Jak zdjac kierownice

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
4ka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw mar 29, 2007 19:09
Lokalizacja: Deutschland
Kontakt:

Jak zdjac kierownice

Post autor: 4ka » śr lip 30, 2008 23:30

panowie...jadac prosto kiere musze lekko skrecic w lewo.. zawiecha jest ok.. musze chyba kiere wyjac i dobrze wlozyc,.. jak to zrobic... kiere mam 4 ramienna..
Ostatnio zmieniony pt sie 01, 2008 09:58 przez 4ka, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdrawiam

Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » śr lip 30, 2008 23:44

Tzn chodzi Ci ze sciaga ? Tzn podczas jazdy musisz kontrowac kierownica aby jechac prosto?
Czy po prostu kiera jest troche przekrzywiona jesli jedziesz w prostej linii?

pozdro
boro



przemooo8905
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw maja 29, 2008 21:35
Lokalizacja: Malanow
Kontakt:

Re: kierownica-jak ja zdjac

Post autor: przemooo8905 » śr lip 30, 2008 23:52

4ka pisze:panowie...jadac prosto kiere musze lekko skrecic w lewo.. zawiecha jest ok.. musze chyba kiere wyjac i dobrze wlozyc,.. jak to zrobic... kiere mam 4 ramienna..
musisz zdjac poduche i pod nia jest sroba zeby ja odkrecic(torx 45 chyba o ile sie nie myle) ps uwazaj na zlacza od spirali.



Awatar użytkownika
4ka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw mar 29, 2007 19:09
Lokalizacja: Deutschland
Kontakt:

Post autor: 4ka » śr lip 30, 2008 23:56

nie nie kontrowac nie musze..auto jest bezwypadek i zawieche mam naprawde spoko, kola 15"eszkam w de..wiec nie to ze jakas krzywa itp..

poprostu zeby jechac prosto musze kekku dac na lewo..

co do poduchy...czy nie wystrzeli? musze chyba aku odlaczyc czy jakos tak ? i poprostu ja szarpnac od gory ...czy tak ?
Ostatnio zmieniony śr lip 30, 2008 23:57 przez 4ka, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdrawiam

Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » czw lip 31, 2008 00:04

Wszystko masz opisane tutaj

pozdro
boro



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » czw lip 31, 2008 00:05

No przed zdjęciem poduchy odepnij akumulator, tak dla bezpieczeństwa, bo po co sprawdzać wygodę poduchy :-)
A ta kierownica to tak sama z siebie jest krzywo? Czy może miałeś coś robione z zawieszeniem? Końcówki drążków itp?


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
4ka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw mar 29, 2007 19:09
Lokalizacja: Deutschland
Kontakt:

Post autor: 4ka » czw lip 31, 2008 00:08

cos kiedys bylo robione... i tak zostalo..-krzywo.. moze zbierznosc ?


pozdrawiam

Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » czw lip 31, 2008 00:10

Kamel pisze:No przed zdjęciem poduchy odepnij akumulator, tak dla bezpieczeństwa, bo po co sprawdzać wygodę poduchy :-)
A ta kierownica to tak sama z siebie jest krzywo? Czy może miałeś coś robione z zawieszeniem? Końcówki drążków itp?
po odpieciu aku odczekaj z 20 minut aby kondesatory rozladowaly sie na sterownikach od poduchy :) jak przeczytasz link ktory wyslalem wyzej to tam wszystko opisane jest.


pozdro
boro



Awatar użytkownika
4ka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw mar 29, 2007 19:09
Lokalizacja: Deutschland
Kontakt:

Post autor: 4ka » czw lip 31, 2008 00:11

dziekuje bardzo serdecznie ;)


pozdrawiam

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » czw lip 31, 2008 05:35




Awatar użytkownika
Pablitto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw lip 20, 2006 22:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Pablitto » czw lip 31, 2008 11:35

Dodam jeszcze, że jak ja ściągałem kiere, to musiałem użyć dość nietypowego torxa - 12mm 12 wpustowy. Taka nasadka w castoramie (pod nosem mam ją) kosztowała ponad 60 zyla, więc za radą sprzedawcy :-) kupiłem nasadke, grzechotkę i przedłużkę, naprawę zrobiłem na parkingu pod sklepem i oddałem im narzędzia - oczywiście kasa do zwrotu. Na kierze i na kolumnie powinno być nacięcie, które po złożeniu powinno się zgrywać. Chyba że kiera była zmieniana, to nacięcia może nie być



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw lip 31, 2008 11:40

ja proponuje wyregulować na drązkach bez ściągania kiey
na jednym wkrecic na drugim tylez samo wykrecic gwintu


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
4ka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw mar 29, 2007 19:09
Lokalizacja: Deutschland
Kontakt:

Post autor: 4ka » czw lip 31, 2008 11:55

Fahoo pisze:ja proponuje wyregulować na drązkach bez ściągania kiey
na jednym wkrecic na drugim tylez samo wykrecic gwintu
bo wlasciwie nikt tej kiery nigdy nie wyjmowal... wiec jakas przyczyna musi byc... dwa razy bylem w polsce tym autem wiec moze to przez polskie drogi sie cos 2odkrecilo,wyregulowalo.."


pozdrawiam

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw lip 31, 2008 12:00

skoro nikt tej kiery nie ruszał to zrób regulacje na drązkach wtedy to bedzie miało ręce i nogi
czyt.regulacja odbędzie sie według charakterystyki napraw dla tego auta...
zdjecie kierownicy i i ustawienie na wielowypuście w twoim wypadku to pojscie na łatwiznę-poza tym liczba stopni odkreconych na kierownicy w lewo bedzie rozniła sie od ilości stopni na kole kierowniczym odkreconych w prawo tak nie moze być.Musi byc tyle samo po obu stronach na maglownicy


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 429 gości