start diesel-a na zimnym silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
start diesel-a na zimnym silniku
Witam! Czy ktos sie moze orientuje dlaczego golf ma problemy ze starem na zimnym silniku (tylko podczas mrozow) - akumulator jest nowy, jak wlaczam stacyjke, to swiece zarowe swieca sie przez ulamek sekundy, czy ktos wie moze o co chodzi?
Re: start diesel-a na zimnym silniku
NAPISZ CZY MASZ TDI CZY ZWYKŁY DIESEL - PONIEWAŻ W TDI TO PRZY ZERZE KRÓTKO GRZEJE ŚWIECA ŻAROWAanarion1 pisze:Witam! Czy ktos sie moze orientuje dlaczego golf ma problemy ze starem na zimnym silniku (tylko podczas mrozow) - akumulator jest nowy, jak wlaczam stacyjke, to swiece zarowe swieca sie przez ulamek sekundy, czy ktos wie moze o co chodzi?
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: start diesel-a na zimnym silniku
Kolego RALFI wylacz capslocka piszac.. Po drugie po czym poznajesz ze krotko? Po kontrolce ktora szybko gasnie? A jesli przekaznik walniety? Ja jestem swiezo po wymianie swiec i kontrolka palila sie dzis ok 3s, przy padnietych swiecach kontrolka swiec tylko blyskala rano i tyle a auto nie zapalalo.RALFI pisze:NAPISZ CZY MASZ TDI CZY ZWYKŁY DIESEL - PONIEWAŻ W TDI TO PRZY ZERZE KRÓTKO GRZEJE ŚWIECA ŻAROWAanarion1 pisze:Witam! Czy ktos sie moze orientuje dlaczego golf ma problemy ze starem na zimnym silniku (tylko podczas mrozow) - akumulator jest nowy, jak wlaczam stacyjke, to swiece zarowe swieca sie przez ulamek sekundy, czy ktos wie moze o co chodzi?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Re: start diesel-a na zimnym silniku
anarion1 nie napisał jaki ma silnik, u mnie(1 z) dziasiaj świece grzały(kontrolka tyle świeciła) jakieś 2 sekundy może mniej i silnik zapalił odrazu (samochód stał na dworzu)Gitner pisze:Kolego RALFI wylacz capslocka piszac.. Po drugie po czym poznajesz ze krotko? Po kontrolce ktora szybko gasnie? A jesli przekaznik walniety? Ja jestem swiezo po wymianie swiec i kontrolka palila sie dzis ok 3s, przy padnietych swiecach kontrolka swiec tylko blyskala rano i tyle a auto nie zapalalo.RALFI pisze:NAPISZ CZY MASZ TDI CZY ZWYKŁY DIESEL - PONIEWAŻ W TDI TO PRZY ZERZE KRÓTKO GRZEJE ŚWIECA ŻAROWAanarion1 pisze:Witam! Czy ktos sie moze orientuje dlaczego golf ma problemy ze starem na zimnym silniku (tylko podczas mrozow) - akumulator jest nowy, jak wlaczam stacyjke, to swiece zarowe swieca sie przez ulamek sekundy, czy ktos wie moze o co chodzi?
Pozdro
Gitner
Rzeczywiscie - takie pykniecie bylo - i odpalilo sie dosyc szybko - ale sproboje jeszcze jak bedzie mroz. Jesli takowe pykniecie jest to co to oznacza? ze swiece sa dobre?cruc pisze:Przy grzaniu świec poczekaj chwile aż usłyszysz takie pykniencie dopiero sprobuj odpalić.
Może być, że masz świece spaloną.
pzdr
[ Dodano: Sro Lis 02, 2005 13:51 ]
Mam TDI - to by znaczylo ze wszystko jest ok - ale kolejne pytanie czy mimo mrozu - sprawny silnik powinien odpalac natychmiast? czy mozliwe jest ze jednak to troche czasu zajmie, ale odpali?RALFI pisze:NAPISZ CZY MASZ TDI CZY ZWYKŁY DIESEL - PONIEWAŻ W TDI TO PRZY ZERZE KRÓTKO GRZEJE ŚWIECA ŻAROWA
pzdr
[ Dodano: Sro Lis 02, 2005 13:55 ]
[quote="Gitner"
Kolego RALFI wylacz capslocka piszac.. Po drugie po czym poznajesz ze krotko? Po kontrolce ktora szybko gasnie? A jesli przekaznik walniety? Ja jestem swiezo po wymianie swiec i kontrolka palila sie dzis ok 3s, przy padnietych swiecach kontrolka swiec tylko blyskala rano i tyle a auto nie zapalalo.
Gitner[/quote]
U mnie TDI, silnik 1Z. Wiec to jednak moga byc padniete swiece - trzeba sprawdzic. A ile kosztujje wymiana takich swiec i czy mozna to zorbic samemu?
pzdr
[ Dodano: Sro Lis 02, 2005 13:58 ]
silnik TDI, 1Z. Z dyskusji wynika ze cos jest jedank padniete.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Ze przekaznik dziala. Po drugie cieply silnik bedzie odpalal od razu. Zobacz na zimnym czy przy odpaleniu zakopci, jak tak to swiece. Sprawdz je. Kabelek jednym koncem do + (tylko kleme zdejmij) drugim do swiecy. Powinno iskrzec przy good swiecy. Swiece wymieniaj kompletem, koszt ok 160zl. Tylko uwazaj na Bosh. Ma byc made in france lub germany. Made in Brasil sa do dupy!!!anarion1 pisze:Rzeczywiscie - takie pykniecie bylo - i odpalilo sie dosyc szybko - ale sproboje jeszcze jak bedzie mroz. Jesli takowe pykniecie jest to co to oznacza? ze swiece sa dobre?cruc pisze:Przy grzaniu świec poczekaj chwile aż usłyszysz takie pykniencie dopiero sprobuj odpalić.
Może być, że masz świece spaloną.
pzdr
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
No i sprawdzilem - rzeczywiscie - wszystkie swiecie sa padniete - nie bylo zaednego iskrzenia. Tylko teraz szlag mnie trafil bo znowu trzeba kase wylozyc, kkiedy to sie skonczy?:)Ze przekaznik dziala. Po drugie cieply silnik bedzie odpalal od razu. Zobacz na zimnym czy przy odpaleniu zakopci, jak tak to swiece. Sprawdz je. Kabelek jednym koncem do + (tylko kleme zdejmij) drugim do swiecy. Powinno iskrzec przy good swiecy. Swiece wymieniaj kompletem, koszt ok 160zl. Tylko uwazaj na Bosh. Ma byc made in france lub germany. Made in Brasil sa do dupy!!!
Gitner
Dziekuje wszystkim za pomoc
pzdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 267 gości