Witam
Mam nastepujacy problem. Golf mk3 1,4 AEX
pewnego dnia po odpaleniu przejechalem z 20 metrow i zgasl, w ogole nie chcial odpalic, zaciaglem go mechanika ktory stiwerdzil ze w kompie cos jest nie tak i niby naprawil... ale sytuacja dalej sie powtarza, 1 dzien golfik smiga jak nalezy na nastepny zdycha... ciezko odpalic, jak juz odpali to po dodaniu gazu gasnie, podczas jazdy przy wcisnieciu mocno gazu zaczyna go dlawic i gasnie...
Panowie co to moze byc? Wyczytalem gdzies ze przyczyna moze byc uszkodzony czujnik halla... ale na kompie nie wywala zadnych bledow... Prosze o pomoc bo juz prawie miesiac bez samochodu jestem bo ten mechanik to jedna wielka pomyłka...
1.4 AEX przerywa, gasnie, nie chce odpalic
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.4 AEX przerywa, gasnie, nie chce odpalic
Ostatnio zmieniony pt sie 01, 2008 09:57 przez gurtaz, łącznie zmieniany 1 raz.
moje mk4 prawie us SDI :P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=433536
A jak nie chce palić to sprawdzałeś czy ma iskrę ?
Czujnik Halla bardzo łatwo sprawdzić byle woltomierzem, na forum kilkakrotnie opisywałem jak (sprawdzić czy na pewno jest padnięty).
P.S
Jakieś pół roku temu kumplowi w AEX też padł ten czujnik, diagnoza trwała może z 5 minut od podniesienia maski.
Czujnik Halla bardzo łatwo sprawdzić byle woltomierzem, na forum kilkakrotnie opisywałem jak (sprawdzić czy na pewno jest padnięty).
P.S
Jakieś pół roku temu kumplowi w AEX też padł ten czujnik, diagnoza trwała może z 5 minut od podniesienia maski.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
Wpinasz się pomiędzy plus akumulatora a środkowy przewód w kostce Halla, (wyjmujesz przewód WN z cewki żeby silnik nie zaskoczył) i na włączonym zapłonie obracasz wałem silnika ("dla szybkości działania" bo przecież czas się liczy można delikatnie przesuwać autem na włączonym wysokim biegu) patrzysz czy na mierniku pojawia sie na przemian napięcie zasilania (około 12V) i "zero" (no nie dokładnie musi być zero, jakieś minimalne wskazania mogą być). Jeśli wskazania są prawidłowe to czujnik Halla działa, jeśli brak zmian napięcia to padaka.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 390 gości