Jak mam w koncu silnik? :|

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MistiqChild
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt cze 17, 2005 03:23
Lokalizacja: Wawa

Jak mam w koncu silnik? :|

Post autor: MistiqChild » wt lis 01, 2005 21:56

Hejka Wszystkim....mam pytanko bo jużsam się zamotałem....zastanawia mnie oznaczenie mojego silnika bo niby mam MH czyli gaźnik ale ostatnio jak z dwiema osobami rozmawiałem to upierały się ze to jest na jednopunktowym wtrysku. I jak to w końcu jest bo sam już zgłupiałem. Przeglądałem listę oznaczeń silników i według niej to jest gaźnikowiec.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr lis 02, 2005 00:16

nie słuchaj głupot widziałeś 1.3 na jednopunkcie w MK2?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

MistiqChild
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt cze 17, 2005 03:23
Lokalizacja: Wawa

Post autor: MistiqChild » śr lis 02, 2005 00:27

MAREK 74 pisze:nie słuchaj głupot widziałeś 1.3 na jednopunkcie w MK2?
w sumie to nie widziałem żadnego innego silnika oprócz swojego:) Dzięki
AAAAa jeszcze jedno pytanko....dużo byłoby roboty przy zmianie silnika na 1.6 gaźnik? Chodzi mi o wszystkie przewody itd. Dużo zmian jest przy tym?



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr lis 02, 2005 00:43

Pytanie dobre:] Też cały czas nad tym mysle, bo chciałbym coś mocniejszego. Ale może jakieś 1.8... :D


Obrazek

Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » śr lis 02, 2005 00:52

MH jest silnikiem gaźnikowym na 200 %.

jeżeli masz na silniku okrągły filtr powietrza całkiem sporych rozmiarów, to jest to filtr nad gaźnikiem...

pozdro.



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » śr lis 02, 2005 01:07

MistiqChild pisze:
MAREK 74 pisze:nie słuchaj głupot widziałeś 1.3 na jednopunkcie w MK2?
w sumie to nie widziałem żadnego innego silnika oprócz swojego:) Dzięki
AAAAa jeszcze jedno pytanko....dużo byłoby roboty przy zmianie silnika na 1.6 gaźnik? Chodzi mi o wszystkie przewody itd. Dużo zmian jest przy tym?
dużo , zwłaszcza że skrzynia i zawieszenie inne - bez roboty możesz włożysz 1.4 na jednopunkcie i też będzie w miare bez problemów



MistiqChild
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt cze 17, 2005 03:23
Lokalizacja: Wawa

Post autor: MistiqChild » śr lis 02, 2005 01:26

Syncro...to znaczy że łatwiej jest wstawić jednopunktowy 1.4 niż 1.6 gaźnik? hmmm dziwne..tzn. wydawało mi się że łatwiejsza będzie podmiana pod 1.6. A ten 1.4 to już nie jest chyba z MKII?
Tauka...1.8 to już dla mnie za dużo...duże opłaty ubezpieczeniowe...nie mówiąc o paliwie :)



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr lis 02, 2005 01:33

co ty gadasz kolego
co do oplat to nie jest jakas kolosalna przpeasc
roznica 50-70zł na caly rok to wg ciebie duzo??
a eksplatacja auta bedzie duzo przyjemniejsza
wg mni eto niema co sie zastanawiac tylko wkladac 1.8 a nie brac 1.6
zobacz ile problemow maj auzytkownicy 1.6 chyba najwiecej
co chwile cos pada jak nie gaznik to jakis modul i jeszcze inne rzeczy

z przekladka z 1.3 na wiekszy bedzie juz podgorke
masz inaczej ulozony silnik
inaczej masz kolektor wydechowy
łapy silnika
jest sporo rzezby ale wykonalne
a bez przerobek to faktycznie 1.4 wejedzie i chyba 1.6 z mk3 one chyba tak samo sa pochylone jak mnie pamiec niemyli no i 1.3Diesel z polo :hmm: ofkorse joke
albo polo 1.3 GT 75Ps wle wg mnie szkoda sie bawic w takie cuda lepiej odrazu 1.8 wpakowac



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr lis 02, 2005 01:48

niebylo 1.3 na jednopunktowym wtrysku



eman

Post autor: eman » śr lis 02, 2005 02:11

hej,
ja mam w karcie pojazdu MU w dowodzie U i jest to silnik 1.3 na wielopunktowym wtrysku i wcale to sie nie zgdza z http://vwforum.pl/silniki/tech5.html
i o co tu chodzi???
pozdrawiam
eman



Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » śr lis 02, 2005 06:48

eman pisze:hej,
ja mam w karcie pojazdu MU w dowodzie U i jest to silnik 1.3 na wielopunktowym wtrysku i wcale to sie nie zgdza z http://vwforum.pl/silniki/tech5.html
i o co tu chodzi???
pozdrawiam
eman

Pewnie masz NZ Wielopujktowy wtrysk......

[ Dodano: Sro Lis 02, 2005 05:51 ]
Krzylu pisze:albo polo 1.3 GT 75Ps wle wg mnie szkoda sie bawic w takie cuda lepiej odrazu 1.8 wpakowac
Były tez takie wynalazki w polo jak G-40 :) pojemnosc 1.3, moc 112 KM, 8.5 do setki i spalanie na poziomie 8/100 :) Tylko szukać i montować:D



eman

Post autor: eman » śr lis 02, 2005 08:38

skoro NZ to dlaczego na karcie jest MU?



slawekwro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 16:53
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: slawekwro » śr lis 02, 2005 13:41

a ja mam 1.8 na pełnym wtrysku i też nie wiem co to za model



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » śr lis 02, 2005 14:00

slawekwro pisze:a ja mam 1.8 na pełnym wtrysku i też nie wiem co to za model
GX



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 389 gości