Kopci z wydechu po swapie gaźnika na wtrysk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Kopci z wydechu po swapie gaźnika na wtrysk

Post autor: mustang7 » pt sie 01, 2008 08:55

Otóż zmieniłem w moim golfie 1.6 RF gaźnik na wtrysk od RP i wszystko jest nawet ok. Odpala od kopa, chodzi dużo równiej niż na gaźniku
Niestety jak wcisnę gaz to w momencie przyspieszania obrotów puszcza trochę czarnego dymu z rury wydechowej. Kiedy szybko odpuszczę gaz też puszcza dymka i jeszcze daje z wydechu jakiegoś strzała. Jak chodzi na wolnych obrotach lub kiedy jadę ze stałą prędkością -brak dymu.
Podejrzewam tutaj rozrząd, ponieważ jakieś 1,5 roku temu macherzy wymieniali mi uszczelkę pod głowicą. Jak odbierałem auto to macher powiedział, że znaki do ustawiania rozrządu mam w jakichś dziwnych miejscach i nie da się ustawić wg nich rozrządu, ale oni zrobili swoje znaki przed rozbiórką i ustawili. Ponadto powiedział, że zapłonu nie da się ustawić dokładnie bo nie ma w ogóle znaku. Po tamtej operacji jeździłem tylko na gazie i nie zauważyłem kopcenia. Jednak golfik zaczął się lepiej zbierać z wolnych obrotów- wtedy uznałem to za zdrowy objaw. Teraz jednak wydaje mi się, że ten rozrząd i zapłon też są źle ustawione.
Poradźcie co mogę sprawdzić zanim uznam na 100% , że to rozrząd?
I czy jest jakiś sposób na sprawdzenie czy rozrząd jest dobrze ustawiony jeśli nie ma do tego dobrych znaków?


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pt sie 01, 2008 11:37

nie masz żwdnego znaku na kołach???



Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » pt sie 01, 2008 11:50

jakieś znaki podobno są, ale macher co wymieniał uszczelkę pod głowicą mówił, że w dziwnych miejscach i wcześniej jak wymieniał inny macher pasek rozrządu po kupnie to też coś jęczał na te znaki...


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt sie 01, 2008 14:36

Z rozrzadem w 1,6 RF rzeczywiscie jest problem jesli nie wie sie o co chodzi. Mechanicy zapewne spojrzeli na znak na zewnatrz koła rozrzadu, a to duzy bład. Prawidłowy znak znajduje sie po stronie wewnetrznej koła rozrzadu i jest to rowek długosci 2mm. Zgrywasz go z poziomem głowicy, zadna sztuka. Zapłon ustawiasz równie prosto. 36mm od znaku na kole zamachowym zaznaczasz czyms(np.farba biała) , oczywiscie o ile nie ma znaku dla zapłonu. Na aparacie jest naciecie, zgrywasz znak ktory zrobiłes sam z nacieciem na aparacie i cyka jak malina. :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » pt sie 01, 2008 15:38

Maćkooo, mógłbyś zrobić jakieś foto tego i jak to ma być ustawione? a ja też zobaczę jak to wygląda :)


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt sie 01, 2008 16:32

Kurcze bedzie ciezko, ale sprobuje zrobic co sie uda.
Na poczatek błedne znaki>>> Obrazek
Znak OT(taka strzałka u góry zdjęcia na ppokrywie plastikowej) i ta wybita kropa są dla sinika 1,8 a nie dal 1,6. To po 1.
Po 2 prawidłowy znak >>> Obrazek
Po 3 jak ustawić zapłon bez lapmy >>>
Obrazek
znak na przeciw którego ma sie znaleźć naciecie z koła zamachowego , badz wykonujesz je sam (pisałem wyzej). >>>
Obrazek
Cos jeszcze jest niejasne. :D
Ostatnio zmieniony pt sie 01, 2008 16:41 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 4 razy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » pt sie 01, 2008 18:33

Wygląda na to, że wszystko jest jasne :) jutro albo w poniedziałek to popróbuję zrobić i jakby coś było niejasne napisze. Dzięki za radę :)


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 375 gości