Dmucha z korka oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- arielo87
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
- Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
- Kontakt:
Tak, czyms takim da rade. Trzeba odkrecic swiece, dobrze docisnac i zakrecic silnikiem.
Co do mocy to najlepszym wyjsciem byloby zrobic kapitalke. Fakt, nie najtansze rozwiazanie, ale chyba najskuteczninejsze.
Walsciwie trzeba powiedziec ze ci większosc koni padlo. Kiedys mialem podobnie w audi, troche ciezko palila (diesel), slaba, ale chodzila rowno. Skonczylo sie na wymianie pierscieni, tlokow, uszczelniaczy i frezowaniu gniazd zaworow. Po tym wszystkim silniczek chodził jak złoto.
Co do mocy to najlepszym wyjsciem byloby zrobic kapitalke. Fakt, nie najtansze rozwiazanie, ale chyba najskuteczninejsze.
Walsciwie trzeba powiedziec ze ci większosc koni padlo. Kiedys mialem podobnie w audi, troche ciezko palila (diesel), slaba, ale chodzila rowno. Skonczylo sie na wymianie pierscieni, tlokow, uszczelniaczy i frezowaniu gniazd zaworow. Po tym wszystkim silniczek chodził jak złoto.
Ostatnio zmieniony śr mar 05, 2008 23:59 przez arielo87, łącznie zmieniany 1 raz.
O:o===vw===o:O
mam podobny miernik i sprawuje się bardzo dobrze także polecam ci gopresario pisze:czyt w warunkach domowych mozna sobie samemu zmierzyc cisnienie ? np. czyms takiem http://moto.allegro.pl/it...zyna_warto.html ?
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
otwiera się przepustnica przez co do cylindrów dostaje się więcej powietrza i ciśnienie jest większeguti pisze:Tak, czyms takim da rade. Trzeba odkrecic swiece, dobrze docisnac i zakrecic silnikiem.
i wcisnij gaz do podłogi, wtajemniczeni wiedza po co
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
a wiec tak .....mam na 1 - 12 barów, 2-11,5 bara, 3-13 barów, 4-12 barów byłem przy pomiarze ( swiece wyrkecone, pedal gazu w podlodze wiec pomiar wykonany poprawnie ). Mechnior powiedzial ze cos z 3 cylindrze cos jest nie tak ..najprawdopodobniej poszedl uszczelniacz ...lub cos innego ale ciezko powiedziec bez sprawdzenia. A wiec na moje oko cisnie na cylindrach jest ok poza tym jednym gdzie jest za duze....Mechnik powiedzial ze to ze auto jest mulowate to napewno nie wina tego 3 cylindra ...a cos innego :/ eh i nie wiem co dalej sprawdzac...mowil ze cos moze byc z zaplonem ..itd..ktos mi powie jak sie ustawia zaplon w AAM ? jak pali auto bardzo dobrze i rowno czy moze to byc zaplon ?
- gho5t
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw lis 01, 2007 17:23
- Lokalizacja: Mrągowo / Zgorzelec
- Kontakt:
Pytanie
Witam
Jutro bede oddawał do mechanika auto do sprawdzenia kompresji poniewaz podobnie jak u kolegi (taki sam silnik) z korka oleju daje jak z kompresora.Po sprowadzeniu było ok ale jak dawałem do wymiany płynów,filtrów, swiec itp to płukali też komore silnika i po tym tak się stało. Auto pracuje równo ale muli jak nie wiem jeszcze do 100 jako tako ale wiecej to trzeba tyle się napocic zeby rozpedzic do 140 ze huhu.... Dodam, ze tez bierze olej... i olej pojawia się w filtrze powietrza. Płyn do chłodnicy jest ok stan taki jak był to jest. Mam pytanie jaka powinna być wartość kompresji. ???
Jutro bede oddawał do mechanika auto do sprawdzenia kompresji poniewaz podobnie jak u kolegi (taki sam silnik) z korka oleju daje jak z kompresora.Po sprowadzeniu było ok ale jak dawałem do wymiany płynów,filtrów, swiec itp to płukali też komore silnika i po tym tak się stało. Auto pracuje równo ale muli jak nie wiem jeszcze do 100 jako tako ale wiecej to trzeba tyle się napocic zeby rozpedzic do 140 ze huhu.... Dodam, ze tez bierze olej... i olej pojawia się w filtrze powietrza. Płyn do chłodnicy jest ok stan taki jak był to jest. Mam pytanie jaka powinna być wartość kompresji. ???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości