Przeklęty automat...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Mlody_ndm
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
Przeklęty automat...
Witam!
Następujący problem.
Pacjent: Passat B4 '96 TDI 110KM (AFN) automat, skrzynia DAB (o ile dobrze pamiętam)
Problem: SKRZYNIA...
Mianowicie jak się rozsypała w marcu, tak do dzisiaj nie idzie jej naprawić, partacz który ją naprawiał wczoraj się poddał - Warsztat Walent pod w Siedliskach pod Piasecznem nie polecam- twierdzi że do wymiany jest płyta sterująca i nie może takiej nigdzie dostać, a już raz ją wymianiał, podobnie jak jakieś 3/4 skrzyni...
Obecnie objaw jest tak że są biegi 1,2,3,R,N,D ale dopóki nie wrzuci 4, jak wrzuci 4, to każde wciśnięcie gazu powoduje rozpięcie biegu, jak go rozpędzić na max na 3, a potem wrzucić D i jak wrzuci 4 bardzo powolutku rozpędzać to bez problemu i 160km/h jedzie (szybciej nie próbowałem) ale jak tylko dać gazu więcej niż tylko położyć na nim nogę rozpina...
I nie wiadomo co z tym zrobić.
Passat jest generalnie mojego brata, on miał go już tak dość bo ciągle stał w warsztacie że kupił w międzyczasie Bore, a że Passata mu żal bo w sumie fajny jest a przy jego pracy duże kombi się czasem przydaje, to stwiedził że przecież nie sprzeda go w takim stanie bo raz że ciężko będzie go w tym stanie sprzedać, dwa że ile by za niego wziął, i chce go naprawić a potem się będzie martwił, proponował mi nawet że ja sobie będę nim jeździł.
I teraz dwa pytania:
Zna ktoś dobrego, zdrowego psychicznie fachowca (ale prawdziwego) od skrzyń biegów w okolicach ok. 100 km od Warszawy?
Wie ktoś jak by wyglądała przeróbka tego sprzętu na manual?
Co by trzeba było wymienić? Skrzynie, półosie, pedały, lewarek i co więcej?
Co z komputerem?
Następujący problem.
Pacjent: Passat B4 '96 TDI 110KM (AFN) automat, skrzynia DAB (o ile dobrze pamiętam)
Problem: SKRZYNIA...
Mianowicie jak się rozsypała w marcu, tak do dzisiaj nie idzie jej naprawić, partacz który ją naprawiał wczoraj się poddał - Warsztat Walent pod w Siedliskach pod Piasecznem nie polecam- twierdzi że do wymiany jest płyta sterująca i nie może takiej nigdzie dostać, a już raz ją wymianiał, podobnie jak jakieś 3/4 skrzyni...
Obecnie objaw jest tak że są biegi 1,2,3,R,N,D ale dopóki nie wrzuci 4, jak wrzuci 4, to każde wciśnięcie gazu powoduje rozpięcie biegu, jak go rozpędzić na max na 3, a potem wrzucić D i jak wrzuci 4 bardzo powolutku rozpędzać to bez problemu i 160km/h jedzie (szybciej nie próbowałem) ale jak tylko dać gazu więcej niż tylko położyć na nim nogę rozpina...
I nie wiadomo co z tym zrobić.
Passat jest generalnie mojego brata, on miał go już tak dość bo ciągle stał w warsztacie że kupił w międzyczasie Bore, a że Passata mu żal bo w sumie fajny jest a przy jego pracy duże kombi się czasem przydaje, to stwiedził że przecież nie sprzeda go w takim stanie bo raz że ciężko będzie go w tym stanie sprzedać, dwa że ile by za niego wziął, i chce go naprawić a potem się będzie martwił, proponował mi nawet że ja sobie będę nim jeździł.
I teraz dwa pytania:
Zna ktoś dobrego, zdrowego psychicznie fachowca (ale prawdziwego) od skrzyń biegów w okolicach ok. 100 km od Warszawy?
Wie ktoś jak by wyglądała przeróbka tego sprzętu na manual?
Co by trzeba było wymienić? Skrzynie, półosie, pedały, lewarek i co więcej?
Co z komputerem?
Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
Instalacja skrzyni biegów jest do wypięcia, manuala trzeba brać z półosiami i mechanizmem zmiany biegów, pedały są potrzebne, sprzęgło i pewnie wysprzęglnik bo jest hydro. Najlepiej to kupić rozbitego paska i reszte co zostanie sprzedać, ale można i kilka dni poświęcić i kupić całość w Słomczynie na giełdzie Gorące oferty są od godziny 4,30 do 6 rano. Zawsze na telefon można zamówić wszystko co tylko interesuje.
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
mialem automat i przerobilem na manuala - jesli chodzi o wyskakiwanie biegu to mialem podobnie powodem bylo to ze "fachowiec" wymienil mi ojej a filtru juz nie przeczyscil w skrzyni i podczas jazdy wyskakiwala mi 3 z czasem kolejne bo nie bylo smarowania -olej po prostu nie plynal dalej przez filtr z takiej siatki. a co do przekladki to tak jak powiedzial kolega wyzej -kupic lepiej rozwalonego i przelozyc -dodatkowo tylko musisz podlaczyc swiatla wsteczne -ja w golfie mialem kostke pod wykladzina pod lewarkiem zmiany biegow (2 dni spokojnej pracy i gotowe)
Napisz na PW do założyciela tego wątku może coś poradzi.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1531045
pzdr
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1531045
pzdr
Ostatnio zmieniony czw lip 31, 2008 19:16 przez nerlst, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Mlody_ndm
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
Wiesz Fahoo, kupić zawsze można, pytanie na co się trafi, bo wymienić trupa na jeszcze gorszego to nie problem.
Ale chyba będzie trzeba tak zrobić...
Ale chyba będzie trzeba tak zrobić...
Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
automat mozna sprawdzic czy jest dobry czy nie - w starych ksiazkach od audi byl przyklad silnik 1,8 90 KM i 3 rodzaje skrzyn , nalezalo sie przejechac pare kilometow i wcisnac hamulca do spodu ustawic D i gaz do spodu -tak przez 5 sek nastepnie odjac gazu i po 10 sek zrobic to jeszcze raz i zobaczyc w jakim zakresie obrotow pracuje silnik i tam bylo okolo 2200-2500 obr/min im blizej granicy 2200obr/min tym skrzynia byla w lepszym stanie -ale to bylo w starszych modelach (do kazdej skrzyni byl inny przedzial obrotow)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 460 gości