wchłania mi olej jak szalony ABF....... czy to przez to..?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wchłania mi olej jak szalony ABF....... czy to przez to..?
dzisiaj robiłem przegląd całego golfika no i nie jestem bardzo zadowolony po ok 1,5 tys km, brakuje ok połowy z oznaczenia na bagnecie (a miałem cały do końca, jaka jest to ilosc oleju? 200-400 ml? jesli brakuje z tego oznaczenia połowy??) i teraz pytanie, nie mam wycieków, ale za to auto krece codziennie do ponad 7 tysięcy więc czy 16tki tak wpijają olej jak sie je kreci?? znajomy miał w Hondzie tak że musiał dolewać co jakiś czas po ostrym kreceniu, tez tak macie? jak czesto gzrejecie?? jesli nie to gdzie go wsiaklo? popychzacze hydrauliczne przeciekaja??
Ostatnio zmieniony wt lip 29, 2008 18:12 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
g-zone, to będzie niecałe pół litra. Silniczek starszy a ty go katujesz to i nie dziwota. Nie jest to jakies szokujące zużycie przy takiej jeździe i jak się wyszalejesz w miarę szybko to silnik jeszcze posłuży bez napraw
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
generalnie auto jest przygotowane do zabaw, bo takie ma przeznaczenie, może uzyje inny olej żeby tak nie wpijał, a popychacze maja znaczenie w przepuszczaniu oleju?? bo wiem ze od nowosci nie byly ruszanePaweł Marek pisze:g-zone, to będzie niecałe pół litra. Silniczek starszy a ty go katujesz to i nie dziwota. Nie jest to jakies szokujące zużycie przy takiej jeździe i jak się wyszalejesz w miarę szybko to silnik jeszcze posłuży bez napraw
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Między górnym punktem na bagnecie a dolnym jest dokładnie 1 litr. Co do spalania oleju to w kazdym starszym aucie - nieco juz wysłużonym (sa i takie co oleju biora tyle co nic), olej bedzie znikał. Niestety ale cylindry, tłoki i pierscienie kiedys w koncu muszą zacząć przepuszczac. Tym bardziej gdy sie auto kreci . Kumpel we fiacie uno wystarczy ze raz czy dwa mocniej poszaleje i musi oleju dolewac. Fakt musi miec zajezdzony silnik na maxa. Jednak jesli bedziesz jezdził troche spokojniej , to nie powinno byc az takich duzych ubytków w silniku.
Między górnym punktem na bagnecie a dolnym jest dokładnie 1 litr. Co do spalania oleju to w kazdym starszym aucie - nieco juz wysłużonym (sa i takie co oleju biora tyle co nic), olej bedzie znikał. Niestety ale cylindry, tłoki i pierscienie kiedys w koncu muszą zacząć przepuszczac. Tym bardziej gdy sie auto kreci . Kumpel we fiacie uno wystarczy ze raz czy dwa mocniej poszaleje i musi oleju dolewac. Fakt musi miec zajezdzony silnik na maxa. Jednak jesli bedziesz jezdził troche spokojniej , to nie powinno byc az takich duzych ubytków w silniku.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
jeżdze na Mobil1 10W40, nie wiem czy dobry jest hmm?? co do kopcenia nic zero, poprostu idealnie, wczesniej miałem 2.0 8v i kopcił , auto służy do upalania (ale nie gumy ) nie powiem czasami nawet 7400 obr robiłem nim, zwykle to 7200, odecinka 7500CSR_GTI pisze:g-zone a nie kopci Ci troche? W sumie ciut dużo Ci wzieło tego oleju... ale w tych silnikach juz tak jest.
I jeszcze napisz jaki olej teraz masz (półsyntetyk czy mineral?).
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Dodam tylko jeszcze , że jeśli jeździsz na oleju jakimś syntetycznym lub półsyntetyku to gdyby dalej tak brał olej to pomysl o wymianie na mineralny. Napewno uszczelni silnik, a sądze że i będzie bral mniej oleju. Tylko jak juz to kup dobry olej mineralny, np . Castrol GTX 3 Protection 15W40 klasa SJ/CF będzie tutaj optymalny sądzę (109 zł) bądź Mobil Super M 15W40 SL/CF (99zł). To sa takie z najwyższej pólki. Te "tylko" dobre kosztują ok. 60 zł np. Castrol 15W40 (biały pojemnik) dla silników wysilonych (50zł).
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
ABF też lubi kręcenie.pori55555 pisze:hehe co za typ proponuje kupić hondzine tam masz wysokoobrotowe silniki i one lubia wysokie obroty i wtedy ją katuj a goferki raczej do wyscigów nie służą chyba że vr6g-zone pisze:znajomy miał w Hondzie
albo odrazu proponuje evo lancera lub subare i kłopot z bani
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Wiesz po przebiegu nie oceniaj czy warto zmienic typ oleju. Ocena za ciebie wystawia silnik, który bierze olej.g-zone pisze:warto zmienić na mineralke? przebieg 170 tys, jesli ktoś ma coś sensownego do dodania czekam
Jesli silnik zaczyna brac olej to przechodzi sie z syntetycznego na półsyntetyk, gdy i to nie pomaga to przechodzisz na mineralny. Jesli i to nie pomoze to trzeba szykowac sie na wymiane pierscieni , gumek zaworowych co najmniej.
Poprostu wyciagnij jakas średnia z twoich zużyc i ocen czy jest dobrze czy nie.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości