2E muli się

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » ndz gru 23, 2007 10:25

No chyba że tak :bajer: Czyli dobrze, żę udało mi się wyrwać org. może to coś pomoże przy moim mule... Jak nie, będę robił po kolei to co napisał Paweł Marek



Awatar użytkownika
luki58
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 23:25
Lokalizacja: Krakow
Auto: VW Passat B6 Variant 2.0 TDi CR CBDC+ ; Seat Cordoba 6L 1.9 ASZ+ ; VW Passat B5 Variant 1.9 TDI AHU+
Silnik: CBDC

Post autor: luki58 » pn lip 28, 2008 18:21

Odgrzewam dosc stary temat , ale mam ten sam problem i szukam rozwiazania. Panowie znalezliscie usterke ?? Prosze o odp.



Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » pt wrz 18, 2009 17:33

U mnie to był przepływomierz. Przez 3 miesiące się głowiłem i jeździłem po elektrykach i kombinowałem. W końcu podpiąłem przepływomierz od audi i nie było objawów. Koszt części nowej w moim przypadku Bosch to ponad 1000zł w sprzedaży detalicznej. Zamienników brak. Używany na allegro można mieć za 300-500zł. W tym przypadku występuje duża rozbieżność w cenie. Najlepiej podpiąc element z innego auta i sie przejechać żeby nie wydać kilkaset zł a się okaże że to nie ta część.

UWAGA!!! U mnie przez parę kilometrów po założeniu kupionego przepływomierza auto dalej się muliło ale potem jak ręką odjął.



Awatar użytkownika
luki58
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 23:25
Lokalizacja: Krakow
Auto: VW Passat B6 Variant 2.0 TDi CR CBDC+ ; Seat Cordoba 6L 1.9 ASZ+ ; VW Passat B5 Variant 1.9 TDI AHU+
Silnik: CBDC

Post autor: luki58 » pt wrz 18, 2009 18:55

Potwierdzam, przyczyna lezala po stronie przeplywomierza i instalacji LPG ;)



Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » sob wrz 19, 2009 10:35

Prawdopodobnie został uszkodzony u Ciebie przez niedopowiednio wyregulowaną instalację LPG bo słyszałem o takich przypadkach. U mnie myślę, że przyczyną były zanieczyszczenia jakie mogły się dostać do przepływomierza przez zbyt słabą filtrację filtra stożkowego. Mimo, że to produkt K&N to myślę, że jednak trochę więcej syfu przepuszcza.



Awatar użytkownika
luki58
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 23:25
Lokalizacja: Krakow
Auto: VW Passat B6 Variant 2.0 TDi CR CBDC+ ; Seat Cordoba 6L 1.9 ASZ+ ; VW Passat B5 Variant 1.9 TDI AHU+
Silnik: CBDC

Post autor: luki58 » sob wrz 19, 2009 13:51

Przetarlo sciezke na potencjometrze.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 279 gości