał meselka ale nie wiedziałem czy z pozytywnym skutkiem , uderzyłem kilka razy i nic, więc dałem spokój.
Czy ten wieloklin stanowi jedność z tulejka dociskającą sprężynę czy są dzielone ?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » ndz sie 03, 2008 22:53

Wygląda to mniej więcej tak http://www.allegro.pl/item410054390_gol ... naby_.html


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn sie 04, 2008 01:07

kori, ja to sciagalem sciagaczem np. aele uwazaj na zeby bo to wylatuje :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » pn sie 04, 2008 02:00

spryskac to czymś jakimś wd-40 kilka razy stuknij jak niechcesz uszkodzić to przez drewienko i ściągaczem i powinno zejść


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn sie 04, 2008 16:32

Potrzebny ściagacz dwuramienny, z regulowanym rozstawem ramion, a już ideał to by był ze śrubą umożliwającą ściśnięcie tych ramion (żeby się nie rozchodziły). Możesz kombinować młotkiem itp. ale może to się zakończyć wymianą stacyjki, uszkodzonym łożyskeim w stacyjce, brakiem automatycznego powrotu kierunków, krzywą kolumną kierownicy itp. - tak było u mnie po tym jak jakiś mechanik demontował tę tulejkę właśnie młotkiem.
A jak nie masz ściągacz a koniecznie chcesz to zrobić - to rozepnij przegub u dołu kolumny, wyciągnij oś kolumny razem ze stacyjką, tulejkę zaciśnij w imadle i wal przez deskę w ten gwint, na który przykręca się kierę. Ale nie ręczę, że stacyjka potem będzie działała - u mnie się zacięła po takim czymś, choć ani razu nie była uderzona (chyba na wskótek wstrząsów).


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 500 gości