start diesel-a na zimnym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

anarion1

start diesel-a na zimnym silniku

Post autor: anarion1 » śr lis 02, 2005 11:11

Witam! Czy ktos sie moze orientuje dlaczego golf ma problemy ze starem na zimnym silniku (tylko podczas mrozow) - akumulator jest nowy, jak wlaczam stacyjke, to swiece zarowe swieca sie przez ulamek sekundy, czy ktos wie moze o co chodzi?



Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » śr lis 02, 2005 11:48

Przy grzaniu świec poczekaj chwile aż usłyszysz takie pykniencie dopiero sprobuj odpalić.
Może być, że masz świece spaloną.



vwfun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob paź 29, 2005 00:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vwfun » śr lis 02, 2005 12:30

sprawdz swiece a ajlepiej by je bylo wymienic.swiece w dieslu wazna sprawa.przy takim mrozie duzym powinno uplynac pare sekundek nim kontrolka zgasnie.pozdro



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » śr lis 02, 2005 12:40

Jeżeli kontrolka świeci Ci się tylko przez ułamek sekundy to więcej niż jedna świeca umarła, albo przekaźnik nawala i nie doprowadza do grzania świec.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Re: start diesel-a na zimnym silniku

Post autor: RALFI » śr lis 02, 2005 13:02

anarion1 pisze:Witam! Czy ktos sie moze orientuje dlaczego golf ma problemy ze starem na zimnym silniku (tylko podczas mrozow) - akumulator jest nowy, jak wlaczam stacyjke, to swiece zarowe swieca sie przez ulamek sekundy, czy ktos wie moze o co chodzi?
NAPISZ CZY MASZ TDI CZY ZWYKŁY DIESEL - PONIEWAŻ W TDI TO PRZY ZERZE KRÓTKO GRZEJE ŚWIECA ŻAROWA



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: start diesel-a na zimnym silniku

Post autor: Gitner » śr lis 02, 2005 14:18

RALFI pisze:
anarion1 pisze:Witam! Czy ktos sie moze orientuje dlaczego golf ma problemy ze starem na zimnym silniku (tylko podczas mrozow) - akumulator jest nowy, jak wlaczam stacyjke, to swiece zarowe swieca sie przez ulamek sekundy, czy ktos wie moze o co chodzi?
NAPISZ CZY MASZ TDI CZY ZWYKŁY DIESEL - PONIEWAŻ W TDI TO PRZY ZERZE KRÓTKO GRZEJE ŚWIECA ŻAROWA
Kolego RALFI wylacz capslocka piszac.. Po drugie po czym poznajesz ze krotko? Po kontrolce ktora szybko gasnie? A jesli przekaznik walniety? Ja jestem swiezo po wymianie swiec i kontrolka palila sie dzis ok 3s, przy padnietych swiecach kontrolka swiec tylko blyskala rano i tyle a auto nie zapalalo.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Re: start diesel-a na zimnym silniku

Post autor: RALFI » śr lis 02, 2005 14:29

Gitner pisze:
RALFI pisze:
anarion1 pisze:Witam! Czy ktos sie moze orientuje dlaczego golf ma problemy ze starem na zimnym silniku (tylko podczas mrozow) - akumulator jest nowy, jak wlaczam stacyjke, to swiece zarowe swieca sie przez ulamek sekundy, czy ktos wie moze o co chodzi?
NAPISZ CZY MASZ TDI CZY ZWYKŁY DIESEL - PONIEWAŻ W TDI TO PRZY ZERZE KRÓTKO GRZEJE ŚWIECA ŻAROWA
Kolego RALFI wylacz capslocka piszac.. Po drugie po czym poznajesz ze krotko? Po kontrolce ktora szybko gasnie? A jesli przekaznik walniety? Ja jestem swiezo po wymianie swiec i kontrolka palila sie dzis ok 3s, przy padnietych swiecach kontrolka swiec tylko blyskala rano i tyle a auto nie zapalalo.

Pozdro
Gitner
anarion1 nie napisał jaki ma silnik, u mnie(1 z) dziasiaj świece grzały(kontrolka tyle świeciła) jakieś 2 sekundy może mniej i silnik zapalił odrazu (samochód stał na dworzu)



Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: plur » śr lis 02, 2005 14:31

mo odpala tylko na początku chodzi jak stary traktor przez 2 sek. potem juz jest gut, co moze byc przyczyna??


mietek

anarion1

Post autor: anarion1 » śr lis 02, 2005 14:43

cruc pisze:Przy grzaniu świec poczekaj chwile aż usłyszysz takie pykniencie dopiero sprobuj odpalić.
Może być, że masz świece spaloną.
Rzeczywiscie - takie pykniecie bylo - i odpalilo sie dosyc szybko - ale sproboje jeszcze jak bedzie mroz. Jesli takowe pykniecie jest to co to oznacza? ze swiece sa dobre?
pzdr

[ Dodano: Sro Lis 02, 2005 13:51 ]
RALFI pisze:NAPISZ CZY MASZ TDI CZY ZWYKŁY DIESEL - PONIEWAŻ W TDI TO PRZY ZERZE KRÓTKO GRZEJE ŚWIECA ŻAROWA
Mam TDI - to by znaczylo ze wszystko jest ok - ale kolejne pytanie czy mimo mrozu - sprawny silnik powinien odpalac natychmiast? czy mozliwe jest ze jednak to troche czasu zajmie, ale odpali?
pzdr

[ Dodano: Sro Lis 02, 2005 13:55 ]
[quote="Gitner"
Kolego RALFI wylacz capslocka piszac.. Po drugie po czym poznajesz ze krotko? Po kontrolce ktora szybko gasnie? A jesli przekaznik walniety? Ja jestem swiezo po wymianie swiec i kontrolka palila sie dzis ok 3s, przy padnietych swiecach kontrolka swiec tylko blyskala rano i tyle a auto nie zapalalo.
Gitner[/quote]

U mnie TDI, silnik 1Z. Wiec to jednak moga byc padniete swiece - trzeba sprawdzic. A ile kosztujje wymiana takich swiec i czy mozna to zorbic samemu?

pzdr

[ Dodano: Sro Lis 02, 2005 13:58 ]
silnik TDI, 1Z. Z dyskusji wynika ze cos jest jedank padniete.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lis 02, 2005 15:49

anarion1 pisze:
cruc pisze:Przy grzaniu świec poczekaj chwile aż usłyszysz takie pykniencie dopiero sprobuj odpalić.
Może być, że masz świece spaloną.
Rzeczywiscie - takie pykniecie bylo - i odpalilo sie dosyc szybko - ale sproboje jeszcze jak bedzie mroz. Jesli takowe pykniecie jest to co to oznacza? ze swiece sa dobre?
pzdr
Ze przekaznik dziala. Po drugie cieply silnik bedzie odpalal od razu. Zobacz na zimnym czy przy odpaleniu zakopci, jak tak to swiece. Sprawdz je. Kabelek jednym koncem do + (tylko kleme zdejmij) drugim do swiecy. Powinno iskrzec przy good swiecy. Swiece wymieniaj kompletem, koszt ok 160zl. Tylko uwazaj na Bosh. Ma byc made in france lub germany. Made in Brasil sa do dupy!!!

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

anarion1

Post autor: anarion1 » śr lis 02, 2005 16:51

dzieki za info.
Przy kompletnie zimnym silniku - jak proboje uruchonic silnik to rzeczywisice kopci - tylko to jest bialy dym - czy to oznacza wiec wadliwe swiecie?
pzdr



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr lis 02, 2005 17:07

miedzy innymi


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

anarion1

Post autor: anarion1 » śr lis 02, 2005 18:46

Ze przekaznik dziala. Po drugie cieply silnik bedzie odpalal od razu. Zobacz na zimnym czy przy odpaleniu zakopci, jak tak to swiece. Sprawdz je. Kabelek jednym koncem do + (tylko kleme zdejmij) drugim do swiecy. Powinno iskrzec przy good swiecy. Swiece wymieniaj kompletem, koszt ok 160zl. Tylko uwazaj na Bosh. Ma byc made in france lub germany. Made in Brasil sa do dupy!!!
Gitner
No i sprawdzilem - rzeczywiscie - wszystkie swiecie sa padniete - nie bylo zaednego iskrzenia. Tylko teraz szlag mnie trafil bo znowu trzeba kase wylozyc, kkiedy to sie skonczy?:)
Dziekuje wszystkim za pomoc
pzdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości